Weer een oude brikken rijder erbij

Heeeee daar


Heb boek en vrijwaring ontvangen hoor.
Hoe rijd CBtje? wel wat anders he?

groet
Hoihoi, ja is weer ff wennen maar wat is er nu eigenlijk mooier dan terug in de tijd waarin we altijd de buurt onveilig maakten met onze ceebeetje met blèrpijpen :P
Door de powerfilters kan de choke niet helemaal dicht/open dus die wordt snel aangepakt, ook de uitlaat is ff wennen, het achterwiel is al iets opgelicht in een bocht, lekt veel olie maar het blok gaat gereviseerd worden met hulp.
Was het jou ook opgevallen dat hij wel eens een goede klap heeft gehad aan de linkerkant, links raakt de voorpoot de tank, rechts niet..............hoe dan ook ut bluft super rieén zo un CeeBeetje :]
 
Hoi

Het was mij wel opgevallen dat de linker kant de
tank raak en rechts niet.
Maar heb nooit iets van een schade kunnen zien.
Waar zit die schade dan?

groet
 
Hoi

Het was mij wel opgevallen dat de linker kant de
tank raak en rechts niet.
Maar heb nooit iets van een schade kunnen zien.
Waar zit die schade dan?

groet
Het frame misschien iets uit zijn verband ofzo............maakt niet uit, kunnen we nog strakker de linkerbochten nemen 8-)
 
Is bij mijn cb400f ook, is gewoon de aanslag nok die aan de ene kant geheel versleten is, waarschijnlijk altijd in dezelfde stand weggezet.
 
Oh oké

Vond het al een beetje lullig.
Kon me al niet voorstellen dat het frame
niet goed was, ik heb nooit iets van een
deukje gezien.

groet
 
Is bij mijn cb400f ook, is gewoon de aanslag nok die aan de ene kant geheel versleten is, waarschijnlijk altijd in dezelfde stand weggezet.
De nok is nog goed, maar het hoort toch bij een ,,brik" :P ..........ik ga zo ff andere spiegels monteren want werd net bijna eraf gereden.........zag niks aankomen :+
 
De Carbs staan synchroon, de ontsteking viel niet mee maar is ook weer op orde en dus vandaag eens het gazzzz erop gezet....170km/h op de klok, zou dit kunnen of wijkt de teller vreselijk af :)
Maar tot de 120 blijft het leukst *D
 
De Carbs staan synchroon, de ontsteking viel niet mee maar is ook weer op orde en dus vandaag eens het gazzzz erop gezet....170km/h op de klok, zou dit kunnen of wijkt de teller vreselijk af :)
Maar tot de 120 blijft het leukst *D
Kan goed, teller zal +/- 10KM te veel aangeven, maar toch.
 
Vandaag mijn brik het asfalt laten kussen :( , op een rotonde [steenbergen] lag een dieselspoor, met duo flink op de plaat gegaan, de motor naar de klote, de pakken geschaafd maar gelukkig niet meer dan een aantal spieren verrekt.
Klote diesel :( :( :( , de politie heeft een rapport gemaakr en de brandweer de zooi opgeruimd.
maar goed de brik gaat weer onder het mes :P
 
Khep een nieuw bandje op de Soes [BT045] oude natuurlijk ff laten roken :P
full
 
Omdat de Soes naar de dealer gaat voor de taxatie morgen, en dus helemaal netjes is gemaakt ben ik al een paar dagen met de Cb550 naar het werk. Vanmorgen viel het al met bakken tegelijk uit de hemel maar oke daar hebben we een goed motorpak voor , aangekomen in Goes besluit ik via het tiendenplein te rijden, voor die rotonde stop ik netjes omdat er op de rotonde diverse blikken rijden...........sta netjes stil voor de haaientanden en ineens een klap van de achterkant , nog net niet de Cb550 op de grond gelegd maar het scheelde niet veel..........snel een meter terug gerold want ik stond ineens op de rijbaan van de rotonde . Motor uitgezet en ondertussen kwam de veroorzaker uit zijn blik..................sorry,sorry mijn fout , ja dat had het niet anders in gedachten. omdat het behoorlijk regende heb ik de man om zijn rijbewijs gevraagd en voorgesteld om het op mijn werk allemaal in te vullen want de man is all-risk en wilde het gewoon een verzekeringszaak maken waarbij hij zelf heeft aangegeven fout te zijn. Hij heeft is zijn belofte nagekomen en binnen een half uur was het aanrijdingsformulier keurig ingevuld................hij heeft nauwlijks schade aan zijn blik, de Cb550 voor zover ik kan zien;
-achterspatbord geknikt/verbogen
-lamp-unit verbogen
-grondplaat kenteken afgebroken van spatbord
-kontje [sub-frame] staat iets scheef
-buddy los achterzijde
niet echt veel schade maar natuurlijk moet ook deze motor getaxeerd worden en als ik het goed begrepen heb van de dealer zal dit vrij spoedig zijn...................de snelheid van het blik lag rond de 15km/h dus steld niks voor.............en toch is het een heel vreemd gevoel als je motor vooruit schiet. ik zelf heb niks en heb [met moeite] de tank en het stuur van het asfalt af kunnen houden, de uitlaat en stepje hebben het asfalt wel licht geraakt.
full
 
Hoi Motorfreak :)

Zit 'k lekker te Googlen en tik voor de grap "Sloopkogel" in bij afbeeldingen. :+
Staan r een paar plaatjes maar ook een link naar jou topic op het MF. :? . :} :} :}


CB400f002.jpg
640 x 480 pixels - 79k
link



Groetjes Sloopkogel. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan