Weer een

Björn`

Rookie
28 jan 2008
2
0
Rotterdam
Hey,

Ik ben Björn, 21 jarige student illustratie aan kunstacademie van Rotterdam.
Begonnen in het scooterwereldje van m'n 16e tot m'n 18e (daarna tot nu blijven hangen in forumwereldje) en nu m'n horizon eens aan 't verbreden.

Ofcourse 'altijd' al interesse gehad, maar niemand in m'n directe omgeving rijdt motor, dus veel eerder is het er niet van gekomen.

Nu besloten ook te gaan lessen en dan met een beetje geluk een leuke SR500 op de kop tikken. (Een 'brikkie' als ik 't goed heb opgepikt sofar.)

sr500.jpg


Om 'm vervolgens tot zoiets om te gaan bouwen, mét voorrem natuurlijk:

2004573393720819872_rs.jpg


Ik hoop lekker te ouwehoeren hier op 't forum, veel info op te doen en dan lekker te kunnen gaan touren. *O*

Cheers!
Björn.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik ben Björn Nardten, 21 jarige student illustratie aan kunstacademie van Rotterdam.
Begonnen in het scooterwereldje van m'n 16e tot m'n 18e (daarna tot nu blijven hangen in forumwereldje) en nu m'n horizon eens aan 't verbreden.

Ofcourse 'altijd' al interesse gehad, maar niemand in m'n directe omgeving rijdt motor, dus veel eerder is het er niet van gekomen.

Nu besloten ook te gaan lessen en dan met een beetje geluk een leuke SR500 op de kop tikken. (Een 'brikkie' als ik 't goed heb opgepikt sofar.)

[afbeelding]

Om 'm vervolgens tot zoiets om te gaan bouwen, mét voorrem natuurlijk:

[afbeelding]

Ik hoop lekker te ouwehoeren hier op 't forum, veel info op te doen en dan lekker te kunnen gaan touren. *O*

Cheers!
Björn.

Hoi Björn,... brik is relatief,..hangt én v/d staat v/d motor af, maar --> en/of ook v/d berijder :P

4079f1cc1281a0e80c1506cafd6046b9
 
Terug
Bovenaan Onderaan