Weer een voor de statistieken

Appeltje

MF veteraan
3 jul 2005
2.164
0
Enkhuizen
Bochtje van 90 graden naar rechts. Gewoon normaal, niets aan de hand en niet te hard. Maar hé, dat achterwiel hoort niet naast, maar áchter me, toch? En voor je het weet ga je dan op je plaat. Over de kop, over de motor, en terwijl je gaat en je donders goed door hebt wat er aan de hand is, denk je: godver, niet ik he, dit gebeurt toch niet? en daar lig je dan.

Gelukkig wordt je snel geholpen door een aantal omstanders, die je motor wegzetten en opslot, en een toevallig passerend huisarts (hulde mensen!). Totaal beduusd. Met je gebroken linker arm, dat heb je al meteen door. En dan vraag je jezelf af: was het me dit nu waard? Beetje laat zo'n vraag, maarja, "dat overkomt me niet".

Met een gebroken linker spaakbeen , die morgen geopereerd mag worden, heb ik maar wel bedacht dat het woon-werk rijden maar eens moest stoppen. Terug naar de trein dan maar. Wat de motor en het rijden betreft: ik zal nog niet stoppen denk ik. Maar wat een geluk heb ik gehad, het had zoveel erger gekund. Mijn prima motor-outfit heeft me echter goed beschermd.

Dit is geen ik-ben-ziellig-geef-me-aandacht-topic. Al is het maar uit respect voor anderen die er veel erger aan toe zijn (geweest) of het zelfs niet meer navertellen. Eigenlijk meer een moraalridder topic. :+

Doe voorzichtig. O-)
En weet dat dit ook geen garantie is.

main.php
 
Balen, sterkte met het herstel. ;)

Maar wat bedoel je met : "En dan vraag je jezelf af: was het me dit nu waard?"
 
Laatst bewerkt:
tsja! ongeluk zit in een klein bochtje :]

succes er mee! ben net hersteld van een schouderbreuk (hebben ze een mooi plaatje in gezet)maar ach eigenlijk maar 3 week uit de running geweest en toen al weer op de bike en rijden.
 
K is dat, lag er zooi in de bocht die niet zichtbaar was oid ? :?

Sterkt met herstel !

Grtzzz Simon. 8-)
 
Bochtje van 90 graden naar rechts. Gewoon normaal, niets aan de hand en niet te hard. Maar hé, dat achterwiel hoort niet naast, maar áchter me, toch? En voor je het weet ga je dan op je plaat. Over de kop, over de motor, en terwijl je gaat en je donders goed door hebt wat er aan de hand is, denk je: godver, niet ik he, dit gebeurt toch niet? en daar lig je dan.

Gelukkig wordt je snel geholpen door een aantal omstanders, die je motor wegzetten en opslot, en een toevallig passerend huisarts (hulde mensen!). Totaal beduusd. Met je gebroken linker arm, dat heb je al meteen door. En dan vraag je jezelf af: was het me dit nu waard? Beetje laat zo'n vraag, maarja, "dat overkomt me niet".

Met een gebroken linker spaakbeen , die morgen geopereerd mag worden, heb ik maar wel bedacht dat het woon-werk rijden maar eens moest stoppen. Terug naar de trein dan maar. Wat de motor en het rijden betreft: ik zal nog niet stoppen denk ik. Maar wat een geluk heb ik gehad, het had zoveel erger gekund. Mijn prima motor-outfit heeft me echter goed beschermd.

Dit is geen ik-ben-ziellig-geef-me-aandacht-topic. Al is het maar uit respect voor anderen die er veel erger aan toe zijn (geweest) of het zelfs niet meer navertellen. Eigenlijk meer een moraalridder topic. :+

Doe voorzichtig. O-)
En weet dat dit ook geen garantie is.

(Afbeelding)
Oh kut, ik zie dat ik niet op 'posten' had geklikt, al ff geleden :P

Anyways, klote dat je onderuit gegaan bent.. kan helaas iedereen overkomen. Sterkte met het genezen, maar gezien de breuk denk ik dat dat aardig goed komt :) .

Succes ermee!
 
Veel succes met je herstel.

Ik ben er deze week gelukkig iets beter vanaf gekomen en ook voor mij geldt dat goede kleding heel veel kan schelen (als ik alleen al naar m'n helm kijk, slik...). Ook voor mij geldt dat er gelukkig nog omstanders (en politie) zijn die je helpen en niet meteen toeteren dat je in de weg ligt. [Tazman is op een kruispunt aangereden door een auto die door donkerpaarsrood reed].

Ik weet niet of je daarmee meteen je woon-werk overboord moet gooien. Dat kun je het beste zelf beoordelen. Ik wil zo snel mogelijk weer rijden (al is m'n bike nu waarschijnlijk total loss en wacht ik op afwikkeling van de verzekeringsmaatschapij). Ik heb meteen de eerste dag na mijn ongeluk meteen weer op 'n motor gezeten (weliswaar achterop, want sturen kan ik voorlopig niet).
Hoe moeilijk het ook is, vergeet niet dat :] heel *O* is (weliswaar met gevaar '( ).
 
Heel veel dank voor de vele sterkte wensen. Een arm breken doet niet eens zo heel veel pijn, al an ik het niet aanraden. Zeker niet als ze ook moeten opereren (gedoe). De schade aan de motor valt waarschijnlijk nog mee, maar eigenlijk maakt me dat op dit moment niet zo uit, dat zie ik wel.

Ik rij niet zo lang woon-werk en ik twijfelde al, om redenen, zoals risico, geld,kunnen blijven piano spelen... etc. Ik ga wel weer rijden denk ik. Maar ik ga het beperken tot pleziervaart. Iig 6 weken geen motorrijden en dan winter. Ik denk dat mijn seizoen er wel op zit. Maarja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Nogmaals dank voor de vriendelijke reacties.

Oh, ik kreeg de tip om in het vervolg zowel spaakbeen als ellepijp te breken, want dat was makkelijker te behandelen. ;)
 
..... Iig 6 weken geen motorrijden en dan winter. Ik denk dat mijn seizoen er wel op zit. Maarja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan. .....

Dat heb ik ook. Maar toch weet ik (bijna) zeker dat ik dit jaar nog ga rijden. Hoe weet ik nog niet, maar het gaat me lukken. Iets met bloed en kruipen enzo.

Succes ermee
 
klote voor je appel, maar dit kan je ook gebeuren met plezierrijden hoor.
Blijf lekker woon werk rijden als je dat wilt.
Beterschap.
 
Beterschap. Ik kan me best voorstellen dat je even twee keer nadenkt voordat je weer besluit motor te gaan rijden. Ik ben er echter zo eentje die zoiets als dit eerst zelf moet ervaren voordat ik daarover na ga denken ;)

Hoe zit dat precies met zo'n röntgen-foto, komt de zuster tegenwoordig met een USB-stick naar je bed gelopen om deze even rectaal te uploaden ofzo? Hoe komt iedereen toch aan die foto's (ik heb niet zo veel ziekenhuis ervaring)?

Hoe hard reed je precies, je omschrijving van het ongeval is wat onduidelijk.
 
...... Hoe zit dat precies met zo'n röntgen-foto, komt de zuster tegenwoordig met een USB-stick naar je bed gelopen om deze even rectaal te uploaden ofzo? Hoe komt iedereen toch aan die foto's (ik heb niet zo veel ziekenhuis ervaring)? ....

Hee, da's een goed idee. Taz moet maandag terug naar het ziekenhuis en zal eens lief vragen aan de zuster of ze nog foto's heeft. 8-)
 
Beterschap appeltje!

Het stomme is dat motorrijden zo verradelijk kan zijn... Het ene moment ben je lekker aan het rijden en is er niets aan de hand, en 2 seconden later lig je in de kreukels... :S

Maareuh... goed dat je er zo mooi vanaf gekomen bent, laten we hopen dat voor je motor hetzelfde geld.
 
klote voor je appel, maar dit kan je ook gebeuren met plezierrijden hoor.
Blijf lekker woon werk rijden als je dat wilt.
Beterschap.

:^

Iig geen reden om woon- werkverkeer zomaar op te geven, maar ik respecteer je keus wel. Begrijp me niet verkeerd.

Succes met het herstel *D
 
Euhm... laat ik vooropstellen dat ik je beterschap wens enzo...

Maar was het zo'n zwaar ongeval dan? Je typt het namelijk alsof je een mega zwaar ongeval hebt gehad en twijfelt aan het motorrijden?

Ik ben er eens met 150 afgestapt door wat prikkeldraad en stond toen 70 meter naast de weg in een wei. Geen haar op mijn hoofd die dacht aanstoppen met rijden en de foto die ik daarvan heb ziet er erger uit dan een gebroken arm.


Anywayzzz, succes met herstel en met rijden verder nog!
 
Terug
Bovenaan Onderaan