Weer ongeluk voor Billy Lane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch ff een reactie op Slow, mijn reactie is absoluut niet alleen tegen Billy bedoeld... van mij mogen ze iedere klootmongool die met drank op in een auto stapt (of op een motor) te plekke kapot schieten..

Dat het nou toevallig hier langskomt met een celeb. in de hoofdrol is bijzaak...
 
Wat maken jullie je weer druk met vooroordelen, afwachten is het beste medicijn.
Ik vind het wel zwaar k*t voor Billy, ik mag hem en zijn creaties wel.
 
tot nu toe misschien nog niet en ik hoop ook voor je dat dat zo blijft.

kortzichtige figuren als jij hebben in de bak geen leven....

kortzichtig valt wel mee hoor, en ik ben ook niet van plan de bak in te gaan, geen idee waar je dat op baseerd.

Buiten het feit dat ik net als de rest geen idee heb of hij drank op heeft gehad, hij is over een dubbele doorgetrokken streep gereden, die dingen betekenen meestal dat het niet handig is om in te halen, als het goed gaat is er niets aan de hand, gaat het fout ben je een lul, vrij simpel.

Voor de rest kan ik me trouwens niet voorstellen dat het zijn bedoeling was die man onder het asfalt te rijden.

Ik reageer trouwens ook niet omdat het een celeb is hoor slow, ik zag pas in dat filmpje dat ik die gozer wel eens op discovery had gezien.
 
Is gewoon zwaar kl*ten voor iedereen, maakt niets uit of je dader of slachtoffer bent of familie van dader of slachtoffer.
Vind dat trouwens zo typisch Amerikaans, hot news, bekend persoon hoppa!
Denk dat Billy nu ook met zijn handen in het haar zit, als hij Jan, Piet of Klaas (John, Pete or Case whatever) zou heten was het precies hetzelfde.

Trouwens leuk hoedje bij die agente,niks voor Trix, alleen haar spraak en haar uitzien deed me een beetje aan SM denken.

Voor de rest, zoals de meeste van ons: DRANK/STUF en RIJDEN gaan niet samen, maak me niets wijs. Het is en blijft een misdaad.

:] :] :]
 
Naar mijn mening is BL gewoon een enorme loser, until proven innocent! En niet omdat ie beroemd is, al kan ik me voorstellen dat hem dat een stuk arroganter maakt dan de gemiddelde loser die zo'n ongeluk veroorzaakt.

Wat betreft het celeb-bashing, dat is nu eenmaal de prijs die je ervoor betaald. Terecht? Nee. Logisch? Ja. Hij doet er onder normale omstandigheden ook zijn voordeel mee, dus nu werkt het in zijn nadeel. Kan daar niet rouwig om zijn.

Dezelfde discussie speelde een aantal jaar geleden over dat dodelijke ongeluk wat Kluivert veroorzaakt had .... en toen nog een keer. Loser!
 
Wat een lul ben jij zeg.(anderen met een zelfde reactie idem) Wacht gewoon even de feiten af en kom dan met je mening.
Omdat het toevallig een celeb betreft valt de hele wereld erover. Dit soort dingen gebeuren dagenlijks. (al dan niet door alcohol)
Tis zwaar shit voor de nabestaanden om over het slachtoffer zelf nog maar niet te spreken. Billy zelf zal ook wel slecht slapen. Dat is alles waar jij over hoeft na te denken.
Laat gewoon de uitvoerende en rechtsprekende macht hun werk doen.

He sufkut...
Is het dan geen feit dat ie iemand dood gereden heeft?
Heb jij toevallig vorig jaar 'n vriend weggebracht die dood gereden is? Ik wel.
Of de "dader" gestraft is vraag je? Neen. De rechtszaak (dit jaar pas) had al te lang geduurd en de arme man moet bijna iedere dag langs de plaats van het ongeval rijden. Dus laten we hem maar gewoon ...
Heb jij toevallig 3 jaar geleden 'n vriend weggebracht die dood gereden is? Ik wel. Die "dader" , alcohol op , kreeg 240 uur taakstraf en 2 jaar rij-ontzegging.
Dus er zit wel wat frustratie in ja.

En het maakt mij geen ene f*cking ruk uit dat het Billy Lane (moest eerst ff googlen)is.
En als jij voor de 2e keer,want dat ie ook nu teveel alcohol ophad, twijfelt toch niet echt iemand aan, dan moet je ook vastgezet worden.

Dat staat er dus ...voor de 2e x alcohol EN nu zelfs iemand doodrijden...
Al had ie geen alcohol op...opsluiten die hap.

En iets heel anders ...
Wie denk jij nou helemaal dat je bent door te zeggen dat "men" in jouw ogen onzinnige reacties niet meer kan posten.
Omdat jij daar 'n hekel aan hebt.....

Groet,Fred.
 
Laatst bewerkt:
Tja, het enige vaststaande feit is dat celebrity Lane iemand heeft doodgereden en dat hij daar zelf schuld aan heeft door het kruisen van de de dubbele streep...

Alle andere dingen moeten eerst nog maar es ff boven water maar ik blijf erbij dat het, zoals het nu lijkt, gewoon een (weliswaar oerstom) ongeluk is geweest.

En iedereen die hier nu beweert nooit dit soort verkeersovertredingen te maken noem ik bijvoorbaat een leugenaar, we pakken allemaal wel es een oranje lampje mee of een doorgetrokken streep, 99 van de 100 keer gaat dat goed maar op een dag verlies je het...en zelfs dan is het meestal nog de schrik waar je mee vrij komt maar dat is hier dus helaas ernstig mislukt.

Misschien een wijze les voor ons allemaal, toch maar wat beter aan de regels houden...

en nou niet aan komen kakken dat je geen auto hebt ofzo, als jij met je motor over een kind van drie op een roze fietsie heen knalt is dat ook gewoon dood
 
He sufkut...
Is het dan geen feit dat ie iemand dood gereden heeft?
Heb jij toevallig vorig jaar 'n vriend weggebracht die dood gereden is? Ik wel.
Of de "dader" gestraft is vraag je? Neen. De rechtszaak (dit jaar pas) had al te lang geduurd en de arme man moet bijna iedere dag langs de plaats van het ongeval rijden. Dus laten we hem maar gewoon ...
Heb jij toevallig 3 jaar geleden 'n vriend weggebracht die dood gereden is? Ik wel. Die "dader" , alcohol op , kreeg 240 uur taakstraf en 2 jaar rij-ontzegging.
Dus er zit wel wat frustratie in ja.

En het maakt mij geen ene f*cking ruk uit dat het Billy Lane (moest eerst ff googlen)is.
En als jij voor de 2e keer,want dat ie ook nu teveel alcohol ophad, twijfelt toch niet echt iemand aan, dan moet je ook vastgezet worden.

Dat staat er dus ...voor de 2e x alcohol EN nu zelfs iemand doodrijden...
Al had ie geen alcohol op...opsluiten die hap.

En iets heel anders ...
Wie denk jij nou helemaal dat je bent door te zeggen dat "men" in jouw ogen onzinnige reacties niet meer kan posten.
Omdat jij daar 'n hekel aan hebt.....

Groet,Fred.

Okay, toch een lul dus. (sorry Doc)
Beste Lul,
Erg zielig en triest voor je maar iedereen heeft wel een verhaal.
Wat ik in eerste instantie zei, lul, is dat je conclusies trekt voor dat je weet wat ALLE feiten zijn. Dat is kort door de bocht en onverstandig.

Tis duidelijk dat andere frustraties je dwars zitten en daarom adviseer ik je dus een blog te starten. Dan kan je gelijk het systeem aanpakken voor het niet ophangen, vastzetten, stenigen, kielhalen, onthoofden en publiekelijk verbranden
van den dronkaard.

Succes!
 
Tja, het enige vaststaande feit is dat celebrity Lane iemand heeft doodgereden en dat hij daar zelf schuld aan heeft door het kruisen van de de dubbele streep...

Alle andere dingen moeten eerst nog maar es ff boven water maar ik blijf erbij dat het, zoals het nu lijkt, gewoon een (weliswaar oerstom) ongeluk is geweest.

En iedereen die hier nu beweert nooit dit soort verkeersovertredingen te maken noem ik bijvoorbaat een leugenaar, we pakken allemaal wel es een oranje lampje mee of een doorgetrokken streep, 99 van de 100 keer gaat dat goed maar op een dag verlies je het...en zelfs dan is het meestal nog de schrik waar je mee vrij komt maar dat is hier dus helaas ernstig mislukt.

Misschien een wijze les voor ons allemaal, toch maar wat beter aan de regels houden...

en nou niet aan komen kakken dat je geen auto hebt ofzo, als jij met je motor over een kind van drie op een roze fietsie heen knalt is dat ook gewoon dood
Rij nooit over doorgetrokken strepen,rood licht etc.Krijg wel regelmatig een stomp van mijn vrouw dat ik weer onder de 80 kom op de snelweg.Het gaat hard.Ook veel last van bumperklevers de laatste tijd.Plasse gaat moeilijker. :?

'( :W
 
Tja, het enige vaststaande feit is dat celebrity Lane iemand heeft doodgereden en dat hij daar zelf schuld aan heeft door het kruisen van de de dubbele streep...

Alle andere dingen moeten eerst nog maar es ff boven water maar ik blijf erbij dat het, zoals het nu lijkt, gewoon een (weliswaar oerstom) ongeluk is geweest.

En iedereen die hier nu beweert nooit dit soort verkeersovertredingen te maken noem ik bijvoorbaat een leugenaar, we pakken allemaal wel es een oranje lampje mee of een doorgetrokken streep, 99 van de 100 keer gaat dat goed maar op een dag verlies je het...en zelfs dan is het meestal nog de schrik waar je mee vrij komt maar dat is hier dus helaas ernstig mislukt.

Misschien een wijze les voor ons allemaal, toch maar wat beter aan de regels houden...

en nou niet aan komen kakken dat je geen auto hebt ofzo, als jij met je motor over een kind van drie op een roze fietsie heen knalt is dat ook gewoon dood
Brallie, zo ken ik je helemaal niet, zo verstandig en welbespraakt O-)
En je hebt nog niemand uitgemaakt voor homo! gaat het allemaal wel goed? ;) ;)
En misschien moeten we ons niet zo druk maken over mensen in een ver land die we niet kennen en elkaar niet de strot af bijten, misschien (of ben ik nu een heaumau :? )
 
Zijn we het nu wel of niet eens met elkaar ??

Drank en rijden MISDADIG ?!;
Verkeersovertreding "bepaalde tolerantie"? maken ze allemaal wel;
Dus drank en verkeersovertreding samen: GEEN ENKELE ACCEPTATIE?!&
of we nu lul, sufkut, eikel of wat dan ook zijn: we houden van motors.

Ken ook een slachtoffer van ongeluk met dronken dader, gelijksoortig verhaal als
dat van Fred, spaar jullie de details. Ook genoeg frustraties aan opgelopen, zelfs
die wil ik jullie sparen.

*O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Brallie, zo ken ik je helemaal niet, zo verstandig en welbespraakt O-)
En je hebt nog niemand uitgemaakt voor homo! gaat het allemaal wel goed? ;) ;)
jawel maar ik schijt op al die schijnheiligen die gelijk beginnen over opknopen en weet ik wat meer.....alsof Billy Lane de enige is die wel es een overtreding maakt, hou toch op man...

ik weet zeker dat iedereen die in dit topic heeft gepost het afgelopen jaar ook wel eens een overtreding begaan heeft (dat doe je namelijk al snel in dit land)maar nu het over een bekende chopperboer gaat hebben ze allemaal de grootste bek over doodmaken enzo, heaumeau's zijn het.... :r zo goed ?
 
jawel maar ik schijt op al die schijnheiligen die gelijk beginnen over opknopen en weet ik wat meer.....alsof Billy Lane de enige is die wel es een overtreding maakt, hou toch op man...

ik weet zeker dat iedereen die in dit topic heeft gepost het afgelopen jaar ook wel eens een overtreding begaan heeft (dat doe je namelijk al snel in dit land)maar nu het over een bekende chopperboer gaat hebben ze allemaal de grootste bek over doodmaken enzo, heaumeau's zijn het.... :r zo goed ?
Amen :}
 
Zit net naar Discovery te kijken hoe ironisch "Lane vs Brown"

BL is op dit moment het lulletje en heeft gewoon de pech dat hij een bekende is.
 
Laatst bewerkt:
Das zo'n zelfde soort verhaal...
Brown, dienaar van God, zit vooraan in de kerk. Het liefst 2 keer elke zondag.
Behandeld z'n vrouw als shit, gelooft serieus dat hij iemand overhoop mag knallen als hij bedreigd wordt en vindt Billy Lane een duivels kind omdat hij tattoos en lang haar heeft.
Uiteindelijk is het een ja-nee spelletje over wie het eerste met een hublesswheel kwam.

Vengeance is mine, weten we nog?
Nee Lul, het was niet Indian Larry maar de Big G himself.
 
ik weet zeker dat iedereen die in dit topic heeft gepost het afgelopen jaar ook wel eens een overtreding begaan heeft (dat doe je namelijk al snel in dit land)

yepperderdep, klopt helemaal, ik heb vorig jaar voor 900 euro overtredingen te begaan, maar volgens mij dwalen we met zijn allen steeds meer af, er is iemand doodgereden, en of dat door iemand onder invloed of een nuchter iemand of een celeb is gebeurd, is voor de nabestaanden volgens mij niet eens echt heel belangerijk.
Ik denk dat beide partijen het momenteel niet makkelijk hebben.
 
Das zo'n zelfde soort verhaal...
Brown, dienaar van God, zit vooraan in de kerk. Het liefst 2 keer elke zondag.
Behandeld z'n vrouw als shit, gelooft serieus dat hij iemand overhoop mag knallen als hij bedreigd wordt en vindt Billy Lane een duivels kind omdat hij tattoos en lang haar heeft.
Uiteindelijk is het een ja-nee spelletje over wie het eerste met een hublesswheel kwam.

Vengeance is mine, weten we nog?
Nee Lul, het was niet Indian Larry maar de Big G himself.
Wa's loos .Lullen in de uitverkoop vandaag?
_O- _O- _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan