wegens schuiver Rode Honda VTR

ProntoRobert

Die hard MF'er
23 jun 2006
375
0
Duiven
Hallo!

EDIT: BJ '98 VTR Firestorm 1000F

ik ben op zoek naar:
de rechter voorkuip
Het rechter carter deksel
Rem handel ding
rechter voesteun
voet rem (pedaaltje)

iemand?????? *D
 
Laatst bewerkt:
Hallo!

EDIT: BJ '98 VTR Firestorm 1000F

ik ben op zoek naar:
de rechter voorkuip
Het rechter carter deksel
Rem handel ding
rechter voesteun
voet rem (pedaaltje)

iemand?????? *D

Informeer is ff bij Woesthoff in Brummen. Die hebben veel schadeonderdelen, wellicht ziet er iets voor je bij.

Succes met het herstel van je motor. Ik heb nog wel een hele mooie firestorm van 2002 voor je te koop, die van mij is namelijk te koop! ;)
 
Informeer is ff bij Woesthoff in Brummen. Die hebben veel schadeonderdelen, wellicht ziet er iets voor je bij.

Succes met het herstel van je motor. Ik heb nog wel een hele mooie firestorm van 2002 voor je te koop, die van mij is namelijk te koop! ;)

woesthoff ken ik! ga ik kijken!

Wat betreft die van jou... de mijne is niet zo heel erg kapot.... helemaal niet gezien de snelheid waarmee t gegaan is (ca 140 km/h) O-)
 
woesthoff ken ik! ga ik kijken!

Wat betreft die van jou... de mijne is niet zo heel erg kapot.... helemaal niet gezien de snelheid waarmee t gegaan is (ca 140 km/h) O-)

Op het circuit je op je snuffert gegaan??Valt inderdaad flink mee dat je zo weinig schade hebt, mooi geluk mee gehad!Succes met het herstel.
 
Op het circuit je op je snuffert gegaan??Valt inderdaad flink mee dat je zo weinig schade hebt, mooi geluk mee gehad!Succes met het herstel.

nope, snelweg bij de oosterburen.... ik heb een engeltje O-) .... 2 banen overgeschoven, zelf alleen wat schaaf plekken (en heup beurs maar ach.... ben blij dat ik nog leef! :Y )
 
nope, snelweg bij de oosterburen.... ik heb een engeltje O-) .... 2 banen overgeschoven, zelf alleen wat schaaf plekken (en heup beurs maar ach.... ben blij dat ik nog leef! :Y )

:^ Materieele schade is te vervangen, gelukkig heb je het zelf zonder al teveel kleerscheuren overleefd. Gewoon op het rechte stuk onderuit gegaan? :? Hoe is dat gebeurd dan?
 
ik weet iemand met een rood rechterdeel te koop..

staat hier op de foto...
ik heb zelf het kontje gekocht dus als het goed is heeft hij het kuipdeel nog.

hoor alleen pas volgdende week ofzo van hem, hij is nu op vakantie.
mocht je intresse hebben dan zal ik je tzt wel zijn nummer geven, maar dat moet ik eerst even aan hem vragen natuurlijk.

full
 
:^ Materieele schade is te vervangen, gelukkig heb je het zelf zonder al teveel kleerscheuren overleefd. Gewoon op het rechte stuk onderuit gegaan? :? Hoe is dat gebeurd dan?

ik reed achter mijn motormaatje aan de snelweg op, je kent t idee wel. })
We maakten zo veel vaard dat ik er van uit ging dat we de linker baan op gingen, op de rechter was daar genoeg ruimte voor en op de linker was een gat dat mijns insziens die actie ook toe liet. Ik kijk nog eens achterom naar dat gat om er zeker van te zijn dat het er nog was, dat was er dus gas er op, ik kijk voor me...... :X mijn motor maatje.....shit! remmen! OWSHIIIITTTT B|

dus erg lompe actie van mij.... gas geven en achterom kijken... |(
 
ik weet iemand met een rood rechterdeel te koop..

staat hier op de foto...
ik heb zelf het kontje gekocht dus als het goed is heeft hij het kuipdeel nog.

hoor alleen pas volgdende week ofzo van hem, hij is nu op vakantie.
mocht je intresse hebben dan zal ik je tzt wel zijn nummer geven, maar dat moet ik eerst even aan hem vragen natuurlijk.

[afbeelding]

dat is wel de kuip die ik zoek!!!!! *D

mocht hij hem nog van de hand willen doen dan wil ik die zeker van hem over nemen!!! Bedankt alvast! :}
 
ik reed achter mijn motormaatje aan de snelweg op, je kent t idee wel. })
We maakten zo veel vaard dat ik er van uit ging dat we de linker baan op gingen, op de rechter was daar genoeg ruimte voor en op de linker was een gat dat mijns insziens die actie ook toe liet. Ik kijk nog eens achterom naar dat gat om er zeker van te zijn dat het er nog was, dat was er dus gas er op, ik kijk voor me...... :X mijn motor maatje.....shit! remmen! OWSHIIIITTTT B|

dus erg lompe actie van mij.... gas geven en achterom kijken... |(

Dat is inderdaad minder, maarja zelfde geld kan je het niet meer na vertellen!! Dan heb je echt geluk gehad met de schade, hopelijk heb je allemaal weer snel terrecht.

Succes met het herstellen. :W
 
dank je!

met mij valt het echt erg mee, nu alleen pleuris jeuk van al die @$# :X $@ korstjes die los laten

Ik hoop dat hij die kap nog heeft liggen!

ik hoor het wel.

bvd.
Robert
 
Laatst bewerkt:
ik heb mail terug.

het kuipdeel moet nog wel gespoten worden.
heeft krassen.

wel helemaal heel.

laat maar even weten of je intresse heb.
 
Laatst bewerkt:
laat even weten of je het deel wilt hebben.
dan kan ik het meebestellen met de kont die ik voor mezelf neem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan