Weer een spanrijder erbij

(((boxer)))

MF'er
25 okt 2002
58
0
Hallo,

Ben al enige tijd hier mee aan het lezen wat er allemaal zón beetje gebeurt in het zijspanwereldtje en ook omdat er de wens was om een keer een span aan te schaffen.
Een span heb ik dus gevonden begin sept. en na´s avonds wat oefenen op het industrieterrein en een halve dag les bij steward in prinsenbeek ben ik de weg op gegaan. Ben nu zón 4 weken en 1000 km verder en ik moet zeggen heb er verdomd veel schik in. Zijspanrijden is gewoon verslavend. Was eerst een beetje aan het kijken naar een ural of zo, het mocht ook weer niet te gek duur worden. Maar hier ben ik maar snel vanaf gestapt. Aangezien ik een stevige doorrijder ben en ook nogal eens een keer op de snelweg te vinden ben opweg naar fam. en zo (friesland) leek het me beter om naar iets anders uit te kijken. Ook moest de bak dicht zijn en ook vertouwd om er mee naar het buitenland te gaan zonder een al te grote gereedschapkist mee te moeten nemen.
Het is een Yamaha FJ1200 van bouwjaar 1986 geworden met een van de born bak eraan. Zoals ik gelezen heb hier en daar zijn julli gek op foto's dus zal er een bij plakken.
full
 
boxer welkom hier bij de zijspanen op het motorforum en hopelijk een keer tot ziens bij een zijspan treffen of zo. :]
 
Geen boxer als trekker ? *D :+


Welkom *O* Leuke fiets, voldoet ruimschoots als trekker !
 
Laatst bewerkt:
\
Geen boxer als trekker ? *D :+


Heb me bijna 10 jaar geleden op het forum ingeschreven en was ton in het bezit van een R1100S boxercup replica vandaar. Kon het geloof ik niet meer veranderen, denk laat maar zo.

Ja, je bent een echte 'oud-gediende' op het forum zie ik :)

Het kan maar 1 maal;
Mogelijkheid tot eenmalige nickname wijziging! (deel 2)


In welk deel van het land zit je ergens? (Hoeft niet heel specifiek hoor, beetje voor het idee)
 
In welk deel van het land zit je ergens? (Hoeft niet heel specifiek hoor, beetje voor het idee)~[/quote]


Veghel = tussen Eindhoven , den bosch, helmond.
 
ja ook welkom hier, heb zelf ook zon combi gehad.
een witte fj 1200 met ook een vd born, waar nu een xjr 1200 aan zit.
kijk maar eens in het topic sarron moet aan de bak.
 
Hoi boxer,
Mooi span hoor.
Veel plezier, je zit in de regio dus misschien zie ik je eens rijden.
Woon zelf in Vlijmen

Edwin
 
Hallo Edwin,

Dan ben ik de afgelopen zaterdag nog bij je in de buurt geweest. Hadden nog even een rondje gedaan en zijn via engelen-bokhoven-haarsteeg-vlijmen-nieuwkuijk en drunense duinen richting boxtel gereden. Was lekker weer om te :]
 
Een mooie combinatie waar je veel plezier aan kunt beleven.
Maar ik mis eigenlijk wat.

Yamaha
Arbeiders
Maken
Alles
Half
Af

Oh, ja. Ik mis het vierde wiel. _O- :} :+
 
Welkom ook namens mij.

Pas maar op, als je af en toe ook nog eens een piccie plaatst en een stukkie er bij schrijft heb je ongemerkt zo je eerste topic vol! :+
 
Mooi span, veel plezier ermee :) , stond te koop bij ten Braake in Nijeveen. was snel verkocht!
 
En ook een beetje bij mij in de buurt. Je komt op je tochtje op dezelfde plekken in ieder geval.
Stieken toch best wel veel (MF) zijspannen in Brabant.

Welkom en veel plezier ermee!
 
Dank voor het warme welkom hier, zal morgen nog een paar duidelijkere foto´s maken en even hier posten. Was hier en daar al wat aan het span aan het werken geweest om het meer naar mijn zin te maken. Zat onder andere nog een kompleet steigerbouwwerk van krauser achterop gemonteerd waar geen koffers meer bij waren. zag er niet uit, dus eraf ermee. Spatbord achter wat ingekort en zo hobbyen we wat verder.

En het is inderdaad niet de zuinigste bike, maar we zeggen maar zo, een hobby mag ook wel weer geld kosten. 8-)
 
klinkt als een goed begin zo'n FJ1200 als trekker.

veel plezier en succes ermee en wie weet tot ziens!
 
Terug
Bovenaan Onderaan