Weer een nieuwe

dempsy

Rookie
23 jul 2004
6
0
volendam
Hai, hier is weer een nieuwe gebruiker. Ik was benieuwd wat er allemaal geschreven werd over de Cagiva V-raptor 100 (die heb ik nml ook) en heb me toen maar even aangemeld. Dus bij deze. Ik kan kan helaas geen fotootje bij voegen want ik heb net een nieuwe computer en er staan nog geen foto's op van mijn raptor. Verder ben ik ik een ontzettende computer kluns dus het zal nog wel even duren eer ik in de gaten heb hoe alles hier in z'n werk gaat. Greetings
 
Volgens mij is nog niet doorgedrongen bij de medeforummeres dat je niet-mannelijk-qua-geslacht bent, want anders had je al tigduizend replies gehad, met als strekking: foto's/piccies/pica's; vriend?; maten? en waar blijven de pictures.. |(

Of beteren we ons leven, evengoed nogmaals welkom, Wilkommen, bienvenue, benvenuto enz :} :] :} :] :} :] :} :]
 
Volgens mij is nog niet doorgedrongen bij de medeforummeres dat je niet-mannelijk-qua-geslacht bent, want anders had je al tigduizend replies gehad, met als strekking: foto's/piccies/pica's; vriend?; maten? en waar blijven de pictures.. |(

Of beteren we ons leven, evengoed nogmaals welkom, Wilkommen, bienvenue, benvenuto enz :} :] :} :] :} :] :} :]
Waar blijven die piccies maten etc. :? .... :P :9


Welkom op het motor-forum. :) ............



Is er al een Makepeace hiero :? ..... :Z :z .... :P :9 ......
 
106479
 
Terug
Bovenaan Onderaan