Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het frame heb ik niet zelf gebouwd, ik heb de motor van de bouwer gekocht en sindsdien er veel aan veranderd. Wat handel in onderdelen en met de winst kon ik verder mijn droom waar maken. Sleutelen leer je vanzelf en wat voor mij juist de uitdaging is om iets te veranderen zonder gebruik van draaibanken en lassen. Via een omweg kwam ik er ook wel en door de tijd heen zie je dat onderdelen van andere types veelal de maat hebben die je zoekt.
Die zxr is ook veel aan veranderd, bijv. een zx-10r voorvork, magnesium PVM racevelgen en nog veel meer. Ik hou er gewoon van om een fiets neer te zetten die je in de rij zo herkent.
Greetz
Kawasuper
Kawasuper
Zo probeer ik het ook en er is al veel gelukt maar tja zonder baan zitten vreet nu eenmaal geld dus staat alles een beetje stil.
Maar gelukkig heeft m'n vriendin weer een andere fiets gekocht dus kan ik daar weer wat aan doen...
Het frame heb ik niet zelf gebouwd, ik heb de motor van de bouwer gekocht en sindsdien er veel aan veranderd. Wat handel in onderdelen en met de winst kon ik verder mijn droom waar maken. Sleutelen leer je vanzelf en wat voor mij juist de uitdaging is om iets te veranderen zonder gebruik van draaibanken en lassen. Via een omweg kwam ik er ook wel en door de tijd heen zie je dat onderdelen van andere types veelal de maat hebben die je zoekt.
Die zxr is ook veel aan veranderd, bijv. een zx-10r voorvork, magnesium PVM racevelgen en nog veel meer. Ik hou er gewoon van om een fiets neer te zetten die je in de rij zo herkent.
Greetz
Kawasuper
Dat is het nou net, die zx10r vork is te kort voor een zzr, gaat de symmitrie er uit, teveel voorover, dan kom je een verkeersheuvel alleen met grrrt erover.
De zzr vork is prima, met een paar WP binnenveren erin stuurt die uitstekend.
Later
Greetz.
Kawasuper
Ik heb nog niet gekeken op fatlegs, maar ik vind dat eigenlijk een dure business.
Ik heb op de special nu gietijzeren remschijven met speciale blokken, die remmen prima. Hoe meer je remt, hoe warmer de schijven en die gietijzeren geven dan 20% meer remkracht, is dus ruim voldoende.
Ik heb die onderpoten al een te koop gezien in de US, iets van $500 per stuk, en die Bremboklauwen zijn ook niet voor de prijs van een pakje shag. Echt dure business, wacht maar af, de eerste schadefietsen van Aprilia Mille of een Duc komen wel los, dan kan je kromme poten kopen en alsnog de onderpoten eraf halen, remklauwen komen ook wel te koop. De bevestigingsmaat is ongelijk aan de Jappers, dus je moet dan Brembo's nemen. Ik heb er zelf een Brembo radiaal gekocht in de US voor 60 dollar. Ik heb die van mij doorverkocht naar Duitsland voor 100 euro, dus niet zo duur. Als je serieus belangstelling hebt hiervoor, dan help ik voor je zoeken.
Later
Greetz.
Kawasuper