Weer motorrijder verongelukt in Bergambacht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wheelex-sr

Rookie
24 mrt 2011
2
0
Bergambacht
En het is weer raak, 3 uur geleden liep ik buiten en hoorde een sportfiets akelig hard optrekken op de pro die achter ons huis loopt.

Een kwartier later alleen maar sirenes en zwaailampen.

Het is precies 500 meter van het tragische ongeval van vorig jaar met de motorrijder die geschept werd door een auto van de HAP

De weg (N207)is in twee richtingen afgesloten, voor technisch onderzoek.

We weten nog niet wie het is en hoe het gebeurd is!

Sterkte voor alle nabestaanden.

Wheelex-sr
Bergambacht
 
Laatst bewerkt:
die is er vroeg bij dit jaar ;(

Motorrijder dood bij crash N207
BERGAMBACHT - Bij een ongeluk op de N207 is vrijdagmiddag een motorrijder om het leven gekomen. De weg is tussen Lisse en Bergambacht in beide richtingen afgesloten.

Volgens de politie raakte de motorrijder een auto die voor hem reed waardoor de motor op de verkeerde weghelft belandde. Daarop werd hij aangereden door een tegemoetkomende auto. De motorrijder, van wie de identiteit nog niet bekend is gemaakt, overleed ter plekke. In de twee auto's raakte niemand gewond.

sterkte voor de nabestaanden ;(
 
Laatst bewerkt:
Allereerst sterkte voor de nabestaanden!

Mij overkomt dan niets want ik heb zeker minder dan 70 pk met m'n supermoto?
 
Ik wordt er stil van. -O-
Ik reed om 18:00uur nog door Bergambacht, ik zag nog op de ronde N210-N207 ook een ongeval tussen een motor en auto gelukkig zag dat er nier ernstig uit.
Blijft op letten in de Krimpenerwaard!

Gecondoleerd aan de nabestaande!
 
De beste jongen is dood las ik ergens, RIP.
Met een vriend van me gebeurde iets soortgelijks op z'n gloednieuwe Fireblade, met als enig geluk dat hij geen tegenligger tegenkwam...hij had al een tijdje niet gereden en zin om ff flink het gas open te trekken, hij had de zwarte auto in een flauwe bocht gewoon niet gezien.
Hij heeft het wel overleeft, maar ligt al sinds 5 december in het ziekenhuis met meerdere complicaties.
Nooit gedacht dat dit zou gebeuren, hij is piloot van beroep, heeft circuitervaring en meer dan 25 jaar motorrij ervaring.
Maar zo zie je maar weer, 1 simpel (inschattings)foutje..
 
Nog geen 2 uur daarvoor reed ik daar nog, zet je wel aan 't denken...
Sterkte aan de familie!
 
Heel veel sterkte aan de nabestaanden!

Na een leuk dagje op de lekdijk reden we terug via Bergambacht, het ongeluk gebeurde vlak voor ons (lees enkele seconden eerder). Ik ben best wat gewent maar de rillingen liepen over mn lijf toen ik de betreffende motorrijder zag liggen.
 
Laatst bewerkt:
Heel veel sterkte aan de nabestaanden!

Na een leuk dagje op de lekdijk reden we terug via Bergambacht, het ongeluk gebeurde vlak voor ons (lees enkele seconden eerder). Ik ben best wat gewent maar de rillingen liepen over mn lijf toen ik de betreffende motorrijder zag liggen.

Pffff sterkte met de verwerking
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan