weer een nieuwe

gxs-rbas

MF'er
16 okt 2009
79
0
enschede
Hallo allemaal,

Hierbij wil ik mij ook even voorstellen als nieuwe gebruiker van het forum.

Ik ben Bas Hinnen, 28 jaar, gertouwd en woonachtig in Enschede.
Werkzaam als monteur/verkoper van car hifi producten
Hobby's motoren en auto's
Rij sinds 3 weken op een Suzuki gsx-r 750 van '96.

Update: de Soes is verkocht en er is een Yamaha xt600e voor gekomen.
Het beestje is van '99 en heeft slechts 14000km gelopen.
Foto's komen deze week

Hiervoor heb ik een Yamaha fzr 600 gereden uit '92, maar deze destijds moeten verkopen wegens aankoop van een huis, trouwerij, en een nieuw koekblik voor mijn vrouw.

Toen we tijdens de huwelijksreis, afgelopen Oktober in rhodos een motor hadden gehuurd begon het weer te kriebelen om een motor te kopen, dus daar maar eens een beetje gaan kijken op internet in een veloren uurtje.

Daar kwam ik na een klein halfuurtje al gelijk de gsx-r tegen en na wat heen en weer gemail maar gelijk een afspraak gemaakt, voor de dag na terugkomst (Dinsdag op Woensdag nacht om 5uur in de nacht thuis en Woensdagmiddag om 3 uur stond ik bij de verkoper voor de deur *O* )
Na een inspectie een een proefritje is de Soes gelijk meegegaan naar huis :)

Gelijk maar een verse achterband laten leggen, deze zat er al 5 jaar onder en was redelijk vierkant.
voor de rest geen minpunten op een paar kleine beschadigingen na.

Het motor rijden bevalt me nu zo goed dat ik er zwaar aan zit te denken om er een jongere motor bij te kopen, en de Soes te vervangen voor een Yamaha xt of iets dergelijks voor de mindere maanden van het jaar.

Ik ben altijd al weggeweest van een Aprilia rsv mile en deze zal het dan ook wel gaan worden.
Als het allemaal doorgaat gaan mijn vrouw en ik eind dit jaar of begin volgend jaar naar Engeland om daar een mooie rsv te kopen.

Mijn vrouw wil ook gaan beginnen met het a rijbewijs, dus als we nog een leuke fiets tegenkomen voor een leuk bedrag zal deze ook wel mee terug gaan.

Hoop hier een leuke tijd tegemoet te gaan en mijn bijdrage te leveren aan dit super forum.

Groet,
Bas :W
 
Laatst bewerkt:
full


Welkom op het MF Bas !!!!

full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan