Weetje wat NapO gedaan heeft afgelopen zaterdag?

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
een hele dag op een harley gereden!!!...sterker nog 2 harley's...

iedereen heeft altijd een vooroordeel over dat genre motorfietsen...en ik ook ...
maar sinds zaterdag heb ik mijn vooroordeel bijgesteld in iets wat heel positief is...

rijden op een harley is best leuk....
wat heb je niet...dat 250+ gevoel...en ook niet dat je zo plat in de bocht ligt dat je denkt van...ik lijk rossi wel...ook wheelies of burnouts...kan je wel op je buik schrijven...

maar wat je wel hebt....
is dat echte easy rider gevoel, het plok plok plok, klak (volgende versnelling) plok plok...klak, klopt echt...en sterker nog...die 300kg die je moet verplaatsen gaat super makkelijk!

we hebben 1x ff een stukkie 160 gereden, en ik heb me laten vertellen door JP (van wie die 2 harley's zijn) dat ze alle 2 ruim 180 lopen....

de zwarte was een dyna super glide sport (ff na gevraagd) en die rode was een lowrider...(met een bodemspeling van een LOWrider...)
die zwarte kost iets van 20.000 eurootjes...en die rooie moet je nog ff 5 bijleggen...oftewel 25.000 euro...

kortom ...ik vond het een leuke ervaring voor een zonnige zaterdagmiddag!
hier wat fotoos!
DSC00700.jpg

DSC00701.jpg

DSC00702.jpg

DSC00705.jpg

DSC00709.jpg

DSC00710.jpg

de eigenaar (jp)
DSC00711.jpg

DSC00717.jpg

DSC00720.jpg

DSC00724.jpg

DSC00726.jpg

DSC00727.jpg

die laatste...probeer ik dat easyrider gevoel te krijgen...

voor 25000 euro...zou ik persoonlijk een tenkate blade kopen...(zonder die voorvork van 8000 euro)...maar je kan zeggen wat je wil, maar mijn idee over harley is sinds afgelopen zaterdag echt veranderd van negatief naar absoluut positief!!!

JP bedankt!!! ik vond ut super gezellig... :) :}
 
Laatst bewerkt:
Iedereen een vooroordeel over dat genre? ik niet, als ik ooit een tjoppert koop is het een Harley en geen Japanse kakdoos ( :r )

Je reed trouwens echt voor aap in dat verkeerde pak :+
 
en..... ging ie een beetje op zn achterwiel? :P
jij denkt toch niet dat ik dat ga proberen ...met een harley...straks klapt de koppeling eruit...of springt de tandriem...ut is niet mijn fiets...zou ut kunnen...met het koppel wat zo n 1450cc heeft...en 90pk..ik denk het wel...
 
Whoehahaha, Nappie op een Harley! Alleen je rug buigt op de 3e foto nog een beetje te sportief ;)
 
Whoehahaha, Nappie op een Harley! Alleen je rug buigt op de 3e foto nog een beetje te sportief ;)
edit: de zithouding werd er ook niet beter op met een rugprotector om...dat zit niet echt lekker op een sjop-sjop-sjoppert...

het verzitten ging zelfs ook nog...alleen een kneedown durfde ik niet aan...je heb gewoon te weinig bodemspeling...misschien met een beetje oefening? ;)
 
edit: de zithouding werd er ook niet beter op met een rugprotector om...dat zit niet echt lekker op een sjop-sjop-sjoppert...

het verzitten ging zelfs ook nog...alleen een kneedown durfde ik niet aan...je heb gewoon te weinig bodemspeling...misschien met een beetje oefening? ;)
aan je sliders te zien was het geen probleem :+
 
Dat wordt zaterdag weer naar 't politie bureau komen :X

Neejoh lache, zou ik ook nog wel es wille doen een middagje weg op:

- grote choppert (dragstar 1500 ofzo, VN1800)
- goldwing
- hayabusa
- supermotard
- R1/ZX10R/GIXXER1000/FIREBLADE
- Minibike
- Zijspanner
- BMW 'boxxer'
- Trike
:+
 
Hèhè,heb het al eerder gezegd,een Harley is best leuk om te rijden.
Had het met Pepe en een paar anderen er ook al eens over in een topic.
En als je dan ook nog eens een gekietelde Harley onder je reet hebt,dan is het echt leuk. :} :}
Het gaat mij niet om dat "Easy Rider" gevoel,het gaat meer om de dikke klappen,en icm met een opgefokte Harley is dat een spektakel.
Juist met een blok dat nog geen balans heeft,daar voel je de motor onder je trillen op het ritme van de klappen. :} :}
Maar uiteindelijk heeft een blok met balans ook wel wat. :)
 
NapO solliciteert zeker stiekum naar het presidentschap van de Hells Angels??
 
Terug
Bovenaan Onderaan