weet iemand welke site ik bedoel?

the_past

Die hard MF'er
30 jun 2004
360
0
ben al een paar dagen aan het zoeken naar een site, maar vind ze niet meer terug. Het is een zaak die in uitlaten doet, weet enkel dat ze zich bevindt in Nederland, voor de rest weet ik niks meer, maar... elke keer de zaak nog een tweetal uitlaten over heeft, verkoopt deze ze tegen de helft van de nieuwprijs...

Iemand enig idee welke site ik bedoel?
 
Yello Hello,

Is dit een strik vraag :?

Zonder gekheid (kan dat :? )

Is het een zaak die van alles verkoopt of een specifieke importeur, iets meer info zou behulpzaam zijn

FaDen
 
volgens mij weet ik het ook wel, het is 1 vent die uitlaten maakt, maar ik kan ook niet op de naam komen..........
 
Yello Hello,

Is dit een strik vraag :?

Zonder gekheid (kan dat :? )

Is het een zaak die van alles verkoopt of een specifieke importeur, iets meer info zou behulpzaam zijn

FaDen

nee hoor, totaal geen strikvraag... ik weet er echt niets van. een paar maand geleden ben ik op die site terechtgekomen. ze doen allemaal verschillende uitlaten van bijna elk type moto, zowel nieuw als tweedehands. elke keer ze 1 of 2 uitlaten van een merk of type overhebben, verkopen ze die tegen ongeveer de helft van de nieuwprijs... Soms voor 199 euro per demper... Nu heb ik een demper nodig maar vind de site dus totaal niet meer terug ;(
 
volgens mij weet ik het ook wel, het is 1 vent die uitlaten maakt, maar ik kan ook niet op de naam komen..........
Ik ook, staat ook een advertentie in de Promotor of Kic&%^&&t, heb het van de week nog zien staan. Nu nog proberen te bedenken wie het was

[edit]Erik hierboven heeft het al gevonden, dat was degene die ik in gedachten had :} [/edit]
 
Yello hello,

Ik weey niet welke computer vesturings systeem jij hebt maar meestael worden all website die je bezocht hebt to een week of 3-4 bijgehouden.
ALs je nu eens kijkt in zoiets als :
C:/Documents and Settings/YourName/Local Settings/History

Anders moet je maar eens op je PC zoeken naar History.
Je hebt kans dat die er nog tussen staat.

De zaak, kep geen idee.

EDIT SideKick performace - Die gast ken ik wel. Is de voorzitter van onze motorclub, weet niet of die aan die acties deed :?

EDIT2 : Die gast maakt die de uitlaten zelf (in nederland?)


FaDen
 
Yello hello,

Ik weey niet welke computer vesturings systeem jij hebt maar meestael worden all website die je bezocht hebt to een week of 3-4 bijgehouden.
ALs je nu eens kijkt in zoiets als :
C:/Documents and Settings/YourName/Local Settings/History

Anders moet je maar eens op je PC zoeken naar History.
Je hebt kans dat die er nog tussen staat.

De zaak, kep geen idee.

EDIT SideKick performace - Die gast ken ik wel. Is de voorzitter van onze motorclub, weet niet of die aan die acties deed :?

FaDen

drie weken geleden nieuwe pc gekocht en heb men favorieten van men oude pc gewist in plaats van over te brengen... men geschiedenis wordt om de week gewist ;)
 
Yello Hello,

Ja heeeeee, je maakt het ons zo niet makelijk hoor *D .

Weet je toevallig in welke provincie (zou weer een hoop regio's schelen)

FaDen
 
Yello Hello,

Ja heeeeee, je maakt het ons zo niet makelijk hoor *D .

Weet je toevallig in welke provincie (zou weer een hoop regio's schelen)

FaDen

nee (bloos-icoontje) ben de site per toeval maar één keertje tegengekomen, daarna nog heel veel gezocht maar ook niet meer gevonden, het is zeker geen bekende site en je vindt ze nergens bij de linken '(
 
Yello Hello,

Ik heb geen idee, :?
veel geluk met de zoektocht. :]

FaDen

EDITEDIT
ALs je kijkt op je PC in
C:/Documents and Settings/YourName/ennis/Local Settings/Temporary Internet Files
Mischien dater nog een klien fotoyje of linkje staat
 
Terug
Bovenaan Onderaan