weer lekker gereden

Status
Niet open voor verdere reacties.

woehoe

MF'er
30 jan 2008
51
0
Den Haag
Ik raak er bijna niet over uitgepraat, maar vandaag mijn tweede motordag gehad.

Helaas was het alleen maar woon-werk, maar toch super lekker rijden.
Beetje tussen de auto's door bij de verkeerslichten (lukt over het algemeen niet met de land rover van de baas), stukje snelweg en verder wat rotondes opgezocht en gewoon genoten.
Morgen weer even woon-werk en zondag.... een tourtochtje door het groene hart.

Het lijkt wel alsf ik herboren ben (overdrijven is inderdaad ook een vak)
 
Leuk dat je zo enthousiast bent! Weet waar je het over hebt (been there, done that :] ) En ben trouwens nog steeds net zo enthousiast iedere keer als ik op de motor stap*D Maar om hier nou een topic voor te openen :P
 
@ peekaa,
ff toegepast op de motor, zou je gas geven als je enthousiast was of remmen?:p
 
Huh, na 35 jaar motorrijden gaat de nieuwigheid er wel vanaf hoor............. :?


Maar toegegeven tis weer genieten als na een tijdje weer op de motor voor een toertocht stapt.
 
Huh, na 35 jaar motorrijden gaat de nieuwigheid er wel vanaf hoor............. :?


Maar toegegeven tis weer genieten als na een tijdje weer op de motor voor een toertocht stapt.


Zou het?
Ik rijdt nu 12, 13 jaar motor maar ook ik stap nog elke dag met plesier op. Ook als het regent of vriest.
 
ja, dat weet ik, maar ik moest het toch even kwijt....

Vraag of een mod 'Het grote' in de titel wil toevoegen, kunnen alle beginners hun enthousiasme spuien. :P
Ben zelf overigens ook pas een maandje of twee in bezit van het pasje en stap dan ook vrijwel dagelijks met hetzelfde plezier op de motor. En werkelijk na iedere rit doet het me weer pijn om de motor weg te zetten. Meestal rijd ik wel drie keer voorbij m'n huis voor ik 'm dan eindelijk weer in de schuur stal. :)
 
Geweldig dat je zoveel plezier beleeft, maar ik ben bang dat de topicservers overbelast raken als iederen voor elke emotie een apart topic opent. Kan je niet gewoon je "eigen" topic daarvoor gebruiken?
lekker rijden
slotje dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan