weer een oplichter?

kom op!je gaat toch geen geld overmaken als je de motor of papieren niet hebt gezien
gewoon ,,boter bij de vis,,
daarbij komt dan ben je een oplichter en wat dan?kijk eens hoe moeilijk het is om via een tv programma oplichters op te sporen ,laat staan dat ze terug betalen.
Hier gaat het om een duits adres in Rostock totaal andere regels etc .
Ik wil nog wel ff terugkomen op die Nelson;
Ik heb kopieen van de motorpapieren gevraagd,ook zijn uit en invoerpapieren,mocht hij niet versturen van zijn advocaat,toen had ik hem al lang door,in zijn ,,woonstraat,, zit nl een advocatenkantoor,ik heb hem voorgesteld de transaktie via dit kantoor te laten lopen,de kosten zou ik betalen ,
Je raad het al.....nooit meer iets van gehoord

Haha, naai hem maar lekker op. Beetje achter de huid aan zitten.
 
Haha lekker opnaaien inderdaad. Doe ik ook altijd met dit soort gedoe.

Zulke gasten heb je ook die een auto willen kopen.
vooral als ze 400 euro bieden op een auto van 1500,dan ga je akkoord,en als ze hem dan ophalen ben je niet in huis..of je geeft ff een ander adres op,werkt goed,vooral als iemand uit groningen naar eindhoven moet rijden voor nop......
 
vooral als ze 400 euro bieden op een auto van 1500,dan ga je akkoord,en als ze hem dan ophalen ben je niet in huis..of je geeft ff een ander adres op,werkt goed,vooral als iemand uit groningen naar eindhoven moet rijden voor nop......

Heb meerder keren het bericht gehad, dat hij zelf niet langs kon komen omdat die op de boot van de marine zit en dus iemand langs stuurt met een trailer zodat hij de auto mee neemt. Totaal niet afdingen, gewoon gelijk akkoord zonder de auto gezien te hebben _O-
 
Heb meerder keren het bericht gehad, dat hij zelf niet langs kon komen omdat die op de boot van de marine zit en dus iemand langs stuurt met een trailer zodat hij de auto mee neemt. Totaal niet afdingen, gewoon gelijk akkoord zonder de auto gezien te hebben _O-
er is ook iemand die op een booreiland werkt en niet zelf kan komen maar wel transsport kan regelen etc
 
Precies.

En hij geeft netjes zijn adres. Dus als het niet goed is dan kun je altijd langs gaat bij die knakker.

Bovendien, voor de ekki's hoef je het niet te laten. Levert in onderdelen ook wel genoeg op _O-
 
er is ook iemand die op een booreiland werkt en niet zelf kan komen maar wel transsport kan regelen etc

haha inderdaad :)

wel 1x meegemaakt dat die man bij de marine zat maar wel zijn vader langs stuurde.
En ja hoor, zonder gemekker, zonder afdingen is mijn auto betaald en meegenomen op de trailer *O* dus het kan wel
 
Zo heb ik ook een keer een motor gekocht. Stond voor een zéér scherpe prijs te koop dus ik was behoorlijk op m'n qui vive. En inderdaad kwam er een mail terug dat de verkoper in Engeland zat....

Een paar dagen later was hij weer thuis en heb ik de motor opgehaald :)
 
Laatst bewerkt:
Zo heb ik ook een keer een motor gekocht. Stond voor een zéér scherpe prijs te koop dus ik was behoorlijk op m'n qui vive. En inderdaad kwam er een mail terug dat de verkoper in Engeland zat....

Een paar dagen later was hij weer thuis en heb ik de motor opgehaald :)
is heel ander verhaal.
Bij ,,onze,, oplichter moet je eerst een gedeelte betalen voor je de motor kunt ophalen ,-zodat hij zeker weet dat je komt--of de papieren (die er niet zijn) te laten zien,als je dan betaald hebt is de vogel gevlogen,toch trappen er nog mensen in.
Hij wil hem ook brengen als je eerst een gedeelte betaald.....
Kijk ,ophalen en dan boter bij de vis is heel ander verhaal.
 
meneer wil dat ik 50% vooruit betaal,
ik heb teruggemailt dat dat te veel is.
mijn voorstel is nu om €250 vooruit te betalen. :+
 
hahaha, hij is al in de war en heeft het nu over een auto en ik mag al komen barbequen ook :P
hij probeert nog met een smilie af te sluiten, maar zelfs dat mislukt. _O-

hier zijn laatste mail;

Zoals ik zal moeten betalen voor de levering kosten van de rederij hebben 50% van tevoren (wat als je wilt om spelletjes te spelen en maak mij de auto te leveren aan een nep-adres) Maar goed, ik denk dat de beste manier is om hier te komen om het te nemen auto persoonlijk heb ik een huis met 7 kamers en u kunt 's nachts verblijven in mijn huis en als dit je won `t hoeft te betalen voor het hotel of zoiets, kunnen we een barbecue hebben als je in het weekend zal komen).

Of ik kan altijd de auto te leveren die u zonder enige problemen.

Laat me weten wat uw beslissing,

dankjewel


2014-12-19 17:31 GMT+01:00 aris <aris@quicknet.nl>:
beste Charlie,

ik heb even nagedacht maar 2000,- vooruitbetalen is teveel,
ik ben bereid om €250 vooruit te betalen.


groet,

Aris
 
Vraag hem waarom hij nu een auto wilt verkopen, en waarom hij plotseling in een bank woont :')
 
Momenteel weer actief. Nu via 2ehandsnet.nl met een BMW S1000RR. Google bracht mij gelukkig hier, scheelt me tijd. Had natuurlijk ook al ene heel vreemd gevoel.. Een 2012 S1000RR voor 4500.....
 
Momenteel weer actief. Nu via 2ehandsnet.nl met een BMW S1000RR. Google bracht mij gelukkig hier, scheelt me tijd. Had natuurlijk ook al ene heel vreemd gevoel.. Een 2012 S1000RR voor 4500.....

mooi toch?
jammer dat dit soort figuren niet aangepakt wordt, of kan worden.
 
hahaha, hij is al in de war en heeft het nu over een auto en ik mag al komen barbequen ook :P
hij probeert nog met een smilie af te sluiten, maar zelfs dat mislukt. _O-

hier zijn laatste mail;

Zoals ik zal moeten betalen voor de levering kosten van de rederij hebben 50% van tevoren (wat als je wilt om spelletjes te spelen en maak mij de auto te leveren aan een nep-adres) Maar goed, ik denk dat de beste manier is om hier te komen om het te nemen auto persoonlijk heb ik een huis met 7 kamers en u kunt 's nachts verblijven in mijn huis en als dit je won `t hoeft te betalen voor het hotel of zoiets, kunnen we een barbecue hebben als je in het weekend zal komen).

Of ik kan altijd de auto te leveren die u zonder enige problemen.

Laat me weten wat uw beslissing,

dankjewel


2014-12-19 17:31 GMT+01:00 aris <aris@quicknet.nl>:
beste Charlie,

ik heb even nagedacht maar 2000,- vooruitbetalen is teveel,
ik ben bereid om €250 vooruit te betalen.


groet,

Aris

Ik zeg; MF midwinterbarbeque bij hem!
 
Ik heb er ook weer eentje. -O-

K1300R voor maar vijf mille.. te mooi om waar te zijn natuurlijk. :+

full


---------- Oorspronkelijk bericht ----------
Van: H Benke <h.v.benke1951@gmail.com>
Datum: 22 juli 2017 om 15:39
Onderwerp: Re: Reactie van P.Bart op je advertentie bmw k 1300 r abs asc esa hvv krasvrij

Hallo,

De motor is bij mij in Duitsland. Ik hoop dat je begrepen uit de eerste e-mail.

Heeft nederlandse borden en alle documenten die je nodig hebt om het te registreren.
Omdat ik niet kan gaan van het werk om u te ontmoeten in Nederland, zijn er twee manieren om de motor te hebben van mij:

1) Hier is mijn volledige adres: xxx 81827 München, Duitsland

2) Ik kan leveren u de motor naar uw huisadres (dit zal zijn tussen de 2-3 dagen) met behulp van een legitieme transport. Als dit is ok met je laat het me weten en ik zal u de exacte stappen uit te leggen.

Alsjeblieft, laat me weten wat uw beslissing,

Heinrich B
 
Laatst bewerkt:
Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!!!!
Ook half-kromme teksten die door een vertaal-programma zijn gegaan kan je direct dumpen.

Als er dan toch 'kopers', of moet ik zeggen sufkoppen zijn die er in trappen, dan heb ik geen medelijden!!
 
Vorig jaar hetzelfde grapje met een FJR1300, stond ook voor de helft van de waarde ongeveer. Ook deze meneer had hier een jaar gewoond, moest terug naar Dld en had nu de motor in Munchen staan , opsturen via transportdienst enz... zoals hiervoor ook al gezegd. Een mail gestuurd dat ik langs kwam met motoraanhanger en cash naast de motor zou betalen. Nooit meer wat gehoord, zo raar....
:')
 
Terug
Bovenaan Onderaan