Wees achterdochtig jegens medeforumers!!

Treurig je eigedom zo onder een doek terug te vinden... ;(

Gelukkig is die gast opgepakt...vraag me af wat ze daar voor straffen hebben voor dit soort zaken.

En idd een wijze les...zet niet de route naar je huis of telefoonnummer op een forum.
Wat een shit zeg ;(
 
Wat een klote streek zeg :(
Als dat hier gebeurd denk ik dat de MF knokploeg vanzelf wel ontstaat
 
sorry...maar ik snap het niet helemaal...
leg is uit?
Forumer A jat de auto van Forumer B.
Forumer A zet de onderdelen op hun gezamelijke forum te koop.
zo vindt Forumer B z'n auto (in stukjes) weer terug.

(s)nappie? :z
 
Ik snap ut ja. Maar als je ergens langsrijdt kan iedereen je kenteken lezen.

Bij 'meetings' kunnen ze je heel je fiets zien.

Telefoonnummers zijn op te zoeken in het telefoonboek.

Dus ik denk dat het weinig zin heeft.
 
Ik snap ut ja. Maar als je ergens langsrijdt kan iedereen je kenteken lezen.

Bij 'meetings' kunnen ze je heel je fiets zien.

Telefoonnummers zijn op te zoeken in het telefoonboek.

Dus ik denk dat het weinig zin heeft.
Jep, maar op internet kunnen ze rustig de tijd er voor nemen.
Bij een meeting minder makkelijk.
 
Ik vind het wat overdreven om "achterdochtig" te zijn jegens medeforummers vanwege een incident waar dit forum niet eens bij betrokken is. Je moet gewoon altijd uitkijken welke informatie je vrijgeeft, maar da's wat anders dan direct iedereen maar te gaan wantrouwen.

Ik heb hier wel eens complete adressen inclusief telefoonnummers en kentekens voorbij zien komen, dat zou ik zelf weer niet doen.
 
Ik dacht al dat er op dit forum wat was, dus dat valt weer mee. Klote streek, maar niet zo slim om je doopceel te laten lichten.
 
Aangeboden: Zo goed als nieuw R1 blok! Met gereviseerde krukas en nieuwe lagers!
In onderdelen op te halen tegen elk aannemelijk bod!
Info via meel :}


O ja, NIET tegen Milad zeggen :P
 
Drom moet je ook altijd je kenteke afscherme he...
Doet niemand altijd!
Er zijn zat korte digicam-filmpjes waar kentekens op te lezen zijn, denk maar aan de Baars filmpjes (waarop toch duidelijk een zwarte R1 zijn kenteken laat zien)... De grote burnout van een zekere lange ex-R1 rijder die nu mille kachelt? zie toch duidelijk een R1-plaat...

Maar los daarvan denk ik dat dergelijke dingen op dit forum wel meevallen, hoewel de kans altijd bestaat... Mede omdat dit forum openbaar is... Iedereen kan erbij & dat is juist ook de bedoeling, toch?

Ik vertrouw er wel op dat niemand van het forum m'n schuurtje leegtrekt... :) Anders kan je ook niet de meetings meer bezoeken. Of zoiets al de Kawasaki power day, waar je motor ook de hele dag stilstaat... Tijd zat om een kenteken op te zoeken en verdere info later te regelen...
 
Aangeboden: Zo goed als nieuw R1 blok! Met gereviseerde krukas en nieuwe lagers!
In onderdelen op te halen tegen elk aannemelijk bod!
Info via meel :}


O ja, NIET tegen Milad zeggen :P
Aangezien ik je altijd betrouwbaar heb gevonden, zal ik niks tegen 'm zeggen. Als ik 'm mee mag nemen voor 100 euro dan :+
 
Wacht eerst ff af of er nog betere aanbiedingen komen :P
Wat wil/moet jij trouwens met een R1 blok? Skeltertje maken voor de kids? :]
Kids heb ik niet, niet op dit continent in ieder geval.
Voor het koppel maakt het niks uit, maar het vermogen lijkt me wel leuk. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan