Wegens brand te koop: Onderdelen CBR 600 F2 1992

Mc Lauwie

MF'er
2 nov 2007
73
0
Amersfoort
Heren en dames,

Hierbij bied ik een aantal onderdelen aan die over zijn gebleven van een klein projectje. Ze liggen mij absoluut niet in de weg, maar ik wil er alles behalve de hoofdprijs voor!

Ik heb wat richtprijzen in gedachten, mocht je het hier niet mee eens zijn en kunnen aantonen dat mijn prijzen wél hoofdprijzen zijn dan ben ik bereid deze aan te passen. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.

Spiegels R € 12,50
Clip-ons L+R+R met stuurgewichten € 12,50 per stuk
Topkuip L+R+Midden (gerepareerd en in spuitplamuur) € 75,-
Inspectieluikjes L+R (gerepareerd en in spuitplamuur) € 12,50 per stuk
Koplamp € 40,-
Achterkappen L+R+Middenkapje (gerepareerd en in spuitplamuur) €35,-
Achterlicht € 40,-
Tellerunit met 67k €50,-
KM-teller kabel € 12,50
Kuipframe € 30,-
Dynamo deksel met carbon (glijschade) €15,-
Nokkenasdeksel (glijschade) €15,-
Passagiershouvastframeding € 12,50
Zadel met gat € 12,50
Voorvork instelbaar, met licht lekkende kering links €70,-
Voorspatbord rood € 25,-
Remklauwen voor L+R met remblokken € 70,-
Voorrempomp €25,-
Accubak €10,-
Achterspatbord ingekort +knipperlichten €20,-
Laser demper met linkpijp (lichte glijschade) €35,-
Passagiersteps L+R €15,-
Originele knipperlichten achter L+R € 10,-

Achterburg + velg, remklauw en hugger (compleet plug and play, evt met ketting en tandwielen) €125,-

Versturen kan, maar is ook op te halen in Amersfoort!

Contact kan via de PM :)

Laurens
 
Laatst bewerkt:
https://picasaweb.google.com/LaurensvW1987/29Juli2011?authkey=Gv1sRgCID05-S0vI-aeQ

Voor detail foto's; gewoon even vragen!
 
Laatst bewerkt:
@ Denboet

Ik kan enkel op het oog bepalen of hij recht is. Het frame is gedemonteerd van mijn motor. Op dat moment pasten alle kappen zonder problemen bij mij. Kortom; ik kan je geen garantie geven dat hij recht is.
 
@ Denboet

Ik kan enkel op het oog bepalen of hij recht is. Het frame is gedemonteerd van mijn motor. Op dat moment pasten alle kappen zonder problemen bij mij. Kortom; ik kan je geen garantie geven dat hij recht is.


Als je motor schadevrij was zal hij wel recht zijn. Dat weet jij zelf het beste,
dus laat maar even weten of je motor schadevrj is!
 
'Onderdelen CBR 600 F2 1992' > 'Wegens brand te koop: Onderdelen CBR 600 F2 1992'
 
@ Testa-Rossa, kleppendeksel? Die staat niet in de ad. Maargoed, ik denk dat je hebt over de deksel die waar je nokkanaskettinggedoe achter zit ;) Eén van de vorige eigenaren heeft die weten te beschadigen ;)
 
@ Testa-Rossa, kleppendeksel? Die staat niet in de ad. Maargoed, ik denk dat je hebt over de deksel die waar je nokkanaskettinggedoe achter zit ;) Eén van de vorige eigenaren heeft die weten te beschadigen ;)

Oké, wou zeggen, want de nokkenas valt echt binen het frame :P maar je bedoeld dus het koppelingsdeksel gok ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan