Weer een spanrijder erbij

Vind alleeen het dakkie iets minder :/ , als ik eerlijk mag zijn? Maar dat zal wellicht niet anders kunnen om een volwassen persoon er onder plaats te kunnen laten nemen?\


Dak en raam constructie is ook niet geheel mijn smaak maar is voor de rest wel functioneel. Volwassen persoon kan er onderzitten maar wel een beetje onderuit gezakt.
Zal erzelf nog niet veel aan veranderen, hooguit wat kleine dingen of vernieuwen wat nodig is. Het belangrijkste vindt ik dat ik eerst gewoon kan rijden en ervaring op kan doen met het span. Grote verbouwingen of veranderingen kan later nog. :Y


Of er een auto band onderkan durf ik niet te zeggen, heb wel begrepen dat er zijn met een fj1200 die er een andere achterbrug en 17inch wiel inzetten om een bredere achterband te kunnen monteren.




Lasmoat heeft nog een fj 1200 staan, hij is bezig zijn vd born bak aan een xjr te knutselen, miss kun je de fj wel overnemen...zie ook zijn topic Sarron moet aan de bak.

Mischien ook nog iets voor later, plannen moet je houden he. ;)[/quote]
 
Dak en raam constructie is ook niet geheel mijn smaak maar is voor de rest wel functioneel. Volwassen persoon kan er onderzitten maar wel een beetje onderuit gezakt.

Dat vermoedde ik idd al. Ach ja, het moet ook functioneel blijven hé :)

Of er een auto band onderkan durf ik niet te zeggen, heb wel begrepen dat er zijn met een fj1200 die er een andere achterbrug en 17inch wiel inzetten om een bredere achterband te kunnen monteren.

Mischien ook nog iets voor later, plannen moet je houden he. ;)

Ja, er is een autoband die rond een 17 inch motorvelg past (Bridgestone Potenza) Had ik op mijn eerste zijspan ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan