Wegmarkering parkeervak afbeelding motor, waar te vinden?

Guvner

Die hard MF'er
2 jan 2011
540
0
Rotterdam
Ik heb bij ons op kantoor de huismeester eindelijk zo ver. Hij gaat het motorhoekje met gele lijnen afbakenen. Op die manier hopen we dat er geen auto's meer direct achter/naast/tegen onze motoren gaan staan.

Ik heb op internet al een beetje lopen zoeken, maar nergens kan ik een sjabloon vinden wat hiervoor te gebruiken is. Alleen enkele bedrijven die het wel willen komen doen, maar dan direct voor de hoofdprijs.

Aangezien hier "ook wel wat" motor rijders zijn, dacht ik misschien is er wel iemand die weet waar ik zo'n sjabloon kan kopen. Op die manier kunnen we zelf een afbeelding van de motor spuiten en kan ie later weer opnieuw gedaan worden met hetzelfde sjabloon.
 
Ik heb bij ons op kantoor de huismeester eindelijk zo ver. Hij gaat het motorhoekje met gele lijnen afbakenen. Op die manier hopen we dat er geen auto's meer direct achter/naast/tegen onze motoren gaan staan.

Ik heb op internet al een beetje lopen zoeken, maar nergens kan ik een sjabloon vinden wat hiervoor te gebruiken is. Alleen enkele bedrijven die het wel willen komen doen, maar dan direct voor de hoofdprijs.

Aangezien hier "ook wel wat" motor rijders zijn, dacht ik misschien is er wel iemand die weet waar ik zo'n sjabloon kan kopen. Op die manier kunnen we zelf een afbeelding van de motor spuiten en kan ie later weer opnieuw gedaan worden met hetzelfde sjabloon.

Zelf maken? Logootje zoeken op Goochel, beetje uitvergroten, op karton plakken, uitsnijden, spuiten, klaar.

Overigens wist ik niet dat VW ook motoren had ...
 
Bij ons voor de zaak heeft de gemeente aparte parkeervakken gemaakt voor motoren ,
ze hebben daar met een witte belijning kleine parkeervakken op de weg gemaakt,verder
geen motor afbeelding op de weg geschilderd,ze zou ook eventueel zelf iets kunnen ontwerpen,
dan kan je bijvoorbeeld een afbeelding neen die op een verkeersbord staat.
bv deze afbeelding,
300px-Nederlands_verkeersbord_C12.svg.png

speciale-parkeervakken.jpg
 
Laatst bewerkt:
Of net als voor de shop van FC-moto in Duitsland: Groot Motorrad neerplempen over 2 vakken, om vervolgens een auto in te bouwen met motoren omdat de automobilist niet kan/wil lezen.
 
Zou ik die autocad variant kunnen krijgen? Dan kan ik hem namelijk op de plotter laten afdrukken, dan slechts uitknippen en ff uitzagen in triplex.
full


FF rechtermuisknop op de bovenstaande ding en openen in nieuw venster/tabblad voor een autocad / dwg bestand
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij ons op kantoor de huismeester eindelijk zo ver. Hij gaat het motorhoekje met gele lijnen afbakenen. Op die manier hopen we dat er geen auto's meer direct achter/naast/tegen onze motoren gaan staan.

Ik heb op internet al een beetje lopen zoeken, maar nergens kan ik een sjabloon vinden wat hiervoor te gebruiken is. Alleen enkele bedrijven die het wel willen komen doen, maar dan direct voor de hoofdprijs.

Aangezien hier "ook wel wat" motor rijders zijn, dacht ik misschien is er wel iemand die weet waar ik zo'n sjabloon kan kopen. Op die manier kunnen we zelf een afbeelding van de motor spuiten en kan ie later weer opnieuw gedaan worden met hetzelfde sjabloon.


Mocht je willen; ik heb nog een halve pot gele straatverf. Zo ophalen in Tilburg.
 
Bij mijn werk is het vak voor motoren (ca 15) afgebakend door van die bolle stoepranden.
Geen auto die daar parkeert, motor lekker ertussen door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan