wegklapbaar kentekenplaat

WollieWonka

MF veteraan
24 jul 2004
20.541
0
Mag dit in nederland????

http://mannsmotorsports.com/fastags/


Klik ff op de link want ik kom er niet uit om een foto te linken.

Ik denk het niet maar je ziet aan de buitenkant helemaal niets van. En het wordt via een knopje bediend.

Vooral makkelijk voor die achtelijke flitspalen. :9
 
Ja tuurlijk mag dat! net zo als van die haarlak achtige dingen, en ombuigen of onleesbaar maken. Maar waarom moeilijk doen? Ik zou hem er gewoon afhalen...

* zucht *
 
lol :)


Maar dan heb je nog steeds de polite op je dak met een prent van 60 euri
en hij is dan ook niet verzekerd heb ik mij laten vertellen.
 
Misschien ff de zoek-optie gebruiken?
Dit topic, mét de goeie antwoorden, is al zoooooo vaak langsgekomen hier......

Maar voor alle duidelijkheid, voorzover de vorige poster niet duidelijk was: het mag...NIET.
Bovendien: wédden dat het af en toe "pakken" van een snelheidsboete goedkoper uitvalt dan steeds weer boetes voor het MISDRIJF van het onleesbaar maken van je kenteken en de inbeslagname van die "plaatwipperzooi"?????

Dat ie dan ook niet verzekerd zou zijn is absolute onzin.
 
ik kon het niet vinden vandaar dan kreeg ik een lijst van hier naar tokio

als het dan zo is doe dan maar op deze topic een slotje

wie heeft er dan een link naar de andere topic
 
Misschien ff de zoek-optie gebruiken?
Dit topic, mét de goeie antwoorden, is al zoooooo vaak langsgekomen hier......

Maar voor alle duidelijkheid, voorzover de vorige poster niet duidelijk was: het mag...NIET.
Bovendien: wédden dat het af en toe "pakken" van een snelheidsboete goedkoper uitvalt dan steeds weer boetes voor het MISDRIJF van het onleesbaar maken van je kenteken en de inbeslagname van die "plaatwipperzooi"?????

Dat ie dan ook niet verzekerd zou zijn is absolute onzin.

DUH
|(
 
Misschien ff de zoek-optie gebruiken?


Dat ie dan ook niet verzekerd zou zijn is absolute onzin.

Ik hem de topic als gevonden van de vorige keer sorryyyyyy ;)

Zet er maar snel een slotje op dan zijn we van het gezeik ook weer af dat dit al geweest is



En van verzekeren dat heb ik alleen maar gehoord
 
je mag hem wel hebben maar niet gebruiken :P

bij somige auto's moet je ook het kenteken weg klappen om te tanken je moet hem alleen terug klappen als je gaat rijden })
 
wat is nou precies de boete voor het rijden zonder kenteken ???, en is ie dan wel of niet verzekerd ???
 
oke nog 1 keer, het hebben van een dergelijk mechanisme al werkend of niet is verboden door de wet inzake het hebben van de bedoeling om het kenteken niet duidelijk herkenbaar te voeren. gewoon nederlands . het mechanisme mag niet eens op jouw motor zitten !!!!!!!!!!!
 
Volcano: da's de boete als de opzet niet duidelijk is, bv. bij vuile platen oid.
De boete bij bewijsbare "opzet" is een stuk hoger, bovendien is het een misdrijf.
Bij het aanwezig hebben van zo'n plaatwipper is de opzet al meteen bewezen...... Dat ding kan geen enkel ander doel dienen dan het onleesbaar maken van je kenteken.
 
niet doen lijkt me,ALS je zo graag de bekeuringen ontlopen wil: kentekenplaat "verliezen" is goedkoper of iemand heeft voor de grap een stukje tape op je nummerplaat geplakt en toevallig is ie dan niet te lezen
poentje
 
Je kan vanalles proberen om nummerplaat onleesbaar te maken.
Het komt je alleen goed uit als je NIET gepakt wordt!!!

Ikzelfe heb mn rijbewijs 15dagen kwijtgespeeld omdat mn plak te scheef hing!!
En een rechtzaak die nog lopende is.

Dus verzin eer je begint. Foeteren houdt ook risico's in.

Doe je het toch, GOOD LUCK!!

greetz,

witte zot(R6)
 
Terug
Bovenaan Onderaan