Weer eentje geslaagd

Geezer

Die hard MF'er
5 jan 2003
305
0
Roden
De vriend van mun dochter is vandaag geslaagd voor zijn brieffie. Weer eentje erbij in de club. :)
Was natuurlijk waanzinnig blij maar heb hem toch maar even de waarchuwing op het hart gedrukt, die ik destijds kreeg: wanneer ik motorrijd ga ik er vanuit dat niemand me ziet, dus lekker defensief rijden. Ook goed voor mezelf om daar nog eens weer aan te denken..... O-)
Nou begint mijn dochter te zeuren dat ze een Thunderace zo mooi vindt :? Ik maar uitleggen dat die motor Japans is :( en niet Brits, morgen toch maar even naar de dealer met haar ;)
Live can be so hard......
 
Ook van Harte.

Hoeveel lessen heeft ie gehad?

Mijn vrouw en beide dochters beginnen in maart in Meppel, dat is 14 dagen, 2 lesuren per dag plus 2 examens voor 843 euro p.p.
Zo hebben de beide meiden het autorijbewijs ook gekregen en zijn in eerste keer geslaagd, maar dat is alweer een jaar geleden.
Nu de rest nog, dan zijn we ook van de kosten af.

Theorie zijn ze vorige week gezamelijk voor geslaagd in de eerste keer

Eens zien hoe dat wordt, ze zouden eerst de tweedaagse cursus in Alkmaar gaan doen, maar daar maar vanaf gezien achteraf, rijden doen ze nu ook wel, maar met rijbewijs is toch veiliger
 
[zeikmodus]Niet dat ik me aangesproken voel ofzo hoor maar....

is er iets mis met eene Jap :? :? :?
ik :] op 1 ene die doet et goed hoor!
En die japaners hebben altoch bewezen dat ze zeker motoren kunnen maken[/zeikmodus]

Gefeli nog...
 
Nou, ik heb er een stuk of wat staan, 4 jappen en een paar hdtjes, maar die engelsen hebben wel mooie fietsen, dat heete..........de Norton Dominator,hmmmmmm, heerlijk geluidje, wat een roffel, en betrouwbaar, maar een ding hebben ze gemeen, allen rijden op 2 wielen.
 
Heb hem natuurlijk al even op de hoogte gebracht van MF, zal wel niet zo lang meer duren voordat hij met zn \"sterke\" verhalen komt :)
 
Heb hem natuurlijk al even op de hoogte gebracht van MF, zal wel niet zo lang meer duren voordat hij met zn \"sterke\" verhalen komt :)

Sja... slecht voorbeeld doet slecht volgen toch ;)

Maar feliciteer hem maar van het toonbeeld van fatsoen in het verkeer. ;)
 
De vriend van mun dochter is vandaag geslaagd voor zijn brieffie. Weer eentje erbij in de club. :)
Was natuurlijk waanzinnig blij maar heb hem toch maar even de waarchuwing op het hart gedrukt, die ik destijds kreeg: wanneer ik motorrijd ga ik er vanuit dat niemand me ziet, dus lekker defensief rijden. Ook goed voor mezelf om daar nog eens weer aan te denken..... O-)
Nou begint mijn dochter te zeuren dat ze een Thunderace zo mooi vindt :? Ik maar uitleggen dat die motor Japans is :( en niet Brits, morgen toch maar even naar de dealer met haar ;)
Live can be so hard......
Wat is er mis met een Japanner? Keus zat: ik heb collega's gehad met een Suzuki VX800 (toch een karakterfiets), een Vulcan (cool toch?), een Honda Sabre 1100 (gigantische trekkracht), wat wil je nog meer?
 
Wat is er mis met een Japanner? Keus zat: ik heb collega's gehad met een Suzuki VX800 (toch een karakterfiets), een Vulcan (cool toch?), een Honda Sabre 1100 (gigantische trekkracht), wat wil je nog meer?

Eens wordt je wijzer............ :? :?
 
Gefeliciteerd;
Enne...suc6 firebug.
En die jappen.....ach...ik :] momenteel op een jappie van 25 jaar oud, en dat beestje doet het nog prima hoor... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan