Wees voorzichtig..

Paul, ga je dreigen?? Moet ik bang worden?!? Je slaat maar 2 keer...

Fabian, wat wil je aantonen met je opmerking, probeer je het middelpunt van de belangstelling te zijn? Aantoonbaar had ik de week ervoor nieuwe banden laten monteren, dus niet zo snel conclusies trekken, daar zijn jullie nogal goed in.

Bart, je vertelde zelf die dag dat je je 1e rondje ging rijden? Of tellen de keren dat je het jaar ervoor toeschouwer was ook mee?


Maar goed, het zal me verder een worst zijn verder wat jullie met elkaar bekonkelen, ik hield netjes een neutraal verhaal ZONDER namen te noemen, niemand wist over wie het ging, behalve betrokkenen, dat jullie je bekend maken en voorspelbar met modder gaan gooien bevestigd maar precies wat ik in 1e instantie duidelijk maakte met mijn verhaal.

En doe nu maar weer heerlijk voorspelbaar...

:Z

voorspelbaar genoeg? Wat een bull-shit komt er toch uit jou mondje zeg. Veel plezier op de Ring, maar niet bij mij in de buurt. Ik kies mn eigen gezelschap uit op mn vrije dagen...en jij hoort daar niet bij.

Eerlijker kan ik toch niet zijn.
 
Kom op meiden..
Kijk eens hoe jullie elkaar vinden.
De een kust de kont van de ander nog harder dan de ander.

Bwaaaaaahhahahahaha

:]
 
Paul, ga je dreigen?? Moet ik bang worden?!? Je slaat maar 2 keer...

Fabian, wat wil je aantonen met je opmerking, probeer je het middelpunt van de belangstelling te zijn? Aantoonbaar had ik de week ervoor nieuwe banden laten monteren, dus niet zo snel conclusies trekken, daar zijn jullie nogal goed in.

Bart, je vertelde zelf die dag dat je je 1e rondje ging rijden? Of tellen de keren dat je het jaar ervoor toeschouwer was ook mee?


Maar goed, het zal me verder een worst zijn verder wat jullie met elkaar bekonkelen, ik hield netjes een neutraal verhaal ZONDER namen te noemen, niemand wist over wie het ging, behalve betrokkenen, dat jullie je bekend maken en voorspelbar met modder gaan gooien bevestigd maar precies wat ik in 1e instantie duidelijk maakte met mijn verhaal.

En doe nu maar weer heerlijk voorspelbaar...


Heeft met dreiegen niks te maken. Ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Fabian. Ik bepaal zelf wel met wie ik in mijn vrije weekenden om ga, en daar hoor jij beslist niet bij. Dat bedoel ik dus met ik vraag je maar een keer om op te rotten. Ik heb dus echt geen zin om mij in mijn vrije tijd aan een eikel als jou te ergeren.

Op zondag 18 mei 2003 10:29 schreef ROne het volgende:Helemaal mee eens BikeFreak.

Ik heb buiten het forum om, Bart persoonlijk mijn excuses al aangeboden, ruim voor dit hier begon, Bart maakte er zelf niet eens zo'n punt van. Sterker nog Bart vertelde me middels email dat wat hem beteft de kous ermee af was en ik van harte welkom was. Dus wie is Paul om zo te keer te gaan, herhaaldelijk, als het "probleem" met de man om wie het gaat netjes is opgelost?!?!?

Dat is in mijn beleving stemming makerij, modder gooien, natrappen, en precies wat ik weer gaf middels mijn verhaal. En hij gaat als 1e zelfs nog verder, hij gaat bedreigen.. Volgende stap van dat intolerante gedrag kennen we door div. stille optochten op div. plekken in nederland maar al te goed.
Wederom beginnen super onschuldige dingen met een simpele opmerking en heb je er altijd wel 1 tussen zitten die denkt even te bepalen wat een ander wel en niet mag en moet..

Volgens mij heb jij een communicatieprobleem, Bart is laaiend na jouw topic van gisteren. Volgens mij heb jij maar een doel, en dat is lekker veilig achter het toetsenbord iedereen gek proberen te maken.

Er is er maar een die begint met modder gooien, en dat ben je zelf. Het feit dat je dat zelf niet eens in de gaten hebt is tekenend voor jouw persoontje.

Op zondag 18 mei 2003 11:22 schreef ROne het volgende:
Kom op meiden..
Kijk eens hoe jullie elkaar vinden.
De een kust de kont van de ander nog harder dan de ander.

Bwaaaaaahhahahahaha

:]


Je maakt je zelf niet erg geliefd op deze manier. Als je echt ruzie wilt hebben dan zou ik zeggen vooral zo doorgaan. Tot het moment dat je door eigen toedoen een keer echt tegen een probleem aanloopt. Heeft met stille tochten ed niets te maken. Daar gaat het om onschuldige mensen.

Jij vraagt er om...
 
Overigens.
Ik vind inderdaad dat het doel is bereikt, en zal verder niet meer reageren.
Ik heb bewust zwaar overdreven. Het resultaat lezen we. De meningsloze en de mee-lullers laten van zich horen. Men bedreigd zelfs. En iedereen denkt het weer beter te weten en gaat een verhaal van een ander lopen uitleggen.
Terug naar waar het om begon, niets, een opmerking die verkeerd viel, daar zijn we al helemaal voorbij, en het is een puur persoonlijke aangelegenheid geworden.
Mijn doel is bereikt, jullie hebben jullie ware kant laten zien. En dat leest men.
Verder wens ik jullie heel veel kilometers plezier op de bikes.

:]
 
Je maakt je zelf niet erg geliefd op deze manier. Als je echt ruzie wilt hebben dan zou ik zeggen vooral zo doorgaan. Tot het moment dat je door eigen toedoen een keer echt tegen een probleem aanloopt. Heeft met stille tochten ed niets te maken. Daar gaat het om onschuldige mensen.

Jij vraagt er om...

Zeg kereltje. doe eens normaal vent.
Waar ben je nou mee bezig...
Hou je gemak eens met je verkapte bedreigingen.

Waar hebben we het hier nu over.
Over de opmerking van mij over iemands rij gedrag.
Ik vind dat je zwaar overdreven begint te reageren..

Waar vraag ik trouwens om?? Kun je me dat misschien en de rest van wie dit leest wellicht even uitleggen?

Ik ben me dat nl niet bewust...
 
Op zondag 18 mei 2003 11:32 schreef ROne het volgende:
.
Mijn doel is bereikt, jullie hebben jullie ware kant laten zien. En dat leest men.
Verder wens ik jullie heel veel kilometers plezier op de bikes.

:]

Walter...ik heb (zover ik weet) met niemand hier problemen. Ik heb veel vrienden leren kennen hier. Ik denk dat mijn vrienden daar wel doorheen zullen prikken omdat ze mij kennen zoals ik ben. Jij kent me niet, en daar ben ik blij om.

Maar eh..je schrijft dat je doel is bereikt??!! Je zei toch dat je het anoniem wilde doen om niemand voor het hoofd te stoten (dus expres geen namen noemde) en niet met modder te gaan gooien??!?! Nu blijkt wel weer dat je jezelf inderdaad tegenspreekt. Het was je doel om dit te bereiken schrijf je......jammer, zegt weer genoeg over je.
 
Overigens.
Ik vind inderdaad dat het doel is bereikt, en zal verder niet meer reageren.
Ik heb bewust zwaar overdreven. Het resultaat lezen we. De meningsloze en de mee-lullers laten van zich horen. Men bedreigd zelfs. En iedereen denkt het weer beter te weten en gaat een verhaal van een ander lopen uitleggen.
Terug naar waar het om begon, niets, een opmerking die verkeerd viel, daar zijn we al helemaal voorbij, en het is een puur persoonlijke aangelegenheid geworden.
Mijn doel is bereikt, jullie hebben jullie ware kant laten zien. En dat leest men.
Verder wens ik jullie heel veel kilometers plezier op de bikes.

:]

:X Slotje graag ! En ast ff kan een ban, laat ff int midden voor wie! |(
 
Zeg kereltje. doe eens normaal vent.
Waar ben je nou mee bezig...
Hou je gemak eens met je verkapte bedreigingen.

Waar hebben we het hier nu over.
Over de opmerking van mij over iemands rij gedrag.
Ik vind dat je zwaar overdreven begint te reageren..

Waar vraag ik trouwens om?? Kun je me dat misschien en de rest van wie dit leest wellicht even uitleggen?

Ik ben me dat nl niet bewust...


Hij is niet bewust......


Domdomdomdomdom....

Ik geef het op..
 
Als we elkaar op die manier kunnen vinden dan ben ik blij.
En laten we het er hier verder maar bij houden.
Ik ben domdomdomdom.
En jij hebt je laten kennen, en je ware aard aan ons kenbaar gemaakt!
En nu doe ik er een persoonlijk slotje op.
Ik kom nl niet meer bij van het lachen en genieten...

:+
 
Als we elkaar op die manier kunnen vinden dan ben ik blij.
En laten we het er hier verder maar bij houden.
Ik ben domdomdomdom.
En jij hebt je laten kennen, en je ware aard aan ons kenbaar gemaakt!
En nu doe ik er een persoonlijk slotje op.
Ik kom nl niet meer bij van het lachen en genieten...

:+
Geen partij trekkend hoor maar, kunt u niet lezen?
 
:X Slotje graag ! En ast ff kan een ban, laat ff int midden voor wie! |(

Inderdaad zeg, het hele topic gaat over "voorzichtig zijn " en moet een boodschap vormen om af en toe eens wat bewuster te rijden.
En wat krijg je: een ordinair moddergevecht over een nooit goed uitgesproken voorval.
Ook die impliciete dreigementen. Tjonge jonge dat soort dingen zegt meer over de schrijver dan over degene voor wie het bedoeld is. Kinderachtig zeg.

Wellicht is een "moddergevecht" op de 1-juni meeting bij de Mac. in Veenendaal een leuke attractie. Er moet vast een boer te vinden zijn die daar op de parking zijn gierton wil legen. :) :) .

 
Laatst bewerkt:
Op zondag 18 mei 2003 11:52 schreef Bikefreak het volgende:Inderdaad zeg, het hele topic gaat over "voorzichtig zijn " en moet een boodschap vormen om af en toe eens wat bewuster te rijden.
En wat krijg je: een ordinair moddergevecht over een nooit goed uitgesproken voorval.
Ook die impliciete dreigementen. Tjonge jonge dat soort dingen zegt meer over de schrijver dan over degene voor wie het bedoeld is. Kinderachtig zeg.

Wellicht is een "moddergevecht" op de 1-juni meeting bij de Mac. in Veenendaal een leuke attractie. :) :) .

Hou nou op. Topic is nu al ver genoeg verpest. Je punt is duidelijk.
 
ik heb net het topic weer eens doorgelezen en als ik het goed snap is dit ontstaan door een kleinigheidje tussen mensen.

het enige wat ik er over wil zeggen (in alle redelijkheid)
waar twee mensen ruzie hebben(of commentaar op rijsteilen enzo) hebben er 2 schuld.
Mensen schuif het niet op elkaar af en praat het uit dat scheelt gemorrel en dan kennen jullie weer lekker karren.

ik wil dan ook niet slim doen ofzo en zie het ook niet zo maar zou zonde zijn als door zoiets gezanik komt

toch ??

wel suc6 en al met al denk ik dat de topic wel duidelijk is en dat dat niet alleen om het akkefietje het maar om het geheel
 
Hou nou op. Topic is nu al ver genoeg verpest. Je punt is duidelijk.

Ben blij dat het duidelijk is. Heb er moeite voor gedaan om het zo te formuleren dat iedereen het kan begrijpen. :) :) Goeie opmerking trouwens "hou nou op".
Alleen je had er zelf eerder aan moeten denken.
(had je me een jaar geleden bij bochtje Waalwijk maar niks over dit forum verteld he!! :9 )

Oontopic:
Nou, Rev je boodschap over "pas op jezelf" is in ieder geval duidelijk. En na zo'n ongeval wordt het nog eens goed benadrukt.
Enne, als je vooruitziende blik geen toeval was, mag je in de toekomst mij staatsloten kopen.
 
Aprilia_ smoke:..........,....................!Daar zeg ik dus maar niks op!
Wat heb ik nou weer gedaan :?
Ik vind het een meesterlijk uitgelopen Topic, heren allen bedankt voor dit uitermate vermakend leesvoer. 8-)
Iedereen heeft even zijn stoom kunnen afblazen en het Topic heeft z,n doel enigzins behaald.

Peace
 
Paul, ga je dreigen?? Moet ik bang worden?!? Je slaat maar 2 keer...

Fabian, wat wil je aantonen met je opmerking, probeer je het middelpunt van de belangstelling te zijn? Aantoonbaar had ik de week ervoor nieuwe banden laten monteren, dus niet zo snel conclusies trekken, daar zijn jullie nogal goed in.

Bart, je vertelde zelf die dag dat je je 1e rondje ging rijden? Of tellen de keren dat je het jaar ervoor toeschouwer was ook mee?


Maar goed, het zal me verder een worst zijn verder wat jullie met elkaar bekonkelen, ik hield netjes een neutraal verhaal ZONDER namen te noemen, niemand wist over wie het ging, behalve betrokkenen, dat jullie je bekend maken en voorspelbar met modder gaan gooien bevestigd maar precies wat ik in 1e instantie duidelijk maakte met mijn verhaal.

En doe nu maar weer heerlijk voorspelbaar...

Paul gaat niet slaan, tenminste, niet als ik er ben, zo ver komt het niet...voor die tijd heb ik je al te pakken. Ik heb me afzijdig geprobeerd te houden, maar ja, je wil dit schijnbaar zelf, dus kan je het krijgen ook.
Ik ken Paul nou al een tijdje, dus weet ik wat ik aan zijn woorden en mening heb. Alleen jij hebt dat zelf allemaal nog es bevestigd, dus tja...Je loopt zelf alleen maar te kutten, commentaar leveren en door blijven zaniken, en dat tegen de vaste vriendengroep...Big mistake...
De laatste keer dat ik op de Ring was was jij er ook. Toen Paul passagiers meenam op de baan. Ik snap niet uit welke hol jij bent gekropen, maar iedere Ring/circuit ganger weet wat de problemen zijn met geluidseisen. En als jij dan met je domme harsens op de parkeerplaats, 30 meter van ut poortje met je R1tje gaat staan gassen, tig toeren maken, om je uitlaat te horen en aan anderen te laten horen ben je echt niet goed bij je kop. En toen zei ik ook al, als ze door jouw herrie moeilijk waren gaan doen over de uitlaten en ik daardoor dus de baan niet meer opkwam had je een hoge prijs moeten betalen voor het verpesten van mijn vrije-ring-maandag...

Edit: dit is geen verkapt dreigement, dit is klare taal... :(
 
Laatst bewerkt:
Als we elkaar op die manier kunnen vinden dan ben ik blij.
En laten we het er hier verder maar bij houden.
Ik ben domdomdomdom.
En jij hebt je laten kennen, en je ware aard aan ons kenbaar gemaakt!
En nu doe ik er een persoonlijk slotje op.
Ik kom nl niet meer bij van het lachen en genieten...
:+

Ik ken je verder niet ROne maar je zegt een paar reacties terug dat je zou kappen, doe dat dan!!! Je begint nu toch écht irritant te worden
boos002.gif
!

Jammer dat deze topic nu vervuilt is geraakt, kunnen we weer on-topic gaan!?
 
Aangenomen dat het gezeur/gescheld is afgelopen ( :P ), maar weer ontopic:

Rev, ik snap precies wat je bedoelt... Toen ik begon met motorrijden had ik niet in de gaten dat de grenzen van het rijden tussen het normale verkeer op de straat zo snel bereikt waren (bijna anderhalf jaar en 30k km).
Voor mij draait het motorrijden voor een groot deel om te doen waar ik zin in heb, wil ik hard, dan ga ik hard. Een tijdje gaat dat heel goed, totdat je wat "oeps" momentjes hebt en denkt van; hmm, dat wou dus maar net, niet weer doen.
De marge die je dan gaat inbouwen wordt na een tijdje gewoon IRRITANT. Dan heb ik het over zijwegen waar "eventueel" verkeer aan zou kunnen komen, blinde bochten die ontzettend gaaf zijn, maar waar aan het eind wel een auto oid kan stilstaan om nog maar niet te spreken van alle troep op de weg :r .
Gelukkig kan ik de discipline nog wel opbrengen om die marge te houden, op die manier heb ik al een aantal keer gehad dat het allemaal maar net (buiten mijn schuld) zonder ongelukken ging. Anticiperen dus. Maar als je lekker wilt sturen is anticiperen iets wat daar niet verschrikkelijk lekker tussen past. Da's dus irritant en daarmee gaat een deel van de lol er af.
(Komen de kosten van de verzekering/onderhoud en het altijd aanwezige risico van politie er ook nog bij).

Vandaar dat het maar zo zou kunnen dat ik binnen een paar jaar alleen nog maar op circuits rij of helemaal niet meer.

Ik denk dat het er nogal egoistisch staat en dat is het ws ook wel. Maar ik weet van anderen dat die op dezelfde manier rijden en zolang je lol hebt en anderen/niet-motorrijders er niet al te veel last van hebben vind ik het niet zo'n probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan