Wegpiraat, wat kan je nog meer doen

Zijruit inslaan, gozer eruit trekken en flinke hap uit z'n nek nemen (oppassen dat je de halsslagader niet raakt, dit vergt oefening). Tenminste, zo doe ik het altijd.


bah , wat een vies praatje :r
schop gewoon die spiegel ..je weet toch :+
 
Meschien lag zijn snotneus van twee jaar op de achterbank te stikken in een koekje en was 'zijn' manier van rijden de snelste om in het ziekenhuis te geraken ....
 
Zover kwam het niet, want met gillende banden maakte hij zich uit de voeten, rechts langs de wachtende rij auto's om zich vervolgens op de kruising ertussen te wurmen.
Zo... nu had hij wel 4 auto's gewonnen......


Hey, dat moet ik ook een keer doen!

Ik win nooit wat B|
 
Laatst bewerkt:
Tsja je maakt wat mee, met die idioten, impel stimpel stapelgek zijn ze soms...

Maar ff wat anders...wil je het woord terugkoppeling nooit meer gebruiken want daar ga ik slecht van slapen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHH.
 
albert schweitzer brug is aan de bananeflat kant li + re voorsorteren..kan dus wel zo .
aan de andere zijde is het alleen rechtsaf meen ik niet linksaf .
 
De laatste koekblik die mij sneed had een deuk in het dak van haar Soesje Alto :') Eigenaresse en politie waren niet zo blij. Totdat ik aan blauw uitlegde dat ik het toch echt Spaans benauwd kreeg zo tussen die auto en de vangrail B|
 
Laatst bewerkt:
De laatste koekblik die mij sneed had een deuk in het dak van haar Soesje Alto :') Eigenaresse en politie waren niet zo blij. Totdat ik aan blauw uitlegde dat ik het toch echt Spaans benauwd kreeg zo tussen die auto en de vangrail B|


en hoeveel geld heeft het je uiteindelijk gekost?
 
en hoeveel geld heeft het je uiteindelijk gekost?

Helemaal geen drol/nada/noppes/njente. Ik stond op de linkerbaan in de file vast tussen twee auto's. Mevrouw en haar kletspartner vonden het nodig om ook op de linkerbaan te komen, al kruipend drukte ze mij steeds meer naar de vangrail. Na getoer, geschreeuw, geklop op de ruit toch maar de vuist gemaakt en een ram op het dak gegeven. Dat Alto-blik is toch niet al te stevig merkte ik O-) Verklaring van haar aan de politie, om het nog leuker te maken, was dat ze mij wel gezien had en dat ik haar wel voorrang wilde verlenen. Het was alleen een beetje moeilijk, aangezien ik stilstond/kroop met een kilometer per uur tussen twee auto's. De agent in kwestie heeft wel PV opgemaakt, maar nooit meer wat van weer gehoord.
 
hee leuk ze hebben een brug naar me genoemd :D

en voor de rest gewoon rustig blijven ademen, dan komt het vast wel weer goed
 
Tsja je maakt wat mee, met die idioten, impel stimpel stapelgek zijn ze soms...

Maar ff wat anders...wil je het woord terugkoppeling nooit meer gebruiken want daar ga ik slecht van slapen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHH.

Pas je een beetje op. Voor hetzelfde geld gebruikt hij de volgende keer 'een stukje feedback'.

Dan zijn de rapen pas gaar :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan