Weer terug van de Eifel!

NielssR62005

MF'er
7 aug 2005
179
0
We zijn kort ff naar de Eifel geweest want het was er gewoon
te warm om rustig te gaan toeren echt niet normaal. Het hotel
waar we geweest zijn Longkamperhof geweest in Longkamp viel ook
tegen. Je zou een eigen sleutel krijgen voor de garage nou dat was
er dus niet bij, het was een algemene die je steeds weer terug moest brengen voordat je ging rijden. Daarnaast stonden de schoonmakers om
8.00 uur sochtends aan je deur te rammen of je ff wilt opstaan en wat een dooie tent joh, restaurant barstte van de vliegen en het stonk er naar een of ander bruin cafe. Wat het hotel betreft voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Wel een schitterende omgeving wat een landschap verschil op nog geen 2 uurtjes rijden vanaf maastricht.
Op de terug weg ook eindelijk mijn R6je wat verder open getrokken al klimmend bereikte die de 260 bij 14.500, al kwam meine bruder mij op dat zelfde stuk met R6 2006 met 281 op de teller voorbij razen. Ik denk dat ie op een platte weg 270 op de teller zet en dan is het afgelopen.

full
 
hahaha ik wist dat dat zou komen ;) Maar goed dit is pas het 2e seizoen dat ik mijn rijbewijs heb en heb alleen voor :Y :W
 
hahaha ik wist dat dat zou komen ;)


Ik zie ook 2 mooi-synchrone-knipperlichtjes-naar-rechts-aan op de foto!

;)

Ik vind het wel knap dat je een hotel weet te vinden wat niet goed was bij de oosterburen.Ik heb wel eens mindere gehad, maar nog nooit slechte.
Vliegen heb je daar veel, vaak komt dit gewoon omdat ze zelf een veehouderij hebben, en als je koeien hebt, dan heb je ook vliegen.

:)
 
Jij hebt oog voor detail :Y
Ik was het ook niet gewend maar de eigenaren waren ook geen duitsers aanzich, ik zeg niet dat dat iets uitmaakt maar goed als je over oosterburen praat..
Ik vind het prima als ze een veehouderij en koeien hebben, maar als ik voordat ik aan mijn eten kan beginnen al heb verondersteld dat er minstens 6 vliegen al een keer geland zijn dan begin ik toch steeds minder honger te krijgen.
 
Vind het ook knap dat je net dat ene hotel heb gevonden waar het niet te harden is.. ;)

Maar ja, volgende keer beter he, wij hebben 2 weken geleden een kwartiertje van de nurburgring geslapen. Hotel was goed, wel een klein dorp, maar ja.... er was dan weer wel kermis, en ook een garage. Hotel eigenaar maakte de garage open wanneer wij aan het ontbijt zaten. Je kon er de motor afspuiten als je wilde en we kregen een roadbook te leen van de eigenaar met alle mooie routes erop.
 
Vind het ook knap dat je net dat ene hotel heb gevonden waar het niet te harden is.. ;)

Maar ja, volgende keer beter he, wij hebben 2 weken geleden een kwartiertje van de nurburgring geslapen. Hotel was goed, wel een klein dorp, maar ja.... er was dan weer wel kermis, en ook een garage. Hotel eigenaar maakte de garage open wanneer wij aan het ontbijt zaten. Je kon er de motor afspuiten als je wilde en we kregen een roadbook te leen van de eigenaar met alle mooie routes erop.


Zo ken ik ze dus ook! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan