Weet iemand adresje voor set BT-016 banden incl. montage?

Status
Niet open voor verdere reacties.

@rch

MF'er
18 nov 2006
193
0
Spijkenisse
Ik ben voor mijn GSX-r750 bj 2007 op zoek naar een set Bridgestone BT-016 banden inclusief moteren en balanceren omgeving Rotterdam.

Ik heb tot nu toe 2 zaken gebeld:

Tec-motors € 380

Aad van Kekem € 403


Dit moet toch goedkoper kunnen?

Voorband 120/70-17 BS BT016F ZR TL
Acterband 180/55-17 BS BT016R ZR TL
 
Laatst bewerkt:
Mopedreifen.de, rodamoto.es, en meer van zulke sites. Kun je waarschijnlijk voor 200 euro setje banden halen en voor 30~60 euro laten monteren
 
Heb jij je motor om naar te kijken of om ermee te rijden?
(Kan je toch een leuk dagtripje aan vastplakken. :] )


Heeft die zaak in Bleiswijk geen aanbieding?
 
Na even wat gezocht te hebben op internet, moet het voor 150 euro toch echt wel lukken om een setje BT016 te bestellen. Daarna ga je zelf gewoon naar een willekeurig bedrijf om de banden om te leggen voor 15-25 euro en klaar is kees.

Ik heb pas mijn achterband nog om laten leggen voor 10 euro (wel een vrienden prijsje via via). Veel bedrijven geven een prijs van 15-20 euro aan.
 
Na even wat gezocht te hebben op internet, moet het voor 150 euro toch echt wel lukken om een setje BT016 te bestellen. Daarna ga je zelf gewoon naar een willekeurig bedrijf om de banden om te leggen voor 15-25 euro en klaar is kees.

Ik heb pas mijn achterband nog om laten leggen voor 10 euro (wel een vrienden prijsje via via). Veel bedrijven geven een prijs van 15-20 euro aan.


_O- doe dat linkje maar,voor deze prijs krijg je ze echt nooit
 
Na even wat gezocht te hebben op internet, moet het voor 150 euro toch echt wel lukken om een setje BT016 te bestellen. Daarna ga je zelf gewoon naar een willekeurig bedrijf om de banden om te leggen voor 15-25 euro en klaar is kees.

Ik heb pas mijn achterband nog om laten leggen voor 10 euro (wel een vrienden prijsje via via). Veel bedrijven geven een prijs van 15-20 euro aan.
Als bij jou een setje bestaat uit alleen een voorband dan kan t wel kloppen
Zo niet lul je uit je nek :Y
 
Gewoon bestellen via internet, je wieltjes erafhalen, en ergens laten monteren, scheelt meteen eventueel arbeidsloon wat ze rekenen voor de (de)montage van de wielen .. klaar.
 
http://www.sportmotorbanden.nl/ (Home) het is wel in Alkmaar maar de beste man geeft je tenminste wel goeie service wat je vaakt mist bij de grotere motorzaken.
Vandaag ook een setje Pure's eronder laten zetten.
 
Gewoon naar Quick-service in Bleiswijk gaan (link staat er al tussen zag ik), heb er al aardig wat banden gekocht (o.a set BT-016´s en vorige week setje Pilot power 2ct eronder laten zetten)en bij 3 motoren vering af laten stellen,nog nooit klachten gehad en altijd scherpe prijs.
 
ik heb goedkoop een zak diepvries friet gekocht, weet iemand een adresje om het liefst voor maar 10 cent te kunnen afbakken (en ook graag nog gratis een frietbakje erbij)
 
Gewoon naar Quick-service in Bleiswijk gaan (link staat er al tussen zag ik), heb er al aardig wat banden gekocht (o.a set BT-016´s en vorige week setje Pilot power 2ct eronder laten zetten)en bij 3 motoren vering af laten stellen,nog nooit klachten gehad en altijd scherpe prijs.

zit er nog één in bleiswijk, motormike ofzoiets.
deze 2 gasten werkten eerst samen en zijn ieder hun weg gegaan.
je kunt ze wel vinden op MP eventueel.
 
ik heb goedkoop een zak diepvries friet gekocht, weet iemand een adresje om het liefst voor maar 10 cent te kunnen afbakken (en ook graag nog gratis een frietbakje erbij)

Kromme vergelijking. Iedereen staat het vrij om een naar een garage te gaan, daar af te rekenen en met twee nieuwe banden op je motor naar buiten te rijden. Dan weet je ook meteen van te voren dat je de hoofdprijs betaald (vergeleken met internet)

Je kunt ook gewoon je banden bij bijvoorbeeld motorbandenmarkt.nl bestellen, ze af laten leveren bij de garage naar keuze (kun je kiezen als je besteld). Krijg je netjes een telefoontje van de garage als ze binnen zijn om een afspraak te maken, en klaar. Scheelt je bakken met geld, de garage kijkt je niet raar aan, aangezien hun zichzelf aangemeld hebben als garage waar je ze kunt laten afleveren en je betaald gewoon netjes de montage kosten.

Kan het nog wel enigszins begrijpen dat als je met twee banden om je nek, op je motor, bij een garage aankomt met de vraag of ze ze ff voor je kunnen omleggen. Maar ook dan, als ze tijd hebben moet het geen probleem zijn, ze krijgen nog steeds betaald voor de montage, dus wat is het probleem ?
 
Laatst bewerkt:
Veel zaken hebben een standaard tarief voor banden wisselen. Bij mijn dealer: Achterband 35 euro, voorband 25. Ongeacht hoelang de monteur er over doet....

Maakt niet uit of je nu komt aanrijden of met 2 velgen en zelf gekochte banden aan komt zetten.

Via internet banden bestellen is wel goedkoper idd, maar hoe neem je op de motor 1 of 2 banden mee naar de dealer ? Velgen eraf halen, dan met de auto naar de dealer en banden erop zetten e daarna weer alles zelf monteren.

Het moet voor mij wel HEEL veel geld (100 euro+) schelen wil ik dit gaan doen, soms kun je gemak niet uitdrukken in geld.
 
Laatst bewerkt:
Vandaar ook mijn voorbeeld hoe motorbandenmarkt.nl werkt. Daar kies je bij je bestelling gewoon de garage bij je in de buurt waar je ze wil laten afleveren. Liggen dan dus al klaar, en betaal je alleen nog maar de montage. En dat kan zelfs zo goedkoop als 12,50 per band. En dat is niet voor twee lossen velgen, maar gewoon met je motor komen en daarna met 2 nieuwe banden weer wegrijden.

Maar zoals ik al zei, iedereen moet doen wat hij of zij het beste of het makkelijkst lijkt. HEt je echter een hoop geld schelen voor 0 extra moeite.
 
Je wielen van je motorfiets halen is erg makkelijk. Tenminste, dat is het wel op mijn NTV. Vervolgens een ritje met de auto (een rit die je toch al zou maken, maar dan met motor) en voila.. je hebt 2 gloednieuwe banden om je wielen zitten.

Scheelt je wat geld, je bent lekker bezig en je steekt wat op over hoe je motor in elkaar zit.


En als je je wielen er niet af durft/kan te halen, dan leg je je nieuwe banden op je buddy met een spanband of twee en rijden maar.
 
ik heb goedkoop een zak diepvries friet gekocht, weet iemand een adresje om het liefst voor maar 10 cent te kunnen afbakken (en ook graag nog gratis een frietbakje erbij)

_O-

mooi, jij lekker 400E betalen voor een set banden waar ik 250E voor betaal, heeft die dealer lekker zn winst...

door zulke types vinden dat soort garages het niet zo erg om voor mij een setje zelf bestelde banden om te gooien want ze pakken die winst toch wel..

ga toch gvd niet 150E meer uitgeven dan nodig.. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan