Weer motor gestolen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

!PEPE!

MF veteraan
In memoriam
19 apr 2004
3.681
0
Schiedam
In de nacht van zaterdag 11 op zondag 12 sept. hebben 1 of meer $$%^^&^^%&^^##@ mijn motor uit de brandgang achter mijn huis in Schiedam gejat.

Het gaat om een 85er Yamaha Virago. Behoorlijk verbouwd en nogal opvallend.

Natuurlijk zijn alle tips van harte welkom :}

full



Striping is nu iets anders maar wel zelfde idee. Bijzondere zelfgemaakte zwarte RVS pijpen, open K&N luchtfilter.

anve@kabelfoon.nl
 
Whow... hij ziet er wel erg tof uit... ik hoop dat ze die "fruits" vinden die 'm hebben gejat en je 'm onbeschadigt terug krijgt.
 
Dat moeten wel pubers zijn of stuudjes want die professionele jatters gaan enkel voor de racers c.q. dure fietsen die aardig wat opbrengen in onderdelen.

Ik zou maar eens goed je ogen de kost geven en met deze foto in de hand je buren eens gaan lastig vallen.

BTW: dit was met alle respect naar je motor. Zeker niet om lullig te gaan zitten doen.
 
Hahaha ik weet wat je bedoeld Hawkeye.....

Ik bergrijp ook echt niet wat ze met zo'n oud en opvallend ding moeten....
 
Nou das mooi klote voor je zeg. In de nacht van maandag 6 en dinsdag 7 september hebben een paar t*ring lijders mijn R6 proberen te jatten. Het is ze darhalve niet gelukt omdat er een goed schijfrem slot op zat. Maar mijn stuur- en contactslot zijn gemold, Voorpoten staan krom en mijn voorspatbord en mijn velg zijn bekrast. De totale schade bedraagd €1202.- :( Lekker toch als je er zelf stik zuinig op bent. Ik hoop dat ze je motor en die klootzakken vinden want ze moeten gewoon met hun smerige ppoten van andermans spullen afblijven.

Veel geluk en suc6. 8-)
 
Achterlijk gedoe zeg.
Kan nou niemand met z'n poten van andermans spullen afblijven.

Je zou bijna 220 volt op je motor zetten.........

Jaja, net als die kerel die een gifgasinstallatie in z'n Porche had gebouwd.
Is denk ik al wel 10 jaar geleden dat ik dat verhaal gelezen heb.

Porche is al drie keer eerder gestolen en deze handige doet-ut-zelfer bouwt er een gifgasinstallatie in.
Auto wordt gejat, installatie doet z'n werk, auto total-loss tegen een boom en bestuurder hartstikke dood. Mag ie 6 jaar gaan brommen, omdat ie z'n eigendommen beschermd!

Maar goed, beetje extreem, ze moeten gewoon eens met hun gore poten van andermans spullen afblijven :(
 
kloten man,hoop voor je dat ie terug komt in goede staat
zulke personen lopen hier rond met gevaar voor eigen leven wat mij betreft :(
 
Jaja, net als die kerel die een gifgasinstallatie in z'n Porche had gebouwd.
Is denk ik al wel 10 jaar geleden dat ik dat verhaal gelezen heb.

Porche is al drie keer eerder gestolen en deze handige doet-ut-zelfer bouwt er een gifgasinstallatie in.
Auto wordt gejat, installatie doet z'n werk, auto total-loss tegen een boom en bestuurder hartstikke dood. Mag ie 6 jaar gaan brommen, omdat ie z'n eigendommen beschermd!

Tja, zijn eigen schuld. Had ie maar een aggresiever goedje moeten gebruiken zodat ie niet eens gestart kan worden. Heb begrepen dat mosterdgas wat sneller werkt :P

Leuk of niet, realiteit is dat je constant moet nadenken waar je je motor/auto neerzet. Ga niet eens meer op de motor naar de Gym omdat je niet eens meer weet of ie er nog staat als je terug komt.
Nog effe en ik zet em in een aquarium, kan ik er altijd nog naar gaan kijken.

Hoop dat de motor wordt teruggevonden (onbeschadigd).
 
In de nacht van zaterdag 11 op zondag 12 sept. hebben 1 of meer $$%^^&^^%&^^##@ mijn motor uit de brandgang achter mijn huis in Schiedam gejat.

Het gaat om een 85er Yamaha Virago. Behoorlijk verbouwd en nogal opvallend.

Natuurlijk zijn alle tips van harte welkom :}

(Afbeelding)


Striping is nu iets anders maar wel zelfde idee. Bijzondere zelfgemaakte zwarte RVS pijpen, open K&N luchtfilter.

anve@kabelfoon.nl

Ik zag oma al komen ... maar heropen toch deze oude topic. Waarom? Nou vanwege het volgende:
Op 4 oktober jl is een groep motorrijders op weg gegaan naar een treffen in IJsselstein. Aangezien 4 okober een flink aantal dagen ná de diefstalmelding ligt van Peter S. zijn bike, de motor nog steeds weg is als ik deze topic lees én ik op 4 oktober zijn bike heb gezien, meld ik dat hier maar ff. Bewijs zien?

http://www.reo-ic.nl/reoalbum/details.php?image_id=1741 (www.reo-ic.nl/reoalbum/details.php?image_id=1741)
 
De motor van Peter was alweer teruggevonden. Gelukkig.

Dus kan wel een slotje op dit topic denk ik.

edit: wel goed opgelet eagle :}
 
Heb ik net Peter S. gemailed om te melden dat iemand zijn motor gespot heeft. |(

Naja slotje dan maar, om verdere verwarring te voorkomen. :)

Iig gelukkig dat ie weer teruggevonden is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan