Wegpiraat

sakhalin

Die hard MF'er
29 okt 2006
293
0
Ridderkerk
We kunnen onderling praten met de Cardo (ik praat niet in mijzelf)
Waar mijn vrouw remt moeten we rechtsaf een oprijlaan op naar de bed en breakfast


na 10 pagina's discussie deze aanvulling:

het is een grijze Ssangyong Korando 2.3 grijs met kenteken 69-BB-..

even sms naar 2020 en ja hoor dit is het kenteken (laatste twee mij bekend)

Ik doe geen aangifte maar ben nu wel benieuwd naar de beweegredenen van de bestuurder.

dus wie o wie kent deze bestuurder.

Goorstee weg 4 zaterdag 3 oktober 16.13 uur

anoniem melden mag ook
 
Laatst bewerkt:
Jezus! Wat een mongo :s!
 
Laatst bewerkt:
WTH wat voor idioot reed in dat ding.... Hoop dat ie verderop in die geul langs de weg terecht is gekomen, wat een klootviool.....
 
WTF,je zou er toch achteraan gaan en,en en............. :(
Wat een imbeciel |(
Jammer dat hij niet de greppel in reed -O-
 
Mafkees

:(


Ben ook een polderbewoner, dus ook niet vies van met een stevig tempo een bermpje meepakken, maar dit is wel heel erg absurd
 
Laatst bewerkt:
Die heeft zeker niet vooraan gestaan toen het werd uitgedeeld.

Aangifte doen, heeft dat zin dan? Zelfs met beelden, het heeft geen'prioriteit' er is toch 'niets' gebeurd.

Aan de andere kant is zoiets wel makkelijk geld verdienen voor de politie. Ze krijgen het bewijs aangeleverd en het is duidelijk een overtreding O-)
 
Ik zou zeggen aangifte doen mbv het filmpje. De politie heeft echt wel middelen om dat kenteken scherp(er) te kunnen krijgen.
 
Aan de andere kant is zoiets wel makkelijk geld verdienen voor de politie. Ze krijgen het bewijs aangeleverd en het is duidelijk een overtreding O-)
Dat wel, als jij het leuk vind om 1 á 2 uur (of langer) door te brengen op een politieburo wachtend op iemand die tijd voor je heeft?

Ik kan wel iets leukers verzinnen, nog afgezien dat het filmpje niet 'rechtsgeldig' is.
 
Weet je niet... Op zon moment ben je best ff in de war B|

Trust me.. met zo een mensen heb ik een zeeeeeeeeeer kort lontje....
Levensgevaarlijk dit,, die gast zal je vrouwte maar invalide rijden.... erger nog,, hij zal altijd zo aso sturen,, en binnenkort een kindje eronder hebben liggen,,,,

Vierendelen zo een figuur, en ik ben zelf echt geen moraalridder met rijden
 
Laatst bewerkt:
Gewoon met de beelden naar de politie en aangifte doen. Ook al zal het "op een grotere stapel" komen, die mongool heeft een rijstijl waarbij hij/zij gegarandeerd een keer aan de beurt is....... En dan ligt er het een en ander wat betrekking heeft op voornoemd eikeltje....... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan