Wees voorzichtig..

Als we elkaar op die manier kunnen vinden dan ben ik blij.
En laten we het er hier verder maar bij houden.
Ik ben domdomdomdom.
En jij hebt je laten kennen, en je ware aard aan ons kenbaar gemaakt!
En nu doe ik er een persoonlijk slotje op.
Ik kom nl niet meer bij van het lachen en genieten...

:+


Tjonge...ik dacht dat we motorrijders waren...die naar elkaar zwaaien...????
 
Heb je die Kawasaki 450 LTD al besteld? *D

14718

Er staat er bij mij voor de deur nog eentje weg te roesten!
(weet niet van wie die is, staat al sinds ik daar woon, bijna een jaar nu, zonder dat ik er ooit iemand bij heb gezien. Ook geen slot... alleen maar op het stuurslot...)
Mischien dat je dat ding voor een prikkie kan kopen!!!
 
Belachelijk hoe sommigen zich toch weer op laten naaien.....

Zelf heb ik helemaal niet de behoeft om het uiterste uit m'n motor te halen. Gewoon op mijn manier hard over bochtige weggetjes is voor mij genoeg. Als ik het naar m'n zin heb is het toch okee. Dat ik ingehaald wordt door sportmotoren? Nou en, maakt mij niks uit.

Ralfie zei het al, je kan vrij makkelijk een motor kopen die boven je kunnen zit. Zet zomaar een automobilist in een dure sportwagen, als hij de grenzen gaat opzoeken gaat het fout. Voordeel is dat de meesten niet een Lotus, Porsche, Lambo ofzo kunnen betalen. Een R1, Gixxer o.i.d. is echter voor veel meer mensen betaalbaar. Dat je het kan betalen wil niet zeggen dat je het onder controle kunt houden. Hard kunnen rijden is maar voor weinig mensen weggelegd. Een chimnpansee kan een gaskraan opendraaien, de machine onder controle houden vraagt wat meer....

Rev heeft gelijk, watje, morraalridder, mietje, wat maakt het uit? Liever een levend watje dan een dooie bikkel.

Hopelijk gaan meer mensen na de tragiek van Jacco en EvilBeaver eens meer nadenken en met hun hoofd rijden.
 
Belachelijk hoe sommigen zich toch weer op laten naaien.....

Zelf heb ik helemaal niet de behoeft om het uiterste uit m'n motor te halen. Gewoon op mijn manier hard over bochtige weggetjes is voor mij genoeg. Als ik het naar m'n zin heb is het toch okee. Dat ik ingehaald wordt door sportmotoren? Nou en, maakt mij niks uit.

Ralfie zei het al, je kan vrij makkelijk een motor kopen die boven je kunnen zit. Zet zomaar een automobilist in een dure sportwagen, als hij de grenzen gaat opzoeken gaat het fout. Voordeel is dat de meesten niet een Lotus, Porsche, Lambo ofzo kunnen betalen. Een R1, Gixxer o.i.d. is echter voor veel meer mensen betaalbaar. Dat je het kan betalen wil niet zeggen dat je het onder controle kunt houden. Hard kunnen rijden is maar voor weinig mensen weggelegd. Een chimnpansee kan een gaskraan opendraaien, de machine onder controle houden vraagt wat meer....
:^ Wat maakt het uit hoe een ander er over denkt, het gaat om je eigen plezier

Rev heeft gelijk, watje, morraalridder, mietje, wat maakt het uit? Liever een levend watje dan een dooie bikkel.

Hopelijk gaan meer mensen na de tragiek van Jacco en EvilBeaver eens meer nadenken en met hun hoofd rijden.
:^ Da's denk ik precies wat Rev bedoelde met z'n topic :}
 
Ik rij ook voorzichtig en niet te hard. Ik heb er niets aan om als een pannekoek van het asfalt afgeschraapt te moeten worden. Liever langzaam door een klaverblad met ongeduldige koekblikken achter je (regen, lekker!) dan rechtdoor de vangrail in. Ook als je kalm rijdt kun je stoer zijn. Mensen die mij zien zullen dat beamen :)

grtz, Dwaal
 
Hard kunnen rijden is maar voor weinig mensen weggelegd.

Je kan je afvragen of hardrijden, op de openbare weg, uiteindelijk voor iemand is weggelegd. Hangt van je definitie van hardrijden af maar mijn stelling is dat echt doorgassen vragen om moeilijkheden is, ook voor de echte doorgewinterde stuurfreaks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan