Wegmisbruikers: Motorrijder weer vogelvrij

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaxDownforce

Die hard MF'er
28 jan 2003
320
0
Oostzaan
Ik moet mijn verontwaardiging even kwijt hoor...

Tsjongejongejongejonge... Wat was die motorrijder (honda -cbr?-) weer gevaarlijk bezig...
AL-DAT-STOF, en dan ook nog Le-vens-ge-vaar-lijk hard over een LEGE weg!!!

Jahoor rijbewijs meteen inleveren, crimineel dat je bent!

Nooit gehoord van het verschil tussen de letter en de geest van de wet?

DIEP DIEP DIEP triest. |(

[edit: oeps, had natuurlijk in bestaande topic moeten posten....]
 
Laatst bewerkt:
ik vind die kleine krullebol zo'n irritante draak !
ga 't riool schoonlikken i.p.v. de hielen van oom agent
medelijden met de bewijsloze rijder
 
Beetje jammer dat die motorrijder zegt dat hij niet door het stof rijdt terwijl hij dat wel deed.

En eenieder weet dat stof (dus zand) kan zorgen dat je onderuit gaat in een bocht. En dan ga je best behoorlijk dood als je tegen een van die bomen aan komt.
En dan kost het de staat weer geld, en eventuele getuigen hebben weer iets om te verwerken.
 
iemand misch kopspijkers gezien..?

hij werd nl genomineerd voor de gouden zwatelaar, omdat ie zelf ook n grote wegmisbruiker is (voor fietsende mensen springen met dat verkeersbord gedoe.. verschillende mensen die bijna ergens of tegen elkaar op fietsten, de algemene reacties daarop waren ook weinig positief..)

tis gewoon n idioot.. B|
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat die motorrijder zegt dat hij niet door het stof rijdt terwijl hij dat wel deed.

En eenieder weet dat stof (dus zand) kan zorgen dat je onderuit gaat in een bocht. En dan ga je best behoorlijk dood als je tegen een van die bomen aan komt.
En dan kost het de staat weer geld, en eventuele getuigen hebben weer iets om te verwerken.
Is-ie onderuit gegaan?
Nee?

Volgens mij ben jij de zoveelste moraalridder :r
 
Waarom proberen die dienders overigens allemaal Deutschshs te spreken?
Word je in Duitsland, Frankrijk, Engeland ook in het NL aangesproken?
Gewoon in het Nederlands, ze zoeken het maar uit!
 
Is-ie onderuit gegaan?
Nee?

Volgens mij ben jij de zoveelste moraalridder :r

Leuk dat je dat zegt. Maar gelukkig ken je mij niet, en heb je nooit bij mij achter op de motor / in de auto gezeten. Dan slik je die woorden meteen weer in.

Ik wil er alleen zeggen dat je niet moet gaan lopen "liegen", en je op nationale televisie toch wel als een lulletje overkomt.

En je zou ook eens bij mij in de huiskamer moeten zitten terwijl ik wegmisbruikers kijk. Kankeren doe ik, kankeren op die agenten die ontzettend belerend zijn. Alleen uit het oogpunt van "no tollerance spee" werken. Laat ze meer energie steken in het pakken van de echte snelheids criminelen zoals die straatracers die dat te pas en te onpas doen.
 
het is wel een grappig programma vind ik...





















ZOLANG HET OVER AUTORIJDERS GAAT! :(

die gast die moet een culinair programma gaan presenteren over "hoe kook ik mijn bietjes in 5 minutjes gaar"
 
Laatst bewerkt:
Jahoor rijbewijs meteen inleveren, crimineel dat je bent!
Omdat hij te hard heeft gereden.....dat hij door stof reed werd alleen vermeld. Hij reed te hard en moest daarom zijn rijbewijs inleveren....dat moet IEDEREEN die meer dan 50 km/h te hard rijd en staande gehouden wordt.

Doe dus niet zo zielig dat motorrijders vogelvrij zijn verklaard |(

If you can't do the time, don't do the crime..
En ja, ik rijd vaak te hard en weet wat de consequenties kunnen zijn, maar die neem ik op de koop toe.....
 
btw ik heb eens even gegoogled en ik vond een stukje op de Flitsservice:

Wegmisbruikers presentator rijdt zonder gordel!

--------------------------------------------------------------------------------
bron: >klikkerdeklik<

28/03/2004 Al een poosje is het "objectieve" programma Wegmisbruikers op de televisie bij SBS6. Dit programma wat als propaganda spreekbuis fungeert voor Koos Spee, verkeersofficier van Justitie grossiert in het misleiden van het publiek.

Agenten die zonder schroom automobilisten tientallen kilometers achtervolgen in de hoop dat ze net boven de 50 km/u te hard grens komen, zodat ze weer lekker fijn een rijbewijs in kunnen nemen. Dat ze daarbij zelf regelmatig de regels overtreden boeit niet. "Dat mogen ze", zo zegt de presentator met moraliserende stem. Bijvoorbeeld met 150 km/u over een fietspad voorbij woonhuizen om maar een motorrijder te grazen kunnen nemen, die welliswaar te hard rijdt, maar het verkeer niet in gevaar brengt.

Inderdaad heeft de politie vrijstellingen, maar daar zitten wel beperkingen aan. Beperkingen die de agenten van de videoauto's nog nooit gehoord hebben blijkbaar! Agenten van het KLPD die over de snelwegen rijden met videowagens hebben in een artikel vorig jaar in de Telegraaf al hun afschuw geuit over de gang van zaken bij het programma Wegmisbruikers. "Cowboys", zo omschreven zij het haantjes gedrag van hun regionale collega's. "Diegene die als een cowboy rijdt bij het KLPD, vliegt eruit", zo zei een KLPD'er.

Onobjectief en zelfs ronduit misleidend is het programma te noemen. Van insiders in de mediawereld hebben wij zelfs begrepen dat ontzettend veel beelden die negatief zouden overkomen niet uitgezonden worden. Mislukte metingen, onterechte rijbewijs invorderingen, alles wordt eruit geknipt.

Ondertussen staat de presentator al jubelend voor de camera wederom een rijbewijs inname toe te juichen. Te walgelijk voor woorden voor diegenen die wel verstand van verkeerszaken hebben en door de leugens heen weten te prikken.

Maar wat schetst onze verbazing als wij op de site van Bastiaan Boog kijken, de regisseur van Wegmisbruikers? Een foto van onze moraliserende presentator rijdend als passagier in een auto zonder gordel! Foei foei! Laat Koos Spee het maar niet zien. Als u de foto wilt zien moet even op http://www.bastiaanboog.nl/tbericht/detail.asp?pKey1=577 (&gt;deze link&lt;) klikken.

Update:Overigens beweert de regisseur van Wegmisbruikers dat ze stilstonden, om ook de andere kant van het verhaal toe te lichten.

Update 2:Inmiddels is de link weggehaald door de maker. Gelukkig hebben we wel de foto bewaard. Je weet nooit wanneer het van pas komt.

de link is beveiligd, dat is wel leuk maar de foto is wel ergens op i*net te vinden..

ps het icoontje van basE is ook wel zeer toepasselijk hier.. :z
 
Laten we maar verder gaan in: SBS6 Wegmisbruikers.
Zoals inmiddels is aangegeven in post 1: Dit was een vergissing.
Twee topics over hetzelfde onderwerp is maar verwarrend.

Doe maar slotje
 
Waarom proberen die dienders overigens allemaal Deutschshs te spreken?
Word je in Duitsland, Frankrijk, Engeland ook in het NL aangesproken?
Gewoon in het Nederlands, ze zoeken het maar uit!
:^ Daar verbaas ik me altijd weer over B| Niet alleen in dit programma, maar in winkels e.d doen ze dat ook :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan