Weer een nieuwe motor-fan erbij?

Oswin

Rookie
10 jul 2004
13
0
Almere
:] Mijn nickname is Ozzy. Ik ben een vent van 43 en rij al jaren motor (vanaf mijn 18e) Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een splinternieuwe Kawasaki ZZR1200, zilvergrijs. dit is echt een fantastische motor met geweldige rij eigenschappen. Inmiddels is het mijn vierde Kawasaki, na ooit begonnen te zijn met een Z400 2 cylinder. Tussendoor heb ik nog 1x een Yamaha en 1x een Honda XL650V gereden, maar als je eenmaal de smaak van Kawasaki te pakken hebt, wil je denk ik nooit meer anders. De andere Kawa's die ik gereden heb zijn behalve de Z400, een SR650, ZZR1100 en nu dus de ZZR1200.

De ZZR1200 is geen fiets voor beginners. Daarvoor is hij simpelweg niet geschikt vanwege het vermogen wat je in je hand hebt, maar wel een heerlijke fiets met voldoende vermogen in het hele toerengebied. De topsnelheid en dat soort dingen vind ik zeker in Nederland niet relevant. Alsof je boven de 200km/uur nog lekker rustig kunt rijden... :? Maar goed het kan, het hoeft niet, het kan... 8-)

Ik ben toevallig op Motor-Forum terecht gekomen. Ik was al lid van WWW.ZZR1200.NET, maar daar komen heel weinig 'buitenlanders' voornamelijk amerikanen en het nieuws daar is dan ook gericht op de USA.

Ik hoop hier nog meer Kawasaki fans tegen te komen en heb hier en daar al een en ander gelezen. Verder wens ik iedereen veel en veilig motorplezier toe! :]

 
full
 
:] Dank voor alle vriendelijke welkomst woorden allemaal! En Jessy suk6 met je project! Ik heb het effe uitgebereid zitten lezen. Hoe is het nu met je fiets? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan