Wegpiraat, wat kan je nog meer doen

Xenon-Lampie

MF'er
12 jul 2008
31
0
Alphen aan den Rijn
Vanmorgen had ik mot met een Audi A3 rijder in Alphen aan den Rijn

Eerst haalt hij me rechts in op de Schweitzerbrug, ik reed 65 (foei foei... in de bebouwde kom :N ) om zich vervolgens klem te rijden op de auto die voor me reed.
Ook hij moest rechtsaf en kon niet voor die auto komen, en luid toeterend probeerde hij mij weg te drukken om toch naar rechs te kunnen.
Toen ik na de brug, bij een rood stoplicht stond, stapte ik af om te vragen waar die geser mee bezig was.......
Zover kwam het niet, want met gillende banden maakte hij zich uit de voeten, rechts langs de wachtende rij auto's om zich vervolgens op de kruising ertussen te wurmen.
Zo... nu had hij wel 4 auto's gewonnen......
Aan het eind van de weg reed ik alweer achter hem, omdat de tussenliggende auto's afgeslagen waren.
Voor het volgende stoplicht moest hij weer wachten als 4de auto, ik over de baan voor linksaf erlangs.... dacht ik
Komt ie ineens uit de rij zetten, vlak voor mijn motor, door het rood en net niet tegen een vrachtauto aan.....

Weer er vandoor... en ik kon rustig erachteraan rijden, want inmiddels was het een 2 baans weg geworden met een middenberm (2x1 rijstrook)
Spoorbomen gingen daar dicht, dus alle tijd om af te stappen en te vragen waar hij mee bezig was, mij 2x van de weg drukken....
Meneer scheet peuken, met z'n hand op de knop van de centrale vergrendeling bleef hij stug de andere kant op kijken.

Stukkie verder op de N11 trok hij , nadat hij nog 2 auto's rechts had ingehaald , zijn TDi open....(66kW heftig !!!! :P rokend dan :N )
tot meer dan de toegestane 100km/uur, ik ben bij 130 niet harder gaan rijden, hij wel.
weer 2 rechts inhalend moest hij er bij dezelfde afslag af als ik.
Zat ik er weer direct achter.....

Hij rechts voorgesorteerd, en ik moest naar Zoetermeer, naar links.
Daar leek alles normaal, tot ik voorbij was, toen ging meneer ook naar Zoetermeer....
Alleen ik had groen, hij rood en dit keer moest hij wel stoppen wegens het kruisende verkeer.

Daarna heb ik niets meer van deze E*kel gezien.

Vannavond even (vrijwillig _O-) bij de Politie langsgeweest en mijn verhaal gedaan.
Ze gaan hem bellen...meer kunnen ze niet doen.
Morgen krijg ik een terugkoppeling van ze, ff afwachten wat hij van mijn rijstijl zegt.
Zou ik 'm opgejaagd hebben ??? yep, daarom haalt hij me rechts in :Y
Voelt hij zich bedreigd door een 1,70 grote motorrijder ??? Yep, ze zaten met z'n 3en in die A3 ( _O- anders had hij een A4 moeten hebben daar mogen 4 mensen in)


Oh ja...... Kenteken verwijderd

Dat kon ik met moeite onthouden O-)

Ben benieuwd wanneer ik 'm weer tegenkom
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar je je al niet druk om maakt zeg :? Lekker laten gaan die gasten, voor hetzelfde geld rijd'ie jouw nog van de sokken.

Ach ja, heb jij ook weer wat om te lachen toch ;)
 
als ze meer klachten krijgen over deze auto,dan wachten ze hem een keertje op :Y
 
Morgenochtend gok ik zo, same time same place, maar nu mét baksteen onder je jas :+

Gewoon lekker laten gaan zulke figuren.. je bereikt er niks mee..
 
Zijruit inslaan, gozer eruit trekken en flinke hap uit z'n nek nemen (oppassen dat je de halsslagader niet raakt, dit vergt oefening). Tenminste, zo doe ik het altijd.
 
Slome irritante motorrijders rijden altijd in de weg, en als ik er langs wil gaat die niet ff aan de kant wat een eikel. Toen kwam die leeraap ook nog mijn kant op wou die komen uithuilen bij mij ik dacht zout toch op man ik gunde hem geen blik waardig.
Volgende keer rijd ik er gewoon overheen die A3 is toch van mijn oma geleend die ziet die krasjes toch niet.

Binnenkort te lezen op het Audi forum :P wahahaah
 
Van begin af aan wist je dat je te maken had met een randdebiel. Knap dom van je om nog verder aandacht aan hem te besteden aangezien jij op 2 wielen rijdt. Ik heb 't in ieder geval anders geleerd tijdens de rijlessen.

En kentekens vermelden... is ondanks zijn fratsen dat wel zo netjes?
 
Schweitzerbrug over en dat rechts richting koeiekerk zekker, daar ben ik gister nog de bus-strook ingedreven door een zwarte golf, inc. koekertjes met petje.

Oppassengeblazen daar.
 
Lijkt me lache joh.

Had bij die spoorbomen een dansje voor hem gedaan of sexy op z'n motorkap gaan liggen (en dan nog genegeerd worden?).

Nouja, als ik hem zie in Amsterdam zal ik het eens vragen.
 
Vanmorgen had ik mot met een Audi A3 rijder in Alphen aan den Rijn

Eerst haalt hij me rechts in op de Schweitzerbrug, ik reed 65 (foei foei... in de bebouwde kom :N ) om zich vervolgens klem te rijden op de auto die voor me reed.
Ook hij moest rechtsaf en kon niet voor die auto komen, en luid toeterend probeerde hij mij weg te drukken om toch naar rechs te kunnen.
Toen ik na de brug, bij een rood stoplicht stond, stapte ik af om te vragen waar die geser mee bezig was.......
Zover kwam het niet, want met gillende banden maakte hij zich uit de voeten, rechts langs de wachtende rij auto's om zich vervolgens op de kruising ertussen te wurmen.
Zo... nu had hij wel 4 auto's gewonnen......
Aan het eind van de weg reed ik alweer achter hem, omdat de tussenliggende auto's afgeslagen waren.
Voor het volgende stoplicht moest hij weer wachten als 4de auto, ik over de baan voor linksaf erlangs.... dacht ik
Komt ie ineens uit de rij zetten, vlak voor mijn motor, door het rood en net niet tegen een vrachtauto aan.....

Weer er vandoor... en ik kon rustig erachteraan rijden, want inmiddels was het een 2 baans weg geworden met een middenberm (2x1 rijstrook)
Spoorbomen gingen daar dicht, dus alle tijd om af te stappen en te vragen waar hij mee bezig was, mij 2x van de weg drukken....
Meneer scheet peuken, met z'n hand op de knop van de centrale vergrendeling bleef hij stug de andere kant op kijken.

Stukkie verder op de N11 trok hij , nadat hij nog 2 auto's rechts had ingehaald , zijn TDi open....(66kW heftig !!!! :P rokend dan :N )
tot meer dan de toegestane 100km/uur, ik ben bij 130 niet harder gaan rijden, hij wel.
weer 2 rechts inhalend moest hij er bij dezelfde afslag af als ik.
Zat ik er weer direct achter.....

Hij rechts voorgesorteerd, en ik moest naar Zoetermeer, naar links.
Daar leek alles normaal, tot ik voorbij was, toen ging meneer ook naar Zoetermeer....
Alleen ik had groen, hij rood en dit keer moest hij wel stoppen wegens het kruisende verkeer.

Daarna heb ik niets meer van deze E*kel gezien.

Vannavond even (vrijwillig _O-) bij de Politie langsgeweest en mijn verhaal gedaan.
Ze gaan hem bellen...meer kunnen ze niet doen.
Morgen krijg ik een terugkoppeling van ze, ff afwachten wat hij van mijn rijstijl zegt.
Zou ik 'm opgejaagd hebben ??? yep, daarom haalt hij me rechts in :Y
Voelt hij zich bedreigd door een 1,70 grote motorrijder ??? Yep, ze zaten met z'n 3en in die A3 ( _O- anders had hij een A4 moeten hebben daar mogen 4 mensen in)


Oh ja...... Kenteken verwijderd

Dat kon ik met moeite onthouden O-)

Ben benieuwd wanneer ik 'm weer tegenkom

Maak je niet druk, krijg je grijze haren van. En die Audi kom je vanzelf wel weer een keer tegen.......................... om een boom gevouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lampie :?

Shitruimer :?



Ja ,idg vraag je er zelf wel nadrukkelijk om ;) :+

maarre een 66 kW trek je er toch makkelijk uit,geef es gas joh :]


:W
 
[bla bla bla]
Vannavond even (vrijwillig _O-) bij de Politie langsgeweest en mijn verhaal gedaan.
Ze gaan hem bellen...meer kunnen ze niet doen.
Morgen krijg ik een terugkoppeling van ze, ff afwachten wat hij van mijn rijstijl zegt.
Zou ik 'm opgejaagd hebben ??? yep, daarom haalt hij me rechts in :Y
Voelt hij zich bedreigd door een 1,70 grote motorrijder ??? Yep, ze zaten met z'n 3en in die A3 ( _O- anders had hij een A4 moeten hebben daar mogen 4 mensen in)


Oh ja...... Kenteken verwijderd

Dat kon ik met moeite onthouden O-)

Ben benieuwd wanneer ik 'm weer tegenkom

Gelijk maar gesolliciteerd of niet :Z :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan