weer eentje erbij

Pas

MF veteraan
21 jul 2004
4.391
0
Rotterdam
Nou, 'k ben dus Pascal en woon in Oegstgeest, ligt tegen Leiden aan...
Ik ben al even 18, heb instussen al m'n autorijbewijs gehaald en me VWO diploma. Na m'n vakantie ga ik voor m'n motorrijbewijs, hopelijk krijg ik het er nog tussen gepropt voordat ik naar de Universiteit van Leiden ga ... Rij nu al een tijdje met m'n Honda MB5-je, maar ben het nu meer als zat, 270 euro boete omdat je te hard zou kunnen gaan... (80kmh/h+ op die stommer rollerbanken).
Als ik m'n moterrijbewijs heb ga ik op zoek naar een Kawa ZXR400, vind ik wel leuk ding om mee te beginnen :)
Maarja, komt wel, nu eerst nog ff 3 weken Rwanda afmaken (midden Afrika)

Als je nog wat wil weten, vraag maar los, foto komt later wel, of kijk op m'n website, staan wat foto's op van m'n faforite sport

mzzl
 
Laatst bewerkt:
106479
 
Vandaag een motorpak en een nieuwe helm gehaald :P

DSCF0001.JPG


DSCF0004.JPG


Deze week nog m'n theorie voor elkaar proberen te krijgen en binnenkort starten met lessen :)
 
vrijdag de 13e met motor theorie gehaald.

die 5/10 daagse cursussen naaien je een oor aan...

half September kan ik examen doen voor voertuigbeheersing, dan ga je b.v. 2 dagen van tevoren lessen. Dan pas vragen ze verkeersdeelname en dat neemd weer 6 weken in beslag voordat je kan. Dan ga je dus b.v. 3 dagen van tevoren weer lessen en dan heb je dus, ja ja, een 5-daagse-curses gedaan
 
vrijdag de 13e met motor theorie gehaald.

die 5/10 daagse cursussen naaien je een oor aan...

half September kan ik examen doen voor voertuigbeheersing, dan ga je b.v. 2 dagen van tevoren lessen. Dan pas vragen ze verkeersdeelname en dat neemd weer 6 weken in beslag voordat je kan. Dan ga je dus b.v. 3 dagen van tevoren weer lessen en dan heb je dus, ja ja, een 5-daagse-curses gedaan


gefeliciteerd joh
 
Eindelijk eerste les gehad, op een honda CB250. Ging hardstikke goed :) . Woensdag weer een uurtje en dan meteen m'n 1e examen aanvragen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan