Weer ongeluk voor Billy Lane

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff geplukt van Pepe zn eigen site!


Hoi allemaal,

helaas ligt Pepe zwaar gewond in het ziekenhuis en zal lange tijd geen berichtjes kunnen plaatsen vandaar dat het zo stil is.
Ik kan vertellen dat het geen motor ongeluk was, maar verder kan ik er weinig mededelingen overdoen omdat we in een onzekere periode zitten wat herstel betreft .
Helaas kan Pepe geen bezoek ontvangen maar een berichtje of kaartje is altijd welkom
Als je een kaartje willen sturen dan kan dat:

Erasmus MC
Dr.Molenwaterplein 40
3015 GD Rotterdam
T.a.v. P.Stewart
Afd:Ongevallen Chirurgie
9 midden kamer 947
 
Laatst bewerkt:
ff geplukt van Pepe zn eigen site!


Hoi allemaal,

helaas ligt Pepe zwaar gewond in het ziekenhuis en zal lange tijd geen berichtjes kunnen plaatsen vandaar dat het zo stil is.
Ik kan vertellen dat het geen motor ongeluk was, maar verder kan ik er weinig mededelingen overdoen omdat we in een onzekere periode zitten wat herstel betreft .
Helaas kan Pepe geen bezoek ontvangen maar een berichtje of kaartje is altijd welkom
Als je een kaartje willen sturen dan kan dat:

Erasmus MC
Dr.Molenwaterplein 40
3015 GD Rotterdam
T.a.v. P.Stewart
Afd:Ongevallen Chirurgie
9 midden kamer 947

Mocht er verandering in de zaak komen dan laat ik dat uiteraard weten.

Groetjes Anja

Dank je Anja voor je bericht, ik ben er een beetje stil van maar we wensen jou en peter erg veel sterkte en beterschap toe .
 
Neeh, is niet iets wat heel erg positief is.
Heb ook totaal geen idee wat er nu is gebeurd.
Maak me toch wel een beetje zorgen.
Ik heb Thor gesproken en er kan nog niets bekend worden gemaakt.
Als er nieuws is dan wordt het op de IOCH site bekend gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
ik snap het echt niet, wat het ook is, we leven toch wel mee, waarom moet er nou zo sneaky gedaan worden over iets waar iemand zelf niets aan kan doen...of is ie neergeschoten ofzo ?

ik maak me ook gewoon zorgen...
 
Laatst bewerkt:
Dat gevoel had ik dus ook, maar het heeft totaal niets met andere clubs of iets dergelijks te maken.
Wat ik begreep is hij ook niet met zijn motor onderuit gegaan.
Wat het nu wel is?
Ik heb geen idee.
Van Thor, en ik respecteer zijn belofte, weet ik niet meer dan hier op het forum gepost is.
 
Laatst bewerkt:
hoe 't ook is ............veel sterkte anja .........en dat je er snel maar weer bij zal zijn pepe..............shit happens......... maar we zitten d'r nie op te wachten!
 
Hier word je dus niet vrolijk van............................

Peter, en Anja en iedereen om hem heen, sterkte............................hopelijk mag je weer snel genieten van je motor.

d'Eddio
 
Ben ook zo'n lamzak, maak me ongerust, alles wat ik officieel te horen krijg vind ik "onduidelijk", maakt het voor mij alleen maar "spannender".
Hoef echt niet te weten hoe iets of wat gebeurd is, maar WAT heeft hij, kan hij "straks" weer motorrijden?

Ken hem alleen maar via het MF, lijkt me zo'n (h)eerlijke kerel, heeft een leuke vorm van humor. Mooi knip en plakwerk.

Zij die dit lezen en contact hebben met zijn partner en of dochters, doe hem maar mijn beste wensen toekomen en zeg maar dat ik hem een beetje mis. ;(
 
Ik ben geen man van kaartjes, dus bij deze:
Pepe, ik ken je ook alleen van deze site, maar ook ik wens jou van harte beterschap, en sterkte voor de komende tijd. Geldt uiteraard ook voor Anja en de rest van je naasten.
Fatzo
 
Beterschap Pepe.

Dat je er maar snel bovenop mag komen, en dat er spoedig betere berichten zullen volgen.
 
Holy Crap! Dit had ik nooit durven denken. Zo' n beer als je'm zag, vriendelijk en open en dan dit.

Volgende bericht van Pepe's site geplukt. Laten we wel met respect omgaan met de info en het beste hopen en bidden voor Pepe.

QUOTE
Hallo allemaal,

bedankt voor jullie reactie's ik heb ze allemaal doorgegeven aan Pepe.

Na overleg met Peter hebben we besloten iets meer te vertellen over de oorzaak en de aard van zijn verwondingen.

Na een lange periode van tegenslag zag Peter het leven niet meer echt zitten. Met de donkere wintermaanden in het verschiet verergerde dit gevoel dusdanig dat hij in een opwelling op dinsdag 27 november laat in de avond heeft besloten een eind aan zijn leven te maken door voor de trein te gaan liggen.
Door een samenloop van omstandigheden is hij daarbij niet om het leven gekomen maar heeft hij wel zijn beide benen verloren.
Verder heeft hij wonderbaarlijk genoeg geen noemenswaardige verwondingen opgelopen, m.u.v. een paar schrammen.
Na een spoedoperatie ter plekke, een oname op en IC en een aantal vervolgoperaties zijn de vooruitzichten op herstel sterk verbeterd.
Alhoewel er nog vele operaties zullen volgen gaan we ervanuit dat Peter op de lange termijn toch weer naar huis zal komen -onvoorziene complicaties en/of gebeurtenissen daargelaten-, en in de toekomst na revalidatie een redelijk volwaardig leven kan leiden.
Zijn rechterbeen is geamputeerd tot op plm. 30 cm onder de lies en zijn linker been tot op plm 20 cm onder de lies. Dit baart ons de meeste zorgen omdat deze wond nog steeds niet gesloten is, de kans dat hij nog normaal kan zitten is twijfelachtig. Of motor rijden (op een trike bijvoorbeeld) tot de mogelijkheden hoort moeten we nog afwachten.
Uiteraard heeft hij van het hele gebeuren een trauma opgelopen, maar hij is zowel geestelijk als lichamelijk sterk, en kan er goed over praten.
We beseffen dat deze komende tijd niet makkelijk zal worden maar hij/we vechten er voor om er toch het beste uit te halen, alle (kleine en grote) vorderingen zien we dan ook als een pluspunt, en helpt mee aan het genezingsproces.

Op dit moment ligt hij nog op de trauma afdeling van het Erasmus MC, is vandaag nogmaals geopereerd en zal en hij deze week nog een zware operatie moeten ondergaan. Waarna in de komende tijd nog een aantal herstel operaties zullen volgen. Hij slaapt veel (oa door de morfine) maar verder is hij behoorlijk bij zijn positieven ondanks de pijn die hij moet ondergaan.
Hij is intussen begonnen met fysiotherapie en dat gaat goed. Voorlopig heeft hij absolute bedrust en kan nog steeds geen bezoek ontvangen (muv naaste familie). Mocht dit in de toekomst wel kunnen dan laat ik dat via dit forum weten.

Zoals jullie begrijpen kunnen we alle steun en goede wensen gebruiken en stellen we het zeer op prijs dat jullie meeleven.

Zodra er meer nieuws is laat ik dat jullie weten.

Groetjes Anja, Peter (aka Pepe) & de kids
UNQUOTE


ondertussen is er een separaat topic betreft Pepe geopend.
Betreft Pepe
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan