Wees eens eerlijk...ben jij een aso...? [Poll]

Wat voor rijder ben jij

  • Optie 1: De Moraalridder

    Stemmen: 11 2,1%
  • Optie 2: De Normaalrijder

    Stemmen: 215 41,0%
  • Optie 3: De veilige Aso

    Stemmen: 256 48,8%
  • Optie 4: De Aso

    Stemmen: 27 5,1%
  • Optie 5: De Neanderthaler

    Stemmen: 16 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    525
Nu moraalridder aangezien ik op dit moment nog op een 50'je rij en de politie dat omstreeks schooltijden maar al te interessant vindt. :+

Anders een normaalrijder. Gewoon lekker relaxt :]
 
optie : De Zot
de motor is een verlengstuk van mij.
als ik rij dan ben ik meestal altijd in overtreding.
wheely's, burnouts, keihard inhalen, het kan niet hard genoeg zolang ik mezelf en anderen niet in gevaar breng.
 
Op zich denk ik dat ik het beste in categorie 3 pas, ook al doe ik geen wheelies en KDs. Maar dat is vooral omdat ik 't niet kan :+. Voorkruipen bij het stoplicht, rechts inhalen op de snelweg (stomme linksplakkers), hard tussen de file door: doe ik allemaal :$.
 
Optie 2 is mij te braaf. Optie 3 past beter, maar ik geloof niet in wheelies. KD's hoeven voor mij ook niet, omdat de steppies al aan de grond lopen. Daar hoeven niet nog eens knieën bij ;)

Belangrijk is veiligheid wel, dus hang 'm alleen lekker uit de broek als 't kan....
 
optie 3 en afentoe 4(landweggetjes!), nou houd mijn bike op bij 150, maar rij nooit op de snelweg.

binnende bebouwde kom denk ik wel om mijn snelheid (max 10km/h te hard)

KD is niet nodig op mijn husk }) wheelies ontkom ik niet aan :W
 
Geweldige poll....

keuze 3
86cd98392144247ac7713bb52b839f15
 
optie 2.

Maar dat komt omdat ik (nog) geen wheelies en KD's kan.. :9

Nee, ik rij wel normaal dacht ik, soms kan ik het niet laten en knal ik over doorgetrokken strepen en rijd ik veel te hard. maar meestal niet.
 
een goeie vriend van me zou ik scharen onder nummertje 5 :Y ik ben de schijtluis, dus slechts optie 3 O-) })
 
Laatst bewerkt:
Nu: De nummer 2.
Vroegâh (tot m'n 30ste): De nummer 3.
Door schade, schande, hoge benzineprijzen en bekeuringen (iets) wijzer geworden. Ook de "kids" factor scheelt. Maar af en toe een sprintje moet kunnen :)
 
Nu: De nummer 2.
Vroegâh (tot m'n 30ste): De nummer 3.
Door schade, schande, hoge benzineprijzen en bekeuringen (iets) wijzer geworden. Ook de "kids" factor scheelt. Maar af en toe een sprintje moet kunnen :)


daar kun je ook een leuke poll over houden btw.

de invloed van eventuele partner/kinderen op je rijstijl ...

kan me best voorstellen dat je je dan rustiger opstelt.
als ik me nu kapot rij is dat hard voor de nabestaanden met vrouw en kids word het helemaal zuur :X
 
Gekozen voor optie 2

Al wil ik soms ook wel eens een doorgetrokken streep pakken als er weer een traktor o.i.d. voor me rijdt. En door rood licht bij hele hoge uitzondering (3 rondjes wachten voor Jan met de korte achternaam)
 
Ik ga eigenlijk voor iets tussen 2 en 3, maar omdat 2 minder stemmen had, toch maar 2 gekozen.

In het blik ben ik veel meer aso, das woon-werk verkeer. Dan snij ik motors af en gooi ik in de file expres de gaten dicht :+
Geintjuh natuurlijk, maar ik ben wel meer aso in het blik, motor rijden doe ik als hobby, auto rijden omdat het 'moet'.
 
Ik zit tussen de Veilige aso en Normaalrijder in.... haal niet in over doorgetrokken strepen en binnen de BBK gedraag mee, de rest doe ik wel :P Toch maar op Veilige aso gestemd.
 
Laatst bewerkt:
varieer eigenlijk van optie 1-2-3, hangt heel erg af van persoonlijke bui en van de omgeving die al dan niet invloed heeft op mijn persoonlijke bui of juist gelegenheden biedt.
KD en wheelies doe ik niet, maar me aan alle regeltjes houden doe ik ook niet.
 
2 gestemd maar eigenlijk is het te kort door de bocht.
Iedereen heeft zijn eigen stijl en zijn eigen visie over wat wel en niet kan.
Maar een motor heb je naar mijn idee wel om een beetje door te rijden...
 
OPtie 1: moraalridder :] *D *O* :9

maar ook een deel 2, dus eigenlijk een cominatie hiervan:

ik kruip alleen voor bij stoplichten bij een aanzienlijke rij en als ik er écht ruim doorheen kan en ik rijd ook door de file heen, maar houd me dan altijd aan de plusminus 30km per uur 'regel'.

Ben gewoon een verkeersveiligheid-freak 8-)
En harder rijden dan de toegestane snelheid doe ik niet vaak.. soms op de snelweg, als het extreem rustig is, dan rijd ik ongeveer 15km op de teller boven de max :) maar dat mag geen naam hebben, eigenlijk.

Schrok me laatst dood toen ik 160 op de teller zag staan :$ reed wel lekker, maar toch maar even gas terug gedraaid :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zit tussen 2 en 3. Doorgetrokken streep of verdrijvingsvlakken ga ik wel overheen om naar voren te kruipen. Vmax let ik niet zo op, alleen bij kruispunten, kinderen op fietsjes, huisdieren en verdacht geparkeerde autos let ik op. Wheelies kan ik nog niet :$ dus optie 2 voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan