tyler99
MF veteraan
ja...dr big...ook wel grappig...
grootse 1 cilinder ooit....dikke klappen..
grootse 1 cilinder ooit....dikke klappen..
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zat eens te kijken of de lokale motorman niets had staan als occasion..
en dit gevonden:
http://www.g-a-m.nl/jan07/7.htm
zijn wel 5 ruggen... maar garantie, jong dinkie (jezus..een motor die nog geen 10 jaar oud is... ik heb altijd motoren die ouder zijn dan ikzelf)..
opzich zie ik et ook wel zitten om een keer niet particulier te kopen en misschien kan ik nog wel een of ander dealtje sluiten, maargoed..dan weet ik wel meteen wat je bij de dealert betaalt.
Nadeel is dat ik bovaggarantie heb, maar dan mag ik er vast ook helemaal geen ene drol aan doen omdat dan de garantie verloopt oid.
Is een Cagiva Navigator niks: http://www.solomoto.nl/voorraad/details/index.html?id=780897&afdrukken=0&page=0
Is bijna even duur, is jonger, heeft minder kilometers en heeft een Suzuki TL1000 blok.
dat ziet er helemaal niet verkeerd uit! onderdelen zullen misschien wat minder makkelijk te krijgen zijn, maar ik verwacht geen onderdelen nodig te hebben want dat was niet de bedoeling...
Kijk aan... en een TL1000 (s?) blok is ook niet mis!
100 pk en een paar kilo zwaarder dan een AT...
uiterlijk van AT is leuker vind ik..maar ach.. zo'n ding is ook een pracht optie
zit ook in de klasse van de varadero, en de varadero is weer de grote minder allroad versie van de AT...
ach..keuzes... nu heb ik nog meer motoren om een keus uit te makne
vind die cagiva wel een leuk ding!
dat ziet er helemaal niet verkeerd uit! onderdelen zullen misschien wat minder makkelijk te krijgen zijn, maar ik verwacht geen onderdelen nodig te hebben want dat was niet de bedoeling...
Kijk aan... en een TL1000 (s?) blok is ook niet mis!
100 pk en een paar kilo zwaarder dan een AT...
uiterlijk van AT is leuker vind ik..maar ach.. zo'n ding is ook een pracht optie
zit ook in de klasse van de varadero, en de varadero is weer de grote minder allroad versie van de AT...
ach..keuzes... nu heb ik nog meer motoren om een keus uit te makne
vind die cagiva wel een leuk ding!
canyon500,, welke dealer heb jij ? en waar zit die ? Want hier in de buurt doen ze er 4 weken over voor de onderdelen voor mijn cagiva..
Ik heb zelf ook op een aantal XTZ750's proefgereden dus het verschil tussen een AT en XTZ zou ik moeten kunnen beoordelen. Op zich zit er inderdaad net een stukje meer power in een ook loopt de lijn twin van een XTZ iets pittiger. Het rijwielgedeelte vond ik echter een stuk minder dan dat van de AT. Bij de XTZ vond ik het duidelijk merkbaar dat het een rijwielgedeelte uit de jaren 80 was terwijl ik dat gevoel met de AT niet zo had. Ik denk wel dat je aan de XTZ een prettige motor hebt als je de vering en demping aanpast. Een paar progressieve veren en andere olie zullen wonderen doen. Een XTZ is trouwens wel een stuk moeilijker te verkopen omdat er wel wat mankementen bekend zijn waar natuurlijk iedere aspirant koper over begint te zeuren: Olieverbruik, koppeling, slijtende carburateurnaalden.Martijntje, ik zou toch ook echt serieus de XTZ750 eens overwegen. Voor 1000€ minder dan een AT heb je wel 10 pk meer. Je kunt dan met je budget waarschijnlijk een motor kopen die net in een wat betere staat is als een AT voor hetzelfde geld. De XTZ750 is ook bomb proof en het blok loopt vreselijk soepel. Geen V-twin nee, parallel twin wat misschien wat minder fraai eruit ziet maar wel zeer goed zijn werk doet.
Bovendien kun je voor het prijsverschil de XTZ750 ook nog eens heel erg leuk opfraaien zodat 'ie helemaal kan concurreren met hedendaagse motoren :D
Ik denk dat je daar ook wel gelijk in hebt Speedphreax, het is jammer dat Yamaha de XTZ eenmaal heeft ontwikkeld en daarna niets anders heeft veranderd dan wat kleurtjes. Mijns inziens toch een gemiste kans. Maar dat neemt niet weg dat het toch een serieus alternatief kan zijn voor wat Martijntje zoekt. Een setje andere veren is niet al te duur en zo zijn er nog wat van dat soort aanpassingen.
tank in je backpackheerlijk
wat voor alternatieven voor de brandstofpomp weet je?
kan je trekken onder het rijden?handpompje