Weer eentje..

Status
Niet open voor verdere reacties.

el greco

Die hard MF'er
23 sep 2003
449
0
Diepenveen
GRONINGEN – Een 22-jarige motorrijder uit Winsum is maandag zijn rijbewijs kwijtgeraakt omdat hij met 215 kilometer per uur langs een snelheidscontrole bij het Groningse Baflo scheurde. Dat meldde de politie dinsdag. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 kilometer per uur.

De man kon even verderop door agenten staande worden gehouden. Zijn rijbewijs is ingenomen.

Ben benieuwd of hij zich hier komt melden met allerlei uitvluchten.
 
Hah, ik kan je precies vertellen waar ;P! Heb dat rondje erg vaak gedaan op de racefiets, aangezien je uit het lauwersmeer gebied komt. Daar zie je erg veel motorrijders en kun je 10 km ver kijken, deze beste jonge man heeft die gedachte iets te lang volgehouden.
 
Ik ben beniewd wat voor smoes je hiervoor kunt verzinnen.
Dan kan ik hem nl. ook gebruiken. ;)
Ik rij nooit zo hard O-)
 
Het is natuurlijk een bizarre overschrijding... Maar toch denk ik dat veel van ons, danwel in gebieden waar je zelf weet dat het waarschijnlijk niet wordt gemerkt door oom agent, ook op snelheden rijdt die in de krant zouden komen:p Op het bewuste moment weet je gerust dat er consequenties zijn maar omdat de pakkans relatief klein is....

Gewoon zeggen dat je altijd rustig rijdt maar dat je toen je hoorde dat daar controle was je je goede blauwe vrienden is een topdag wilde bezorgen.
 
GRONINGEN – Een 22-jarige motorrijder uit Winsum is maandag zijn rijbewijs kwijtgeraakt omdat hij met 215 kilometer per uur langs een snelheidscontrole bij het Groningse Baflo scheurde. Dat meldde de politie dinsdag. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 kilometer per uur.

De man kon even verderop door agenten staande worden gehouden. Zijn rijbewijs is ingenomen.

Ben benieuwd of hij zich hier komt melden met allerlei uitvluchten.
waarvoor zou die man hier met uitvluchten moeten komen
hij is ons toch geen verantwoording schuldig :N
 
Laatst bewerkt:
"Ik was ut niet..."

Alles aanvechten, ijkrapporten opvragen, WOB starten. Flitsservice inschakelen.

Dat dit kan in Nederland.

Er zou maar een flitsauto oversteken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
GRONINGEN – Een 22-jarige motorrijder uit Winsum is maandag zijn rijbewijs kwijtgeraakt omdat hij met 215 kilometer per uur langs een snelheidscontrole bij het Groningse Baflo scheurde. Dat meldde de politie dinsdag. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 kilometer per uur.

De man kon even verderop door agenten staande worden gehouden. Zijn rijbewijs is ingenomen.

Ben benieuwd of hij zich hier komt melden met allerlei uitvluchten.
Ik vraag mij af welke uitvluchten de overheid heeft om deze persoon tegen te houden?
Het is een 80km weg.
 
Het is een hele mooie weg om je motor los te trekken :)

Alleen dat weten de agenten helaas ook :(
 
Ik snap het niet, als je zo hard wilt gaan knallen doe je toch eerst een verkenningsrondje? Het haalt wel iets van de charme ( :') ) weg, maar het risico zou ik nooit willen nemen (zeg ik nu..)
 
Laatst bewerkt:
waarom zou je hier een excuus of smoes voor moeten verzinnen hij heeft gewoon ff lekker aan het gas gedraaid. zelf ook zo vaak gedaan tot ik me rijbewijs kwijt raakte shit happens. iets met billen branden op de blaren zitten.
 
wat dit betreft fijn om bij Duitsland te wonen.. als ik het gas wil lostrekken dan doe ik dit daar wel.
(heb de 200 aangetikt JAJAJAJJAAJ!!! *O* ) :')

Tjah.. vind het ook onverantwoord om zo hard te rijden op zo'n 80 weg.. er hoeft maar iets te gebeuren en weg ben je! (voorgoed!!) Snap niet dat uberhaupt mensen dit risico willen lopen :N
 
wat dit betreft fijn om bij Duitsland te wonen.. als ik het gas wil lostrekken dan doe ik dit daar wel.
(heb de 200 aangetikt JAJAJAJJAAJ!!! *O* ) :')

Tjah.. vind het ook onverantwoord om zo hard te rijden op zo'n 80 weg.. er hoeft maar iets te gebeuren en weg ben je! (voorgoed!!) Snap niet dat uberhaupt mensen dit risico willen lopen :N

Dat het niet slim is om op een dergelijke weg 200+ te rijden ben ik met je eens. Toch jammer dat je dan namelijk pasje en een hoop geld mag inleveren namelijk. Voor dergelijke snelheden ga ik ook liever eerst de grens over :')

200+ op een brede, rechte en lege N-weg vind ik niet per definitie onverantwoord. Of het onverantwoord is ligt volgens mij namelijk meer aan omstandigheden dan puur aan de snelheid.
 
GRONINGEN – Een 22-jarige motorrijder uit Winsum is maandag zijn rijbewijs kwijtgeraakt omdat hij met 215 kilometer per uur langs een snelheidscontrole bij het Groningse Baflo scheurde. Dat meldde de politie dinsdag. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 kilometer per uur.

De man kon even verderop door agenten staande worden gehouden. Zijn rijbewijs is ingenomen.

Ben benieuwd of hij zich hier komt melden met allerlei uitvluchten.

Wat bedoel je nu precies met "weer eentje"? :)
Dat er weer eens iemand een keer te hard heeft gereden :Z ,of dat er weer een nutteloos zeiktopic over gemaakt wordt,waar iedereen weer over elkaar heen struikeld om een gebed zonder einde te beginnen? :r
 
Kan er niet 1 centraal topic geopend worden met de beste snelheidsovertredingen? Ik vind dit best wel een goeie, 215 waar je 80 mag :Y

:+
 
Been there ,done that(alleen zonder foto en nare mannetjes langs de weg ;) )
 
Laatst bewerkt:
Huh. Ben ik zondag nog langs gekomen met de motor.

Prachtweg is dat, qua landschap. Mja. Ook wel qua scheuren, inderdaad. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan