weer iemand verongelukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Hornet

MF veteraan
11 dec 2001
1.429
0
Gisteren is er een motorrijder uit Groenlo in Duitsland om het leven gekomen
De man is bij het afrijden van de snelweg onderuit gegaan met een snelheid van +- 30 a 40 km/h
Tijdens zijn val is hij waarschijnlijk met zijn hoofd ergens tegenaan gekomen
 
Geef mij de Nederlandse op- en afritten maar. Die Duitse zijn vaak erg ongelukkig. Wel k*t weer een motorrijder minder.

Veel jongeren verongelukt dit paasweekend. Vooral ongelukken met hoge(re) snelheid en met meerdere mensen in de auto. Ben ik ff blij dat ik alleen op de motor zit.
 
Ik heb er ook al weer een paar gehoord, overleden motorrijders, maar om bij iedere dooie een topic te openen :?
Kweet niet of ik dat ik dat persoonlijk zo prettig vind. Ga hier verder niet op in dus vragen over waarom beantwoord ik toch niet.

Feit blijft: Iedere dooie is er één teveel.
 
Auw... :(

Dit soort verhalen zullen wel steeds meer komen met dit mooier weer '(

[edit][offtopic]
kan die http://wwww.examen-forum.nl/ nie opkomen hoor.....
[/edit][/offtopic]

offtopic
probeer het eens opnieuw... zat 1 w teveel in

voordat er commentaar komt:
de faq pagina heb ik over genomen van hier, maar daar heb ik officiele goedkeuring van duderuud voor
 
Ik heb er ook al weer een paar gehoord, overleden motorrijders, maar om bij iedere dooie een topic te openen :?
Kweet niet of ik dat ik dat persoonlijk zo prettig vind. Ga hier verder niet op in dus vragen over waarom beantwoord ik toch niet.

Feit blijft: Iedere dooie is er één teveel.

Idd...
 
Ik heb er ook al weer een paar gehoord, overleden motorrijders, maar om bij iedere dooie een topic te openen :?
Kweet niet of ik dat ik dat persoonlijk zo prettig vind. Ga hier verder niet op in dus vragen over waarom beantwoord ik toch niet.

Feit blijft: Iedere dooie is er één teveel.

het kan een bekende zijn van hier
maar om er nou 1 special sticky topic voor op te zetten waar iedereen zijn/haar doden kan melden lijkt me ook geen goed idee

maar zoals met zoveel dingen, als het je niet interreseert dan open je de topic toch niet
 
Laatst bewerkt:
check dit: teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/105 Sinds afgelopen weekend 5 motorrijders minder in Nederland. :(

Vandaag btw. naar Route 67, was weer ouderwets druk. 2 braadworsten naar binnen gewerkt, na door dat akelige rotjoch te horen hebben gehad dat we ons hinter an moesten stellen. :j ;)
 
je ziet al staan als topic.....verongelukt/overleden weet ik veel wat voor titel er aan gegeven word. Kan je moeilijk overheen lezen dan. En wordt er een andere titel voor gebruikt dan is men nieuwsgierig, opent en leest het alsnog.

Mensen die geïnteresseert zijn in alle verongelukten lezen dat wel in de krant of weet ik veel waar.

Ik vind het geen onderwerp om er een terugkerend topic van te maken...
Nogmaals: persoonlijk--->voor sommige mensen erg persoonlijk

[edit]
Als het er één van hier is dan horen we dat wel
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ehm, weet niet hoe het met jullie zit maar persoonlijk hoef ik niet bij elke dooie zo'n topic te lezen (zoals Lage CB al zei)...
 
ik sta ook niet te springen om dit soort topics ,als er een motorrijder verongelukt horen we dat al snel genoeg .Het lijkt erop dat onglukken met motorrijders nadrukkelijker in het nieuws komen ,helaas .
 
Als je op teletekst leest dat er 5 motorrijders zijn omgekomen dan lees je dat, en een halve minuut later ben je het vergeten. Maar die 5 motorrijders hebben ook 5 vrouwen en 10 kinderen. (om maar ff wat te noemen).

Ik denk dat als je zoiets van dichtbij mee maakt je wel iets harder gaat nadenken dan alleen maar die 30 seconden nadat je zoiets leest op teletekst.

Weet eigenlijk niet wat ik met deze post wil zeggen... Misschien dat we beetje in ons achterhoofd moeten houden dat we dood kunnen gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op maandag 01 april 2002 23:46 schreef bierelier het volgende:Het lijkt erop dat onglukken met motorrijders nadrukkelijker in het nieuws komen ,helaas .

Werkt volgens mij een beetje hetzelfde als met b.v. 'buitenlanders'. Het valt iedereen op als b.v. een marokkaan iets fout doet, terwijl je nooit iemand hoort zeggen: 'Alweer zo'n nederlander.'
 
Werkt volgens mij een beetje hetzelfde als met b.v. 'buitenlanders'. Het valt iedereen op als b.v. een marokkaan iets fout doet, terwijl je nooit iemand hoort zeggen: 'Alweer zo'n nederlander.'
Zo werkt het nou eenmaal met minderheden. De motorrijders in Nederland vormen ook een minderheid. Weliswaar niet etnisch, maar toch.
 
Op maandag 01 april 2002 23:46 schreef bzn het volgende:

Ik denk dat als je zoiets van dichtbij maakt je wel iets harder gaat nadenken dan alleen maar die 30 seconden nadat je zoiets leest op teletekst.

Weet eigenlijk niet wat ik met deze post wil zeggen... Misschien dat we beetje in ons achterhoofd moeten houden dat we dood kunnen gaan.

Dood gaan we allemaal...is het niet op de motor dan is het omdat je van de trap lazert :?
Als het je tijd is ga je...

Met het bovenste deel van de quote sla de spijker goed op zijn harses en kan het dus confronterend zijn voor mensen. En mensen "pijn" doen willen we niet mag ik hopen
 
En daar ben ik het mee eens... (Lage CB)

No offense maar aub niet voor elk ongeluk een topic, er zullen er nog wel tientallen volgen dit jaar en we weten zo ook wel dat het een soms gevaarlijke hobby is die we hebben...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan