weer een nieuwe zonder motor

19 jun 2003
21
0
Den Helder
Hallo,
Ik ben de achteropzitmuts van kwakbakman en heb zelf geen motor! Laatst zat ik te denken of ik zal beginnen met rijlessen. Maar toen ik het voorstelde aan mijn vriend(ja, kwakbak!) zei hij: ha ha , ik zie je al zitten, en wat wil je dan? Wat hij verder zei over vrouwen op motoren moet je hem zelf maar vragen, dames!!!!
Eigenlijk heb ik het naar mijn zin achterop,best wel gezellig samen!Na een rit met kwakbak, heb je geen face-lift meer nodig!Hij rijdt snel, maar toch voel ik me veilig bij hem.Alleen over grind, dan knijp ik hem letterlijk en figuurlijk! Wat ook wel eens vervelend is: als hij ingehaald wordt, kan hij dat niet goed hebben en vindt hij het leuk om te laten zien dat hij het toch altijd weer kan winnen!(ik vegeef hem dat omdat hij zo ontzettend lief is!)
Ik ben 43 jaar oud en heb 8 kinderen, dus samen hebben we er 11.
Dat betekent voor de toekomst dat wij veel verjaardagen van kinderen, schoonkinderen, en kleinkinderen moeten bezoeken. Dus perfect dan die motor!!!
 
Hoi scheet , lekker ding van mij.
Ik ben de eerste die reageert. :}
Welkom op MF.
En ik hoop dat je nog jaren veilig en verliefd bij mij achterop mag zitten.~
Misschien kan je me nog een beetje temmen, zodat ik mij ga gedragen-)
En maak je maar niet druk over de bagage voor Zwitserland.
Komt gewoon op je rug. s Avond help ik je wel van de rugpijn af.9
 
Maar zie toch liever je echte foto

dat vraagt natuurlijk om een foto :P . Kon het niet laten...dus hier een foto van de achteropdame 8-)
27213
 
Vond zoonlief toch nog een piccie van mijn achterop mutsje in zijn pc.
Dit komt mij bekender voor, als de helm afgaat.
Nu weet MF wie je bent
Met dank aan zoon voor piccie
 
Ik weet niet, spider!Misschien heeft hij wel gelijk en is het echt geen goed idee voor mij.Zit trouwens toch wel lekker bij hem achterop, ik zou het misschien gaan missen? ;(
 
Op donderdag 19 juni 2003 11:11 schreef achteropzitmuts het volgende:
... zei hij: ha ha , ik zie je al zitten, en wat wil je dan? Wat hij verder zei over vrouwen op motoren ...

Ik ken kwakbak niet, maar ben het nu al met hem eens. :X
 
Hoi scheet , lekker ding van mij.
Ik ben de eerste die reageert. :}
Welkom op MF.
En ik hoop dat je nog jaren veilig en verliefd bij mij achterop mag zitten.~
Misschien kan je me nog een beetje temmen, zodat ik mij ga gedragen-)
En maak je maar niet druk over de bagage voor Zwitserland.
Komt gewoon op je rug. s Avond help ik je wel van de rugpijn af.9

Slijmbal :9~ ;)

Welkom achteropzitmuts!
 
Hoi Achteropzitmuts,

(leuke naam by the way). Ik zou zeggen probeer een les en je zal zien dat je verkocht bent. :} :} :} :} :} :}

Als je het goed beschouwt is achterop zitten soms nog enger dan zelf rijden. Als je zelf rijdt heb je zelf ook het gas en het stuur in je handen en ben je niet afhankelijk van die scheureend van je! ;)

gewoon doen en als het toch niks vindt dan klim je weer achterop

Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs gehaald heb want ik vind het geweldig. :} :}
 
Hallo & welkom,
ik zou toch ook maar eens een lesje proberen...het is toch niet omdat je je eigen motor en rijbewijs hebt, dat je nooit meer achterop zou zitten (mss mag jij hem eens achterop nemen :+ )
Veel geluk ermee en ik wens jullie beiden ook nog veel motorrijplezier toe *D
Greetz,
Vinz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan