Weeralarm: OPVANGplekken voor motorrijders!

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet niet of het nog zin heeft, maar ikke heb plaats in Amsterdam voor meerdere mensen,
ook met warme garage, voor de motor...
 
weet niet of het nog zin heeft, maar ikke heb plaats in Amsterdam voor meerdere mensen,
ook met warme garage, voor de motor...

Ik denk dat de meeste werkende mensen wel naar huis zijn, laat de nummers tot morgenochtend in de openingspost staan en dan verwijder ik ze ... het onvermijdelijke slotje moet ff wachten tot een ieder zijn nummer heeft verwijderd denk ik :? :?
 
Ik denk dat de meeste werkende mensen wel naar huis zijn, laat de nummers tot morgenochtend in de openingspost staan en dan verwijder ik ze ... het onvermijdelijke slotje moet ff wachten tot een ieder zijn nummer heeft verwijderd denk ik :? :?

denk het ook, ik haal mijn nr vast weg...
truste allemaal
 
:Y Mijne ook gewijzigd nu

Nu kan ik ook maffe.. 3.45 gaat mn wekker weer

Wel tof initiatief
Houden we in gedachten bij de volgende natuuraanval *O*
 
Gezien de reacties pas ik de openingspost ook alvast aan!

En uiteraard allemaal :} :} :} voor het aanbod ! Geeft toch een goed gevoel dat we er ook op zo'n manier voor elkaar kunnen zijn, ik ga lekker pitten :W
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de meeste werkende mensen wel naar huis zijn, laat de nummers tot morgenochtend in de openingspost staan en dan verwijder ik ze ... het onvermijdelijke slotje moet ff wachten tot een ieder zijn nummer heeft verwijderd denk ik :? :?


Slotje wel ja


En jij een lintje voor je initiatief :} :}

En de anderen krijgen voor hun spontane hulp 1 x :}
 
Zojuist lees ik dat er een motorrijder is omgekomen en om te voorkomen dat er nog meer ongelukken gebeuren doe ik hier een oproep om vooral je gastvrijheid ter beschikking te stellen voor de mede-motormens! Ook als je dus nu met samengeknepen billen op het werk zit te bedenken hoe je veilig thuis komt plaats een oproep !

Prima idee maar welke dwaas gaat er nu motorrijden...sorry hoor maar dat is de goden verzoeken..zoals ook gebeurt is dus :N

Ik rij elke dag op de motor naar mijn werk toe maar vandaag had je gewoon met de auto moeten gaan/openbaar vervoer of thuis blijven als de motor je enige vervoersmiddel is.......

Maar nogmaals, hulde voor deze aktie :)
 
ZOu je toch denken met al die mensen op Utrecht CS dat daar wel 1 MF-er bij zit... maar niet dus... Dus niemand hier voer de vloer gehad. Zelf nog met geluk in Utrecht kunnen komen, dus heb maar zelf naast mijn vriendin geslapen. Gemiste kans voor vele MF-ers, al zeg ik t zelf :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan