Weer wat gestolen.

Thoom

Die hard MF'er
19 okt 2011
456
0
Voorburg
Dit keer een scooter. Hoort niet echt thuis op mf maar wil toch even waarschuwen.

Deze scooter is gestolen bij de Haagse Hogeschool midden op de dag. Ik zet hier ook altijd mijn motorfiets neer en er staan altijd nog meer motorfietsen slechts op stuurslot.. weet niet of er uberhaupt rijders van de hhs hier op mf zitten? Het gaat om de vestiging bij Hollandsspoor. Dus bij deze: Ook hier zijn ze aan de gang!

Mvg,
 
Ik voorspel ene vroegtijdig slotje voor dit topic.

Overigens heb ik een blauwe maandag op de Haagse Hoge gestudeerd. En inderdaad, er staat een hele rij motoren en scooters zonder behoorlijke sloten. Dat kan je moeilijk aan de HHS wijten. Waar je een motor / scooter parkeert zonder goede sloten, zal die gejat worden. Blijkbaar was de jouwe wat meer waard dan de anderen of stond de jouwe nog wat minder goed op slot.
 
Ik voorspel ene vroegtijdig slotje voor dit topic.

Overigens heb ik een blauwe maandag op de Haagse Hoge gestudeerd. En inderdaad, er staat een hele rij motoren en scooters zonder behoorlijke sloten. Dat kan je moeilijk aan de HHS wijten. Waar je een motor / scooter parkeert zonder goede sloten, zal die gejat worden. Blijkbaar was de jouwe wat meer waard dan de anderen of stond de jouwe nog wat minder goed op slot.
ik denk niet dat het zijn scooter was, aangezien hij het heeft over ''hier zet ik ook altijd mijn motor neer''

tenzij hij een scooter en motor heeft natuurlijk..
 
Ik voorspel ene vroegtijdig slotje voor dit topic.

Ongetwijfeld, maar dan heb ik in ieder geval mijn plicht gedaan ;) Zou zonde zijn als je over een paar weekjes een topic leest in het gestolen deel van een mfer waarvan zijn motorfiets bij de hhs is gestolen.. dan denk ik had ik het maar gezegd..

Overigens niet mijn scooter inderdaad :+
 
Laatst bewerkt:
Leg anders even wat briefjes onder de tankdoppen met een waarschuwing er op, dan zie je de volgende dag misschien wel meteen allemaal sloten verschijnen.
 
Ongetwijfeld, maar dan heb ik in ieder geval mijn plicht gedaan ;) Zou zonde zijn als je over een paar weekjes een topic leest in het gestolen deel van een mfer waarvan zijn motorfiets bij de hhs is gestolen.. dan denk ik had ik het maar gezegd..

Overigens niet mijn scooter inderdaad :+
je zou om een slotje te kunnen vermijden, dit topic iets noemen als ''pas op, er word weer gestolen''

en dan in je beginpost dit verhaal neerzetten ;)

dan is dit topic als waarschuwing dat je motor daar gestolen kan worden ;)
 
Wel 's bij T-Mobile HQ gekeken?

Daar briefjes plaatsen zou ook goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dit keer een scooter. Hoort niet echt thuis op mf maar wil toch even waarschuwen.

Deze scooter is gestolen bij de Haagse Hogeschool midden op de dag. Ik zet hier ook altijd mijn motorfiets neer en er staan altijd nog meer motorfietsen slechts op stuurslot.. weet niet of er uberhaupt rijders van de hhs hier op mf zitten? Het gaat om de vestiging bij Hollandsspoor. Dus bij deze: Ook hier zijn ze aan de gang!

Mvg,

Ik zette mn motor vorig jaar ook wel is daar neer, wel met schijfslotje meestal. Staan er inderdaad ook genoeg zonder extra slot. De dief kan zo een mooie uitzoeken als je kijkt wat er soms staat :X
 
Laatst bewerkt:
Alsof zo'n een extra slot helpt.. neem aan dat ze em in een busje laden, of ze moeten wel heel goed zijn in hot-wiren
 
Ik zette mn motor vorig jaar ook wel is daar neer, wel met schijfslotje meestal. Staan er inderdaad ook genoeg zonder extra slot. De dief kan zo een mooie uitzoeken als je kijkt wat er soms staat :X

:^

Toen ik daar nog studeerde ging ik heel af en toe met de motor. Het stikt er van de mensen, maar niemand weet welke motor bij wie hoort dus denk dat niemand een krimp geeft als iemand met een motor weg loopt :/ -O-

Zolang ik zelf geen zicht op me motor heb gaat er een slot om :Y
 
Alsof zo'n een extra slot helpt.. neem aan dat ze em in een busje laden, of ze moeten wel heel goed zijn in hot-wiren

:X hier stond een uitleg hoe te hotwiren in 10 seconden :X

dus eigenlijk moet je zelf een 2e schakelaartje ergens wegwerken ter beveiliging })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan