weer terug van motorvakantie

tldevil

Die hard MF'er
30 sep 2002
296
0
meppel
hallo allemaal ben weer terug van vakantie
dit jaar weer op de motor weggeweest vanuit meppel samen met mijn vriendin naar limburg toegereden daarna naar belgie en dan door de eiffel naar luxemburg daar een paar dagen wezen sturen en toen weer een stukkie verder naar beneden naar de vogezen wat geweldig mooi rijden daar gewoon SUPER dus daar fijn 3 dagen wezen gassen en toen door naar het zwarte woud in duitsland wat een geweldige lange bochten heb je daar zeg en vanuit daar weer terug naar huis de tl1000r en de sv650s hebben het weer perfect uitgehouden en ze hebben er weer 3000km er bij op de teller was weer een fijne vakantie en weer voor herhaling vatbaar *D
 
Nou nou je hebt wel de mooiste plekjes opgezocht zeg. Zwarte Woud ben ik in het voorjaar nog geweest en dat is idd :] :} . Ben donderdag en gisteren nog ff met GJ naar Zuid-Limburg wezen toeren (oa de Mergellandroute). Was wel leuk, ook 's avonds in Valkenburg. Begin jij aankomende week alweer met werken? Ik niet, heb nog weekje vakantie. Tot kijk in St'horst! ;)
 
ik ben met het koekblik naar italie geweest. op de terugweg in luxemburg in een hotel alleen maar Nederlandse motorrijders.... nog M-F'ers? het was in Kautenbach, vlakbij Wiltz en Ettelbruck.
 
hallo allemaal ben weer terug van vakantie
dit jaar weer op de motor weggeweest vanuit meppel samen met mijn vriendin naar limburg toegereden daarna naar belgie en dan door de eiffel naar luxemburg daar een paar dagen wezen sturen en toen weer een stukkie verder naar beneden naar de vogezen wat geweldig mooi rijden daar gewoon SUPER dus daar fijn 3 dagen wezen gassen en toen door naar het zwarte woud in duitsland

Moebius_Sandman gaat, met mij achterop, over een paar weken naar Italië www.motor-forum.nl/forum/topic.php/34694/last. Nu ik jouw stukje hier zo las, vroeg ik me af of je nog tips had voor een route. We willen nl. over Duitsland heengaan. We komen vanuit Noord Brabant...
Alvast bedankt!

P.S. Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! ;)
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal ben weer terug van vakantie
dit jaar weer op de motor weggeweest vanuit meppel samen met mijn vriendin naar limburg toegereden daarna naar belgie en dan door de eiffel naar luxemburg daar een paar dagen wezen sturen en toen weer een stukkie verder naar beneden naar de vogezen wat geweldig mooi rijden daar gewoon SUPER dus daar fijn 3 dagen wezen gassen en toen door naar het zwarte woud in duitsland wat een geweldige lange bochten heb je daar zeg en vanuit daar weer terug naar huis de tl1000r en de sv650s hebben het weer perfect uitgehouden en ze hebben er weer 3000km er bij op de teller was weer een fijne vakantie en weer voor herhaling vatbaar *D

Mooi verhaal hoor,maar volgende keer iets meer gebruik maken van punten en/of komma's......................... O-) :X
 
Pauwtje, koop een paar mooie gedetalleerde kaarten en stippel zo je route uit naar italie , kun je mooi de kleine weggetjes nemen (staan namelijk niet op de gewone anwb kaarten) Veel succes met het bepelen van je route als je verder nog wat wil weten vraag het dan maar,PS is dan toch heel leuk dat je gespot wordt in frankrijk op de grand ballon super mooi col leuk is dan heel leuk als je een mf sticker achterop hebt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan