Weer lekker bezig bogarde |(

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Ik was vandaag weer eens de garage ingedoken, ik wilde ff de CB weer in mekaar zetten om 'm aan het lopen te krijgen en er zat nog een beetje benzine in de tank en dat liep er uiteraard op een of andere vage manier weer uit, natuurlijk op m'n mooi zwart gespoten blok (dat allang droog was) en ik dacht: snel de benzine eraf vegen en toen kwam er weer mooi blank metaal te voorschijn (verf vloog eraf).
Lekker balen dus, ik denk dat er ook maar geen cafe racer meer van maak maar gewoon weer een ratbike, dan issie in ieder geval bijna af :)

Frame is half kaal, tank is erg lelijk zwart alleen nog een beetje veel chroom, maar dat komt wel goed.

Conclusie; hittebestendige verf is niet echt benzine bestendig!
 
Balen man!!!

Maar je blijft wel bezig zo...en als het dan toch gelukt is en het blijft zitten :?
Wat een plezier zal je ervan hebben.
 
Balen man!!!

Maar je blijft wel bezig zo...en als het dan toch gelukt is en het blijft zitten :?
Wat een plezier zal je ervan hebben.

Nou, dan zal er ook wel blanke lak over moeten gaan en ik weet niet of er benzine EN hitte bestendige lak bestaat.
Ik vind het wel goed zo, dan maar gaan mooie cafe racer maar een echt brik 8-)
 
Conclusie; hittebestendige verf is niet echt benzine bestendig!

Ho, wacht even!

Hittebestendige verf is dus WEL bezinebestendig. Ik heb mijn uitlaat ermee gespoten en dat spul is wel hitte-/benzinebestendig maar kan alleen niet tegen steenslag.

Heb je het wel laten uitharden op hoge tempereatuur? (250 graden dacht ik :? , word lastig op een blok)

Mijn uitlaat is gedaan met een verafbrandapparaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan