Weer iets anders als polijsten

ik zag ze een paar weken geleden bij ons onder een Dodge Durango toen ik bij een stoplicht stond en ik vond dat wel gaaf maar ik wist niet dat ze zo duur waren , voor dat ik zoveel geld uit geef voor een paar velgen.
 
ik zag ze een paar weken geleden bij ons onder een Dodge Durango toen ik bij een stoplicht stond en ik vond dat wel gaaf maar ik wist niet dat ze zo duur waren , voor dat ik zoveel geld uit geef voor een paar velgen.

Klopt Spintek heeft meer SUV wielen bij jullie in de states.
Moet je een MTV Cribs kijken, wanneer ze bij de rappers thuis komen staan daar tuinen vol van die karren met die wielen. ( vreemde smaak )
 
Wow! :9~ Vet filmpje zeg!

Ik kende het voor auto's, maar had het voor de motor nog nooit gezien. Zou zoiets ook onderhoudt gevoelig zijn? Ik hoop het niet gezien de prijs, maar goed. oja, wel WA+Casco dekking afsluiten ;)
 
yippi, nou hebben de stoere rijke rappertjes weer iets om de poser uit te hangen :r
altijd met mtv cribs "yeah, that's my navigator with 25" wheels, wich i never use... that's my couch i never use. i've got a plasma screen in every single room, but i don't know how to handle it" |(
die gasten weten gewoon niet wat ze met hun geld moeten...
 
ik bedoel maar :+ :+ :+
dat is zo'n gozer die eerst nog nooit een motor heeft gezien en in de stoere-rapper-winkel loopt en deze ziet staan. hij staat natuurlijk op 1 in de stoere-producten-hitlijst en hij moét hem hebben :+ :r
 
'k vraag me bij motoren wel af of dit geen invloed heeft op het stuurgedrag, vooral het insturen van de bochten :?
 
yippi, nou hebben de stoere rijke rappertjes weer iets om de poser uit te hangen :r
altijd met mtv cribs "yeah, that's my navigator with 25" wheels, wich i never use... that's my couch i never use. i've got a plasma screen in every single room, but i don't know how to handle it" |(
die gasten weten gewoon niet wat ze met hun geld moeten...
wazzup niggah ? :-)
 
ik bedoel maar :+ :+ :+
dat is zo'n gozer die eerst nog nooit een motor heeft gezien en in de stoere-rapper-winkel loopt en deze ziet staan. hij staat natuurlijk op 1 in de stoere-producten-hitlijst en hij moét hem hebben :+ :r

:Z

Ik begin steeds minder respect te krijgen voor motor-forummers sinds ik steeds meer van dit soort kortzichtige meningen zie. :X
 
:Z

Ik begin steeds minder respect te krijgen voor motor-forummers sinds ik steeds meer van dit soort kortzichtige meningen zie. :X

sorry, maar zo zie ik het en ik vind dat ze best wel es op hun plek gezet mogen worden met dat kapitalistische gedrag. en ff for the record: dit bedoel ik dus niet tegen zwarten ofzo, ik ben zeker geen racist, maar in het algemeen.
 
yippi, nou hebben de stoere rijke rappertjes weer iets om de poser uit te hangen :r
altijd met mtv cribs "yeah, that's my navigator with 25" wheels, wich i never use... that's my couch i never use. i've got a plasma screen in every single room, but i don't know how to handle it" |(
die gasten weten gewoon niet wat ze met hun geld moeten...

ik denk dat jij wat belangrijks vergeet , wij verdienen per maand het dubbele dan wat je in nederland verdiend , en de motor verzekering is goedkoper en we hebben hier geen wegen belasting en de benzine is goedkoper , dus tel alles maar bij elkaar op , als dit ook in nederland was zou jij je motor ook niet mooier maken .

ik zie dat je graag lekker negatief over de amerikanen praat maar als ik jouw hier hoor praten dan denk ik eerder negatief over de nederlanders.
 
sorry voor deze late reply...maar net ff een half uur naar de dynasty velgen gekeken :+

damn wat zien die dingen er gaaf uit :9~ ...niet alleen dat die wielen die spinnen...maar dat design ook...als ze die ook als normale velg hebben wil ik ze wel onder mijn toekomstige motor (spinning mag ook wel, maar 6000 dollar + invoer + btw is toch ff iets te duur '( )
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat jij wat belangrijks vergeet , wij verdienen per maand het dubbele dan wat je in nederland verdiend , en de motor verzekering is goedkoper en we hebben hier geen wegen belasting en de benzine is goedkoper , dus tel alles maar bij elkaar op , als dit ook in nederland was zou jij je motor ook niet mooier maken .

ik zie dat je graag lekker negatief over de amerikanen praat maar als ik jouw hier hoor praten dan denk ik eerder negatief over de nederlanders.
ten eerste wist ik dus niet dat alles daar zo goedkoop is en dat jullie veel meer verdienen, waarom eigelijk?
en als je denkt dat ik tegen amerikanen in het algemeen ben (icoontje misschien) dat is dus niet zo, dat icoontje heb ik tegen Bush en z'n maten met hun oorlogje tegen chemische wapens die iraq niet blijkt te hebben. zelf zit de us regering vol met die dingen, maar als een ander land ze heeft mag het opeens niet. maar dat is dan weer een hele andere discussie en ik denk niet dat dit forum daar voor is ;)
en verder vind ik het nog steeds erg kapitalistisch hoe die rijke rappers doen en de nederlanders die het soms ook proberen, maar het geld er eigelijk niet voor hebben :)
 
ten eerste wist ik dus niet dat alles daar zo goedkoop is en dat jullie veel meer verdienen, waarom eigelijk?
en als je denkt dat ik tegen amerikanen in het algemeen ben (icoontje misschien) dat is dus niet zo, dat icoontje heb ik tegen Bush en z'n maten met hun oorlogje tegen chemische wapens die iraq niet blijkt te hebben. zelf zit de us regering vol met die dingen, maar als een ander land ze heeft mag het opeens niet. maar dat is dan weer een hele andere discussie en ik denk niet dat dit forum daar voor is ;)
en verder vind ik het nog steeds erg kapitalistisch hoe die rijke rappers doen en de nederlanders die het soms ook proberen, maar het geld er eigelijk niet voor hebben :)

de belasting die wij op alles betalen is veel lager dan in nederland , reken dat maar eens uit alleen al met de prijs van de benzine ,wij betalen voor 1 Gallon (3.8 liter)benzine $1.12 dat is omgerekend €1.- en jullie betalen ongeveer €1,20 voor 1 liter. de auto's en de motoren zijn hier stukken en stukken goedkoper , vrienden van mij die in nederland wonen die bestellen bij mij merk kleding om dat die hier 3 maal goedkoper zijn dan bij jullie.
en je weet zelf wel hoeveel belasting de nederlandse regering overal bij optelt en dat heeft bij mij altijd veel woede op gewekt toen ik nog in nederland woonde.
ik zeg niet dat alles hier perfect is en ik zou graag dingen zien hier wat nederland heeft maar geef maar toe dat de nederlandse regering de laatste jaren toch wel SUCKS met al die wetten die alleen maar goed zijn voor de rijkere personen en niet voor de normale werkende burger.
 
ja ik geef natuurlijk toe dat de nl-regering ook zuigt :P zeker met al die bureaucratische k*t regeltjes en inderdaad de belasting overal op '( maarja, liever dat dan... naja, laat maar zitten :+ ik begrijp je...
 
wie is dat in je avatar ???? over mooie kontjes gesproken,...

Wat betreft die amerikanen... hij had het over rijke rappertjes, niet over een hele bevolkingsgroep... cool down,. begin nou niet gelijk nog een oorlog ;)

Betreft, waar ik zou willen wonen, Nederland,. daar hebben we tenminste vrije tijd en veeul vakantie dagen om motor te rijden..
:} :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan