Wegpiraat

Ik zou zeggen aangifte doen mbv het filmpje. De politie heeft echt wel middelen om dat kenteken scherp(er) te kunnen krijgen.

De orginele beelden zullen beslist duidelijker zijn maar dan nog .... wat héb je eraan om hier een hoop heissa over te maken?

Als iedereen met een camera gaat rijden dan kun je tijdens iedere rit wel wát vinden wat niet in het normale verkeersbeeld past.

Wegmisbruikers ..... programma lééft op/van dit soort beelden én wordt hier vervloekt, soms
 
Laatst bewerkt:
Dat wel, als jij het leuk vind om 1 á 2 uur (of langer) door te brengen op een politieburo wachtend op iemand die tijd voor je heeft?

Ik kan wel iets leukers verzinnen, nog afgezien dat het filmpje niet 'rechtsgeldig' is.
Nee, vooral niet willen investeren, maar in jouw geval liever alleen maar "kankeren" is veeeeeel leuker kennelijk...... :r :]
 
Als deze bestuurder dit op regelmatige basis doet en iedereen denkt dat aangifte doen toch geen nut heeft dan gebeurt er ook niks. Maar als er meerdere meldingen van zo iemand binnenkomen en de stapel word groter en groter dan zullen ze er zeker wel achteraan gaan. Maar je moet dus wel zelf het initiatief nemen en kijken of je een klacht kan indienen of aangifte kan doen.
 
Nee, vooral niet willen investeren, maar in jouw geval liever alleen maar "kankeren" is veeeeeel leuker kennelijk...... :r :]
heet ervarig.....

Als 'verkeersregelaar', gemandateerd en wel, iets soortgelijks meegemaakt, 2 uur op buro aangifte doen met 3 getuigen.
Resultaat; onderste la, heeft geen prioriteit. -O- :( -O-
 
Als je zelf een ongeluk veroorzaakt/krijgt en je was toevallig met een camera aan het rijden kunnen ze (als ik de verhalen mag geloven) ook de filmbeelden in beslag nemen en aan de hand daar van bepalen hoe jouw rijstijl was en de schuldvraag bepalen. Ik neem aan dat ze dan hier dus ook wat mee kunnen.
 
Holy shit wat een mongool zeg. Ik zou er zeker melding van maken.
 
Als je zelf een ongeluk veroorzaakt/krijgt en je was toevallig met een camera aan het rijden kunnen ze (als ik de verhalen mag geloven) ook de filmbeelden in beslag nemen en aan de hand daar van bepalen hoe jouw rijstijl was en de schuldvraag bepalen. Ik neem aan dat ze dan hier dus ook wat mee kunnen.
kunnen ja, maar ook willen ???

in het voorbeeld scheelt het werk, in dit geval levert het werk op ;)
 
Als deze bestuurder dit op regelmatige basis doet en iedereen denkt dat aangifte doen toch geen nut heeft dan gebeurt er ook niks. Maar als er meerdere meldingen van zo iemand binnenkomen en de stapel word groter en groter dan zullen ze er zeker wel achteraan gaan. Maar je moet dus wel zelf het initiatief nemen en kijken of je een klacht kan indienen of aangifte kan doen.

True,
Ik heb dat ook eens gehad met een zeer aggresieve autombilist.
Politie wilde eerst geen aangifte opnemen en heeft me mijn verhaal laten doen, kentekens enz genoteerd.

Maandje later kreeg ik een belletje of ik toch aangifte wilde doen, de bewuste bestuurder gedroeg zich vaker zo namelijk
 
Het is inderdaad erg afhankelijk van hoe je bij de politie geholpen wordt. Ik heb zelf ook niet al te beste ervaringen mbt klantvriendelijkheid van een plaatselijk politiebureau bij mij in de buurt.

Maar dit geval is dusdanig, dat ik wel de moeite zou nemen om aangifte te doen. Men wordt hier nota bene bijna van de motor gereden! Je weet snel genoeg of je serieus geholpen wordt. Mocht je niet serieus geholpen worden bij de politie, dan kun je altijd nog gaan.
 
dat is dus de reden dat ik een hamer binnen handberijk heb.

was achter die lul aan gereden man!
 
De orginele beelden zullen beslist duidelijker zijn maar dan nog .... wat héb je eraan om hier een hoop heissa over te maken?

Als iedereen met een camera gaat rijden dan kun je tijdens iedere rit wel wát vinden wat niet in het normale verkeersbeeld past.

Wegmisbruikers ..... programma lééft op/van dit soort beelden én wordt hier vervloekt, soms
Iets wat niet in het normale verkeersbeeld past en ronduit levensgevaarlijk gedrag zijn 2 duidelijk te onderscheiden gevallen.

Ik zeg naar de politie ermee. Misschien kunnen ze niet direct iets doen maar mocht hij/zij voor iets anders aangehouden worden dan kan zo'n melding alsnog nut hebben.
 
Jammer dat de wagen niet in de greppel gleed. Had de wagen vast komen te zitten en jullie van een afstandje toekijken. Beetje bijdehand opmerkingen plaatsen en toe lachen. Had graag meegeholpen in dat geval.

"Eens kijken of we 'm d'r uit kunnen krijgen, ....nee!" (met big smile op je mond)
 
Reageer normaal nooit in dit soort topic's
maar dit slaat gewoon nergens meer op
Die kerel mag van mij over de kop slaan met zijn dure speelgoed autotje
wat een idioot
 
Die zullen ze bij die B&B wel kennen. Lijkt me niet een weg waar heel veel mensen overheen komen en ik krijg de indruk dat-ie em niet voor de eerste keer rijdt.
 
Als eerste: wat een mafkees.

Als tweede: een aangifte heeft inderdaad weinig zin.
Probleem is dat er op z'n best een overtreding wordt gepleegd en zelfs dat is twijfelachtig (in ieder geval geen art. 5).
Bij een overtreding is aanhouding buiten heterdaad niet mogelijk. Bovendien: als de politie nu al de mankracht mist om alle misdrijven aan te pakken, denk je dan écht dat zoiets als dit prioriteit kan krijgen?
Bovendien: stel je voor dat iedereen met een camera dit soort zaken gaat filmen om vervolgens aangifte te doen. Dan praten we over mogelijk honderden zaken per dag, dus honderden man-uren, alleen om de aangiftes op te nemen en de beelden te bekijken. Ga je ook nog achter die zaken aan, dan komen daar nog eens vele honderden manuren (per dag....) bij.
Dat alles om -vermeende- overtredingen te kunnen constateren en eventueel beboeten.

Dan is het afwachten tot de onvermijdelijke klachten komen van mensen die een misdrijf te melden hebben. Het gaat immers uit de lengte of uit de breedte.
 
We kunnen onderling praten met de Cardo (ik praat niet in mijzelf)
Waar mijn vrouw remt moeten we rechtsaf een oprijlaan op naar de bed en breakfast

Waar is dit?

Snelheidsverschil is wat aan de grove kant ja.
Dat had voorzichtiger gemoeten.

Maar je vrouw keek niet goed in haar spiegels begrijp ik.
 
Laatst bewerkt:
Waar is dit?

Snelheidsverschil is wat aan de grove kant ja.
Dat had voorzichtiger gemoeten.

Maar je vrouw keek niet goed in haar spiegels begrijp ik.

Ja ik denk inderdaad dat zijn vrouw het probleem was.

:X

Snelheidsverschil is aan de grove kant en het moet voorzichter? Volgens mij moet je daar gewoon niet inhalen, maar dat is mijn mening.
 
Als die gast mij zo had ingehaald was ik er ZE-KER achteraan
gereden en hem uit zn auto getrokken...

Wat een prutser....
 
Ik zou echt wel aangifte gaan doen... En klacht neerleggen.

En waarom zouden die beelden niet rechtsgeldig zijn?
 
dat het tempo niet zo hoog lag geeft de automobilist niet het recht om zo asociaal er langs te raggen... jammer dat hij de sloot niet in reed.

:/

over het niet spiegelen gesproken: wellicht had ze de auto wel gezien, maar vaak verwacht je niet dat een auto je op zo'n weggetje zó snel nadert.. misschien zag ze hem wel en dacht ze da's nog niet mijn probleem.

Of stopte ze in de inham om hem er langs te laten? :?

Nou ja, hoe dan ook, wat een klootviool :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan