Weer ns wat anders !!

Kawasuper

MF'er
7 feb 2005
35
0
Vorden
Ik heb me vandaag aangemeld bij dit forum. Beter laat dan nooit, maar ja, ik was meer aan het sleutelen dan een bezoeker zijn van dit forum. Maar hier een paar foto's van 3 van mijn motoren, een ZX 11 special en een ZXR-750 very rare !!

Greetz.
Pete

misc
 
full


Het betreft hier 2 van mijn 3 motoren. De derde heb ik net aangeschaft, een blauwe ZX-12R uit 2001.

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, het was toch wel pielen om die foto's erop te krijgen, maar toch gelukt.
Ik hoop nu wat frequenter dit forum te bezoeken, je steekt nog eens wat op.
Die ZXR mist nog de zijkappen, maar die komen er binnenkort op. Ik heb ze nog op zolder liggen. Dan gaat deze de verkoop in, want 3 fietsen is wel veel.

Greetz
Kawasuper
Keep on Biking
 
Die ZZR is idd uniek, heeft een eigenbouw frame van RVS, ook als eigenbouw op kenteken, verder Phoenix gelede wielen (PVM binnenster met BBS buitenvelg, handgemaakte 4-1-2 rvs/carbonuitlaten, spiegler remschijven, 6 pods remtangen, alle rem/koppelingsleidingen zijn van het harde soort, carbondelen, LSL achterkant, 4 graden vervroeger, dynojet stage 1, K&N filter, iridium bougies en nog meer aparte dingen. Meer dan 150 achterwiel pk's. Is maar eentje van op deze aardkloot, en dat vind ik nu wel special !! Binnenkort monteer ik er een flo commander op, voor nog meer rendement.

Greetz.
Kawasuper
 
zulke dingen zitten ook allemaal in mijn brains ergens verstopt....,
...maar dat komt pas uit de 'soep' als alle belastingen afgeschaft worden, zodat er is een keer poen over blijft..... 8-) .....en dan nog een baan van 20 uur in de week.......meer dan zat....

't is zo lastig dat werk.....het VREET vrije tijd..... :+

voorlopig nog brikkies-style....met pekel en roest.....
 
Ooh, die ZXR750 :9~ die is heeel erg mooi, zelfs zonder zijkappen....

Als je dat allemaal zelf hebt gedaan, ga ik me steeds meer een grote sukkelaar vinden....
 
Het frame heb ik niet zelf gebouwd, ik heb de motor van de bouwer gekocht en sindsdien er veel aan veranderd. Wat handel in onderdelen en met de winst kon ik verder mijn droom waar maken. Sleutelen leer je vanzelf en wat voor mij juist de uitdaging is om iets te veranderen zonder gebruik van draaibanken en lassen. Via een omweg kwam ik er ook wel en door de tijd heen zie je dat onderdelen van andere types veelal de maat hebben die je zoekt.
Die zxr is ook veel aan veranderd, bijv. een zx-10r voorvork, magnesium PVM racevelgen en nog veel meer. Ik hou er gewoon van om een fiets neer te zetten die je in de rij zo herkent.

Greetz
Kawasuper 8-)
 
Het frame heb ik niet zelf gebouwd, ik heb de motor van de bouwer gekocht en sindsdien er veel aan veranderd. Wat handel in onderdelen en met de winst kon ik verder mijn droom waar maken. Sleutelen leer je vanzelf en wat voor mij juist de uitdaging is om iets te veranderen zonder gebruik van draaibanken en lassen. Via een omweg kwam ik er ook wel en door de tijd heen zie je dat onderdelen van andere types veelal de maat hebben die je zoekt.
Die zxr is ook veel aan veranderd, bijv. een zx-10r voorvork, magnesium PVM racevelgen en nog veel meer. Ik hou er gewoon van om een fiets neer te zetten die je in de rij zo herkent.

Greetz
Kawasuper 8-)

Kawasuper :} :} :} :} :}


Zo probeer ik het ook en er is al veel gelukt maar tja zonder baan zitten vreet nu eenmaal geld dus staat alles een beetje stil.
Maar gelukkig heeft m'n vriendin weer een andere fiets gekocht dus kan ik daar weer wat aan doen...
 
Dat is het nou net, die zx10r vork is te kort voor een zzr, gaat de symmitrie er uit, teveel voorover, dan kom je een verkeersheuvel alleen met grrrt erover.
De zzr vork is prima, met een paar WP binnenveren erin stuurt die uitstekend.

Later

Greetz.
Kawasuper :} :} :} :} :} :}
 
Het frame heb ik niet zelf gebouwd, ik heb de motor van de bouwer gekocht en sindsdien er veel aan veranderd. Wat handel in onderdelen en met de winst kon ik verder mijn droom waar maken. Sleutelen leer je vanzelf en wat voor mij juist de uitdaging is om iets te veranderen zonder gebruik van draaibanken en lassen. Via een omweg kwam ik er ook wel en door de tijd heen zie je dat onderdelen van andere types veelal de maat hebben die je zoekt.
Die zxr is ook veel aan veranderd, bijv. een zx-10r voorvork, magnesium PVM racevelgen en nog veel meer. Ik hou er gewoon van om een fiets neer te zetten die je in de rij zo herkent.

Greetz
Kawasuper 8-)

Oké, wrijf het er maar in.... ;)
 
Dat is het nou net, die zx10r vork is te kort voor een zzr, gaat de symmitrie er uit, teveel voorover, dan kom je een verkeersheuvel alleen met grrrt erover.
De zzr vork is prima, met een paar WP binnenveren erin stuurt die uitstekend.

Later

Greetz.
Kawasuper :} :} :} :} :} :}


Zoek eens op dit forum naar Fatlegs of x4...dan kom je een technisch duo tegen Carlow & Berry ot te wel J&J...en die verlengen heel mooi vorken...
Jij weet vast wel egens een schade zx10r vork te vinden?
En trouwens..zou de vork van de nieuwste zx12r niet langer zijn? of is die ook gekrompen zoals alle grote fietsen van een jaar of 5 terug?
 
De vork van een zx12r is net zo lang als van de zx10r. Idd zijn de vorken begin jaren 90 naar de 73cm gegaan. Ook de balhoofdslengte is toen minder geworden, maar sinds een paar jaar weer langer geworden, toch opmerkelijk. Maar ja, de ontwikkeling staat niet stil. Nou heb ik sinds de zxr met radiale remtangen ervaring hiermee kunnen opdoen en ik vind dit toch echt een vooruitgang tov de niet radiale tangen. Remt echt super.

Greetz
Kawasuper :} :} :} :} :} :}
 
Fatlegs al gekeken?



Ben druk bezig om radiale onderpoten en Brembo's voor m'n Mv Agusta vork te vinden maar het vinden van de benodigde pecunia is nog moeilijker!
 
Ik heb nog niet gekeken op fatlegs, maar ik vind dat eigenlijk een dure business.
Ik heb op de special nu gietijzeren remschijven met speciale blokken, die remmen prima. Hoe meer je remt, hoe warmer de schijven en die gietijzeren geven dan 20% meer remkracht, is dus ruim voldoende.
Ik heb die onderpoten al een te koop gezien in de US, iets van $500 per stuk, en die Bremboklauwen zijn ook niet voor de prijs van een pakje shag. Echt dure business, wacht maar af, de eerste schadefietsen van Aprilia Mille of een Duc komen wel los, dan kan je kromme poten kopen en alsnog de onderpoten eraf halen, remklauwen komen ook wel te koop. De bevestigingsmaat is ongelijk aan de Jappers, dus je moet dan Brembo's nemen. Ik heb er zelf een Brembo radiaal gekocht in de US voor 60 dollar. Ik heb die van mij doorverkocht naar Duitsland voor 100 euro, dus niet zo duur. Als je serieus belangstelling hebt hiervoor, dan help ik voor je zoeken.
Later

Greetz.
Kawasuper :} :} :} :} :} :}
 
Ik heb nog niet gekeken op fatlegs, maar ik vind dat eigenlijk een dure business.
Ik heb op de special nu gietijzeren remschijven met speciale blokken, die remmen prima. Hoe meer je remt, hoe warmer de schijven en die gietijzeren geven dan 20% meer remkracht, is dus ruim voldoende.
Ik heb die onderpoten al een te koop gezien in de US, iets van $500 per stuk, en die Bremboklauwen zijn ook niet voor de prijs van een pakje shag. Echt dure business, wacht maar af, de eerste schadefietsen van Aprilia Mille of een Duc komen wel los, dan kan je kromme poten kopen en alsnog de onderpoten eraf halen, remklauwen komen ook wel te koop. De bevestigingsmaat is ongelijk aan de Jappers, dus je moet dan Brembo's nemen. Ik heb er zelf een Brembo radiaal gekocht in de US voor 60 dollar. Ik heb die van mij doorverkocht naar Duitsland voor 100 euro, dus niet zo duur. Als je serieus belangstelling hebt hiervoor, dan help ik voor je zoeken.
Later

Greetz.
Kawasuper :} :} :} :} :} :}


Aardig van je, thanx...
Het vervelende id dat mv onderpoten heeft van 49 mm en dat zijn samen met de Benelli tornado de dikste en de enigste dus Duc gaat niet passen...jammer...
Heb een adres in de states die niet duur zijn maar m'n boompje is leeg dus effe niet...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4508441824&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT
Plus dat die zaak om creditcards vraagt en daar doe ik niet aan...
Fatlegs zijn prijzig maar als je zelf een schade vork aanlevert valt het mee..
Kijk maar eens bij Naked bikes hier op het x4 topic...daar staat dus nu een Honda x4 met fatlegs en door mij geleverde Duc donor poten...ziet er erg strak uit.
 
Dat betalen met overschrijving heb ik al eens gedaan, ging wel goed. Je kent deze aanbieding dus, daar relateerde ik ook aan. Volgens mij zijn zij de enige die dit aanbieden, maar lees ik goed dat dit maar voor één poot is? Das veel geld.
Ik kan je evt wel 2 radiale brembo (100mmm) remklauwen bezorgen. Binnenkort weet ik meer.

Gr. Kawasuper
:} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan