Wegpiraten mogen rijbewijs inleveren | groningen >haren

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJ@

MF veteraan
In memoriam
24 dec 2006
6.008
0
Haren (Groningen)
Twee motorrijders moesten donderdagavond hun rijbewijs inleveren. Een 30-jarige man uit Paterswolde en een 34-jarige man uit Eelde reden over de A28 vanuit Groningen naar Haren.

Het tweetal trok de aandacht van agenten, doordat ze met hoge snelheid het Julianaplein verlieten. Bovendien gebruikte één van de motorrijders de in- en uitvoegstrook om in te halen. Beide heren zijn geklokt op een snelheid van 187 km/uur, terwijl 120 km/uur de maximum toegestane snelheid is. Hierop heeft de politie hun rijbewijzen ingevorderd. De politie maakt proces-verbaal op.

datum bericht: 11/04/2008


bekenden van hier ??????

ik tik daar ook wel eens 200 aan invervolg maar eem uit kijken

de uitvoegstrook is daar ook invoegstrook
 
Laatst bewerkt:
Érg knap als je in de stuiterende motorspiegels een VROSkar kunt herkennen :}

Je kunt natuurlijk wel in zo'n trillende spiegel zien of een koekblik probeert om op dezelfde afstand van je te blijven/ volgen en dat zou bij flinke overschijdingen een reden kunnen zijn je gaskraan ff dicht te draaien.
Daar verbaas ik me steeds over als ik zo'n programma zie, kilometers lang zit er zo'n figuur achter je en niet spiegelen blijkbaar.
Voordeel van de gaskraan dicht is natuurlijk dat je hem daarna weer open kunt draaien }) als het niks blijkt te zijn.
En die mensen met steeds dat kommetaar, je hoeft geen antwoord te geven sommige zijn hier zo negatief bah laat toch gewoon posten zit jouw toch niet in de weg.
Zie hier trouwens mensen met onwaarschijnlijke hoeveelheden postings , je wil toch zeker niet gaan vertellen dat dat ALLEMAAL zinnige reacties zijn.
 
ach beetje jammer deze reacties , dan ken netzo goed heel mf op slotje

en waarom zou je je niet bekend maken als je het was ik zou het wel doen om maar te waarschuwen dat ook op dit stukje snelweg even goed moet opletten voordat je het gas opentrekt .
en men hoeft zich er niet voor te schamen vind ik het is gewoon eem knullig dat het gebeurd .
 
Daar verbaas ik me steeds over als ik zo'n programma zie, kilometers lang zit er zo'n figuur achter je en niet spiegelen blijkbaar.
Daardoor had ik vorig jaar schade, iets van 5 minuten achter iemand gereden. Komt er een tegenligger aan, hij stopt om met die kerel te praten gooit de auto in de achteruit en rijdt tegen me aan. In 5 minuten rijden geen enkele keer in de spiegel gekeken. :?
 
Als ik dit zo lees (ben er niet bij geweest) niet zo slim van de motorrijd(st)ers om dit in het centrum van Groningen en direct daar buiten ri Haren te doen.

Ik ben jaren geleden ook eens met een maatje aan de kant gezet door een stille (reed toen ook al ruim 20 jaar motor) maar je voelt je zo ongelooflijk k.t omdat je inderdaad niet hebt opgelet m.a.w. niet regelmatig heb gespiegeld.
 
Laatst bewerkt:
als ik dit zo lees zijn er meer moderators op MF dan dat ik kan tellen :+

nee je ziet dat verkeerd :

hier op MF zijn de Mod's eigelijk de users en omgekeerd :W






:+



waaw 187.... ben ik dit weekend lekker 100+ over gegaan.. en meerdere malen :Z
en da's al even spannend,en je hebt geen 187 nodig om ff in te voegen op een 120 weg |(
140 per uur zal ook wel goed lukken zeker? :?
 
zijn al een paar redenen genoemd voor een slotje, dus zoek er een uit die je leuk vind :P

slotje :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan