Wegen zwarte woud

robbie_R

MF'er
14 aug 2002
122
0
Een vraagje:
Ik ben van plan om in augustus naar het zwarte woud te gaan.
Nu heb ik gelezen dat de B-wegen uitstekend zijn.
Maar hoe zijn die K en L wegen??


Groeten Robbie
 
Goed,.. lekker asfalt, kom er net van terug,.....

oh,.. en vergeet niet de 500 hochstrasse te rijden,.. kan je lekker te keer gaan (pas wel op voor controles vooral in het weekend)
 
In 't "Schwarzwald" maakt 't niet uit welke weg je neemt, (..bijna..) alles is mooi en het asfalt is over het algemeen in orde :] :}
Ik weet niet hoe je aanrijroute is, maar als je in zuid-duitsland door het "Pfalzerwald" rijdt pik dan de B48 op vanaf Hoch-Speyer..11km ten oosten van Kaiserslautern..en dan afzakken ri. Annweiler/Landau *D Op zeker dat je dan geen schaamranden meer hebt O-) :9
Bij Landau de 65 ri. Strasbourg, afslag 22 Kandel-Sud, de 9 naar Lauterbourg..nog een stukje afzakken langs de Rijn (Rhin) en dan erover ri. Baden-Baden..kun je zo de B500, Schwarzwaldhochstrasse op..gewoon een tip ;)
 
Zolang je daar maar niet rustig rijdt en zeker niet stapvoets want het is een broeinest van horzels dat zwarte woud..ik heb nog nachtmerries van een fietsvakantie (toen ik nog sportief was) Hele zwermen waar ik ook reed ...en ik verzeker je dan krijg je het benauwd moest keihard fietsen en die plakkerige krengen kunnen steken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan