Weer een nieuwe

Born2bewild

Die hard MF'er
5 jun 2006
282
1
Beste Mensen,

Ook ik ben nieuw hier. Ik heb nog geen motor, laat staan een motorrijbewijs. Ben 24 jaar oud. Ik ben op dit moment bezig om alle spullen bij elkaar te krijgen. Heb op 2de pinksterdag een helm gekocht en ben nu op zoek naar een geschikte jas. De rede hiervoor is dat mijn rijschool niet beschikt over de spullen die ik nodig heb. Ik ben nu eenmaal niet de kleinste op aarde. Doel van het halen is voor mij dat ik over een jaar/paar jaar met de motor wil gaan toeren naar het buitenland . Droom is om een rondreis te maken in Noorwegen en Zweden. Droommotor is een Honda Vtx 1800 retro maar als ik realistisch ben word het eerder een Kawasaki VN 1500. Ik hoop dat dit een beetje genoeg info was. Als jullie nog vragen hebben hoor ik het vanzelf.
 
127.jpg
 
Ik neem aan dat je het over de motor heb ;) . Ik hou nu eenmaal van grote dikke motoren. Ik liep ooit eens door een showroom en ik zag die Honda vtx 1800 retro staan en ik was helemaal verkocht. Maar ja echt goedkoop zijn ze niet. Paar weken later liep ik weer eens in een showroom (ja ja ik droom veel) en toen zag ik een kawasaki staan en die was wel een heel stuk goedkoper dan die honda (natuurlijk ook vanwege het feit dat deze tweedehands was en een stukje ouder). Tuurlijk is het niet hetzelfde maar ik zie me wel zitten/rijden op een Kawasaki vn 1500 in Noorwegen. En grote toermachines passen nu eenmaal beter bij me persoonlijkheid dan een racer. Niet bedoeld als een belediging voor de racers maar het is niet mijn ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan