Weet iemand hoe dit werkt ?

Tja, als het electronisch is dan is het denk ik redelijk simpel.

Er zijn zat vloeistoffen en dergelijke die reageren op een elektrische stroom. Bijvoorbeeld een vloeistof die een massa wordt bij een bepaalde stroom. Zo is het ook mogelijk om bijvoorbeeld kleureigenschappen aan te passen door een stroom.

Als het mechanisch is (kleine kans) zit er een stukkie folie voor, of spiegels.
 
Werkt waarschijnlijk met kristallen en sommigen reageren op spanning door geen licht door te laten.


Als ALS je gepakt wordt in een fuik en ze checken je ben je ZWAAR de lul


rbw inleveren
motor inleveren
strafblad
 
Werkt op dezelfde wijze als een kwarts horloge met LCD display of een LCD scherm maar dan met een groot pixel. Als er spanning op de vloeibare kristallen word gezet gaan ze netjes in een riching liggen zodat er geen licht meer door heen komt.

Doordenkertje. Als je niet achter je kenteken plaat mag hebben mag er dan wel lucht moleculen achter hebben?
 
:^
Ken het truukje ook van automatische laskappen. LCD-scherm is daarbij gekoppeld aan een zonnecel, zodra er fel licht op de zonnecel valt van het lassen slaat het scherm 'dicht'. Werkt best aardig....
Ben trouwens wel bang dat de lange arm heeeel erg vervelend kan gaan doen als je dit soort grapjes op je motor monteert. Valt onder het verhinderen van wetshandhaving of zo, weet de preciese term ook zo gauw ff niet.
 
:^
Ken het truukje ook van automatische laskappen. LCD-scherm is daarbij gekoppeld aan een zonnecel, zodra er fel licht op de zonnecel valt van het lassen slaat het scherm 'dicht'. Werkt best aardig....
Ben trouwens wel bang dat de lange arm heeeel erg vervelend kan gaan doen als je dit soort grapjes op je motor monteert. Valt onder het verhinderen van wetshandhaving of zo, weet de preciese term ook zo gauw ff niet.

Ongevraagd foto's nemen mag ook niet.
 
Bedankt voor de :^ tip.

Ja, klopt je hebt er ook laskappen van. Wel eens mee gelast, dat werkt echt zoooooo fijn tegenover een normale laskap. Hoe heetten die ook alweer... quickweld, of speedweld ofzo..

Heb even de inkoopprijs opgezocht toen, 995 euro. Niet te filmen _O-

Naja lijkt me niet zon strak plan om het op je fiets te monteren.
 
Valt in de wets artikelen fraude.

Wordt hetzelfde bestraft als afplakken van b.v. twee letters.

De wet geeft daarvoor een maximale straf aan van 4500.00 euri.

Uit jurisprudentie (uitspraken van rechters) wordt de eerste overtreding bestraft met ca. 350.00 to 450.00 euri.

Voorlaten komen betekent een straf verhoging van 50.00 euri.
Wat je ook verklaart of uitlegt aan de rechter verlies je van het proces verbaal wat door de juut is opgemaakt.

Voor de tweede overtreding wordt de straf fors verhoogd. Je wordt dan aangemerkt als recidivist. (Hardleers)

Toch proberen. Dan geef ik je een tip. Bij aanhouding alleen je naam, geb. datum en adres opgeven en verder stevig je mond dicht houden. Alles wat je zegt , wordt in de recht zitting tegen je gebruikt.

Dat laatse geldt altijd. Wat je ook voor smoes je verzint verliezen doe je altijd. En de officier lacht zich een bult, en zal nooit een straf vermindering toe passen.
 
op grond waarvan mogen ze je motor in beslag nemen dan. heb ik teveel alcohol gedronken toen ik het monteerde ofzo. is mijn motor nu opeens een levensgevaarlijk wapen geworden ofzo :? ( is hij ook wel zonder zon ding hoor )

ik vind het wel een grappig ding

ik vind het zelfs zo grappig, dat ik eens goed ga kijken of ik er een kan vinden hier in nederland. het lijkt me dat je er niets van ziet als je het monteert.
 
Laatst bewerkt:
het onleesbaar maken van het nummerplaat. is zo ongeveer hetzelfde als een kantelnummerplaat. deze gaat omhoog dmv een knopje of als je sneller dan 120km/u rijdt.

zijn ze inderdaad niet mild voor, ook niet in belgië (apenland)

greetz :]
 
En de boel hoeft niet eens aan te staan om gepakt te worden, als ze achter je rijden en ze zien het 'scherm' voor je kentekenplaat zitten dan wordt men al achterdochtig, genoeg in ieder geval om het eens nader te bekijken en onderzoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan