Weer of geen weer (3), Wonderlijke Winters

Status
Niet open voor verdere reacties.

TdB 85

MF veteraan
23 mrt 2010
18.388
85
Deel 3 alweer, waar de echte bikkels gescheiden worden van de suikermannen/vrouwen.

Voor iedereen die wat te zeggen heeft over motorrijden in en door slagregens, sneeuwstormen, hittegolven en zandstormen.​

Het verleden:
Weer of geen weer...
Weer of geen weer (2), hier kunnen we verder


Trek je wel warme kleding aan?
P704_01.gif


Buienradar
image


Bewolking en buienradar
loop_nl_sat.gif


Meetstation De Bilt
gaugeimage
gaugeimage

gaugeimage

gaugeimage
gaugeimage


En omdat we niet kunnen wachten tot wij bikkels ons weer kunnen onderscheiden van de zondagsrijders: De sneeuwradar
sneeuwradar_9.gif



Winter
black-and-white-winter-wallpapers_35343_1920x1200.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toch ga ik dat wel weer doen, want door al die tegenwind heb ik mijn kantinegeld hard nodig voor de extra benzine.

Maar op de terugweg heb je toch wind mee :? :+

Ik ga morgen op de campus een heerlijk smerig, niet vers broodje bij de lokale pizzabakker halen. :9
 
Morgen ga ik er lekker een dagje touren. :]
Weer word goed matige wind (wat harder aan de kust) en grotendeels zon. *O*
 
Vandaag het geluk gehad dat ik tussen de buien door naar het werk kon en toevallig ook weer terug, echt ongelofelijk geluk gehad wat dat betreft, maar liever regen en wind dan sneeuw en ijzel hoor :Y
 
Dat was vroeger met fietsen ook niet zo, dus waarom zou het op de motor wel zo zijn?

Oh ja, dat is inderdaad zo.
Denk je na een ochtend vol tegenwind 's middags lekker makkelijk te kunnen fietsen, draait die verrekte wind weer. B|
 
Gewoon de hele week op de motor van Alkmaar naar Obdam gereden. Maar 1 keer regen gehad, dus viel mee. Wind valt ook wel mee, alleen trok de nighthawk het soms niet in zijn overdrive...

mvg Rick
 
Had vanmiddag op de fiets naar het werk meewind en vanavond meewind, wat ben ik een mazzelaar :Y

Doe je goed, ik had vanochtend zwaar wind tegen + een zeer zware hoosbui, en 's middags idem dito..

Morgen weer op de brommer. :)
Als het 's middags nou goed weer blijkt te zijn ga ik nog binnendoor naar huis ook. *O*
 
:W

Ik zit nog steeds met die kloteschouder :(

Geen verbetering in zicht?

Ik tob zelf een beetje met mijn rug en mijn heup maar de enige momenten dat ik daar helemaal geen last van heb is als ik op de motor zit, dus ik prijs me gelukkig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan