Weer of geen weer (2), hier kunnen we verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is wel weer koud 's morgens. Het vriest licht, dus er zal wel weer gestooid worden. :r
Wel weer lekker in het zonnetje rijden. 8-)
 
Vd week zijn de motoren weer uit de schuur gekomen. Dus natuurlijk direct maar ff gereden..
HEERLIJK! *O*
Alleen was het vanavond wel een beetje frips.. Maar dat mag de pret niet drukken.
 
Mooi is dat als je motor na een rit van 1,5u meer ijs bevat dan van de nacht buiten staan. :X Ik moest ergens op tijd zijn, ben te vroeg, dus kan even genieten van een warme kop koffie bij tankstation... Het was best koud, kouder dan mijn pak geschikt voor is. -O-
 
Mooi is dat als je motor na een rit van 1,5u meer ijs bevat dan van de nacht buiten staan. :X Ik moest ergens op tijd zijn, ben te vroeg, dus kan even genieten van een warme kop koffie bij tankstation... Het was best koud, kouder dan mijn pak geschikt voor is. -O-

Wormerveer?.. hahaha, je keek nog om!....
 
Wormerveer?.. hahaha, je keek nog om!....
Haha ja klopt. Ik stond al eerder bij dat tankstation voor die koffie, toen tijdje bij het kruispunt gestaan waar je me gespot hebt en net toen ik naar het volgende kruispunt reed kwam ik je tegen. Vanaf 5:30 onderweg geweest op 1,5u slaap en nu net pas thuis... Eens kijken of ik nog warm kan worden. B|
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag eventjes weg geweest.
Even een nieuwe uitlaat laten installeren bij Pajic r&d.
Was een stukje rijden, maar heb heel erg getroffen met het weer, op de terugweg gewoon nog een beetje zon op het bolletje gekregen.
En ook nog een mooie bos uitlaatje erbij, was weer helemaal blij haha.
 
Was afgelopen week om 6.15 uur behoorlijk fris op de snelweg. Maar even weer een truitje extra aangedaan. Bij naar huis gaan kon het truitje uit en de zonnebril op! Ja dan heb je zo 10 graden verschil tussen ochtend en middag. Maar is beide wel lekker als je goed gekleed ben. :W
 
Yep, maandagmorgen naar Groningen, met het Gerbing vest op volle kracht. En dan 's middags lekker terug, stukkie binnendoor Drenthe meepakken tot de zon ondergaat. Word al helemaal vrolijk van de gedachte :)
 
Vanmorgen weer lekker op de Motor naar school, snelweg maar even vermeden vanwege de kou. denk dat ik toch maar een een colletje aanschaf. 20 euro meende ik?
merk wel dat veel automobilisten nog moeten wennen aan motoren in het verkeer...
ben me al een paar keer dood geschrokken wanneer iemand op het laatste moment vol de rem in moest drukken.
 
Vanmorgen weer lekker op de Motor naar school, snelweg maar even vermeden vanwege de kou. denk dat ik toch maar een een colletje aanschaf. 20 euro meende ik?
merk wel dat veel automobilisten nog moeten wennen aan motoren in het verkeer...
ben me al een paar keer dood geschrokken wanneer iemand op het laatste moment vol de rem in moest drukken.
Niet om je af te zeiken hoor, maar toen ik dit las dacht ik meteen 'die heeft net zijn rijbewijs'. Niet alleen koekblikkers moeten aan motoren wennen, ook de verse motorrijder... In het begin had ik toch wel enkele van zulke momenten per maand (6000km/maand), maar toen ik eenmaal gewend was aan het motorrijden en wist hoe me precies te gedragen is dat afgenomen tot bijna niets. Tuurlijk komt het soms voor, maar op den duur herken je gedrag op tijd en weet je hoe je moet rijden om maximaal zichtbaar te zijn en blijven. :)

Vooral blijven rijden, komt vanzelf goed. :P Iedereen kan over een dijk knallen, maar fatsoenlijk (en vlot) door het verkeer rijden is minder wijdverspreid..
 
Laatst bewerkt:
Blijft wel oppassen. Vooral daar waar niet altijd file staat. Mijn ervaring is dat het weken goed gaat en als je pech hebt, moet op een dag wel drie aanvallen van suffende koekblikkers afslaan. :z Meestal een kwestie van meebewegen. Als er een gat is tussen de koekblikken dan moet je extra opletten. Soms al een beetje in het gat rijden.
Zoals Oxi aangeeft je leert het verkeer op den duur lezen. Vanmorgen had ik er een die toe de file al weer ruim 60 reed, gewoon zijn krant nog zat te lezen achter het stuur. |( Wist het al dat hij iets anders deed toen ik er nog achter zat. Ik hoefde alleen in de auto kijken wat die aan het doen was.
Bij twijfel uitgaan van het beroerdste scenario. Even het tempo eruit en geduldig blijven. Je heb niks aan je recht of gelijk tussen 6 planken. Veel veilige :]
 
Automobilisten kunnen gewoon niet autorijden, ze kijken niet.

1)Afgelopen week op de provinciale weg staat er een file op de afrit. Ik rij er netjes naast (dus rechtdoor). Gooit een of andere @#%@# hem 5 meter voor me er weer op de weg omdat het te lang duurt.

2) Stoplicht is rood, ik kruip voor en wil hem voor de voorste auto zetten op het moment dat ik wil draaien zet die hem in z'n 1 en knalt rechtdoor (door rood).
 
Ik heb op de motorbeurs een paar van deze aangeschaft

motorwanten.jpg


Helemaal geweldig *O*
Ik had geen koude vingertjes vanmorgen.

:]
 
Mijn handvatverwarming duurt toch nog wel ruim 5 minuten, voordat het voelbaar wordt. Pas na 10 minuten zijn je handen weer op temperatuur. Voor de rest was het niet koud vandaag.
Die wanten zijn misschien wel direct warm, maar dan kan ik niet alle knopjes bedienen (bijv. die van de handvatverwarming :+ )
 
ben net wezen rijden was wel weer effe wennen na 4 maanden niet motor rijden.en kwa tempratuur gewoon goed kleden dan kan je het makkelijk een uur of 3 volhouden.
 
*O* Alweer LENTE *O*

Wat is het heerlijk, vanmorgen -1 maar met mijn oldschool wanten geen centje pijn.
Als ik nu vanaf mijn bureau naar buiten kijk zie ik een heerlijk zonnetje.

Straks maar op tijd de brommer thuis brengen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan