Weer een nieuwe

HenghengHenk

Die hard MF'er
27 okt 2004
572
0
Zwolle
Al een week of wat zit ik dankzij een potje googelen, zit vreselijk te genieten van wat er allemaal geouwehoerd wordt hier op M-F. Voel me vereerd hier aan mee te kunnen doen. Ik moet me nog eerst ff een beetje meer kundig maken met m'n icoonje enzo, maar dat komt wel goed op den duur
Motor: nu al weer 2 jaar een Beemer K75s, tante K
daarvoor een XJ600s. Ik verplaats me zo´n 40.000 km per jaar op de motor en ik werd gek van al die tandwielen en kettingen, dat ik besloot om maar een BMW aan te schaffen. Laat ik deze nou ook nog mooi vinden ook!

Groeten HenghengHenk

:]
 
Laatst bewerkt:
full


:]
 
Dag HenghengHenk motormuis! :]

Dus hier zit je altijd zo over op te scheppen?
Whaha ik vin het wel geinig!!Ghehe
Veel plezier met je tijd verdoen op deze site :9
Neehj het is wel gezellig hier tot nu toe!
Kben pas 5minuten aangemeld maar dat doet er niet
toe... groets VerAdEPerA
 
Oom van Veradepera veel plezier op motor-forum
en nog veel veilige kilometers!
 
Laatst bewerkt:
Hoe kan je eigenlijk iemand "quoten"? Sorry ben nog redelijk nieuw hier :?
hee, niet er over heen lullen, ik begrijp dat je als man, na zo'n foto met mij op de rug van je tante K, enigszins ontdaan bent.
Ook heb ik het niet veilig gedaan maar ik verzeker je, het is lekkerder zonder :+

Maak je geen zorgen, ik heb haar schoon 8r gelaten ;)
 
hee, niet er over heen lullen, ik begrijp dat je als man, na zo'n foto met mij op de rug van je tante K, enigszins ontdaan bent.
Ook heb ik het niet veilig gedaan maar ik verzeker je, het is lekkerder zonder :+

Maak je geen zorgen, ik heb haar schoon 8r gelaten ;)


Oooh, die foto, da's tante K niet, da's een rooie replica met een Michelin-mannetje erop. Die rooie replica is een oudtante van tante K, sorry O-)

was het lekker?
 
Terug
Bovenaan Onderaan